top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre cont curent ING

Cont curent ING

Scor: 2.4 | 25 recenzii

Scrie o recenzie

Produse ING
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    C BCarmen Simona Biziniche
    Cont curent de la ING

    ING fura conturile batranilor

    ING blocheaza conturile batranilor bolnavi si le pun conditii ilegale pentru a nu le mai da inapoi. Mama mea are certificat de handicap vizual cu insotitor si i-au blocat conturile pentru ca , desi am mers amandoua in agentie, angajatii ING au spus ca trebuia sa o sune cineva din sediul central sa o intrebe date din buletin si din aplicatia homebank. Cand le-am spus ca acest lucru este imposibil si sa imi permita sa ii citesc eu datele sau sa ii citeasca angajatele din agentie, au refuzat, cerandu-ne fie HOTARARE JUDECATOREASCA DE CURATELA (desi mama nu are probleme psihice, are discernamant, doar ca nu vede), fie imputernicire de la notar, pe formularul intern al bancii, in care ING sa impuna notarului cum sa isi faca meseria si cum sa redacteze imputernicirea. Le-am spus ca acest lucru este imposibil, le-am facut si plangeri penale si plangeri la ANPC, CNCD si chiar si sesizari la ING-ul din Olanda, fara succes. Eu cred ca acesti angajati vor sa ii fure conturile, impunand tot felul de reguli ilegale si absurde. In plus, eu alimentez conturile mamei mele, banii sunt legali,proveniti din munca cinstita, nu avem popriri, nimic. Cand si-a deschis contul si cand si-a schimbat primul numar de telefon declarat de ea cu primul numar de telefon declarat de mine (si eu am conturi la ING si am schimbat, anul trecut, numerele de telefon, eu cu un numar nou business si ea cu numarul meu, pentru a permite fiicei mele sa declare numarul ei in contul de Young. Numarul ei de telefon fusese declarat de mama cand a deschis contul, mama raspunzand doar la telefonul fix al nostru), nici un angajat ING nu a intrebat-o cine o ajuta cu Homebank. Nu stiu cum vom rezolva, dar am citit pe internet ca, in trecut, cativa angajati ING au fost condamnati pentru ca au furat conturile clientilor. De cand le-am spus ca i-am reclamat, arantandu-le plangerile depuse, au inceput sa o sicaneze si pe fiica mea minora. Ea are un card ING Young si, desi ii crescusem limita la card de la 500 la 1000 de lei, la o ora distanta de operatiune, chiar daca primisem email de confirmare cu modificarea limitei, i-a fost imposibil de utilizat cardul, primind urmatoarele erori: ``tranzactie esuata`` si ``pin incorect``, desi pinul era corect. In plus, a doua zi i-a fost imposibil de utilizat cardul la a treia sesiune de cumparaturi, din ziua respectiva, desi suma obisnuita stabilita de ING nu a fost atinsa. Trebuie neaparat sa ne mutam banii la alta banca, pana nu ni-i fura sarlatanii astia care, brusc, din senin, au capatat o ``grija foarte mare`` pentru banii mamei. Pana atunci nu a intrebat nimeni nimic. Cred ca vor sa ii ``palmeze``, adica sa ii tina blocati si sa ii faca disparuti, dar problema e ca eu am depus plangeri la autoritati si nu mai au cum sa faca astfel de ilegalitati.

    07-04-2024

    R VRăzvan-Andrei Vâlcu
    Cont curent de la ING

    Cont blocat cât ai zice ING

    Este cu greu să exprim în cuvinte frustrarea și dezamăgirea pe care le simt față de modul în care banca ING tratează clienții săi. Experiența mea recentă cu această instituție bancară a fost una profund dezamăgitoare și, din păcate, ilustrativă pentru modul în care unele bănci pun profitul înaintea respectului și satisfacției clienților lor. Pe 21 martie am fost brusc confruntat cu o situație alarmantă: conturile mele au fost blocate și cardurile dezactivate sub pretextul unui presupus atac de phishing. Meajul primit suna sec: "În vederea efectuării unor verificări suplimentare, conturile tale au fost blocate pentru siguranța lor. Pentru deblocare, discută cu ING, relații cu clienții." Am sunat, le-am spus despre ce este vorba (tranzacția pe care au considerat-o ei dubioasă era făcută de mine; bună, rea, cum e, era a mea, a clientului). Deși am încercat să clarific situația și să-i asigur pe cei de la ING că totul este în regulă, am fost întâmpinat cu indiferență și o atitudine de superioritate din partea lor. Cu toate că am explicat în mod clar că nu am fost victima niciunui atac și că tranzacția considerată suspectă a fost efectuată de mine, ING a preferat să ignore cu desăvârșire argumentele mele și să îmi mențină conturile blocate. Această atitudine disprețuitoare și lipsită de empatie din partea băncii este inacceptabilă. Faptul că "verificările" durează de mai mult timp și nimeni nu este capabil să ofere detalii concrete cu privire la natura acestora este profund alarmant. Este inadmisibil ca o instituție financiară să blocheze accesul unui client la propriile sale fonduri fără să ofere explicații valide sau să prezinte dovezi convingătoare. Am înregistrat la ei reclamația 28199235, am fost în sucursală și...nimic (Ba mai mult, reprezentanta de la serviciul de relații cu clienții mi-a spus la telefon "Da, dar colega din sucursală a transmis cererea de urgentare la 16:30, este evident că nu vom primi niciun răspuns de la <<ei>> deci veți rămâne cu conturile blocate peste weekend"). Succint, sunt inacceptabile: 1. Felul total greșit în care banca își privește clienții: Ca pe niște infantili ai căror conturi sunt mai bine gestionate de departamentul lor de “experți”. 2. Ignorarea clientului: Le-am spus că tranzacția suspectă a fost făcută de mine. Dar cine sunt eu să știu mai bine decât “expertoii” lor? 3. “Verificarea” care durează AȘA DE MULT: Deja au trecut 9 zile. Ce verifică? ADN-ul meu financiar? 4. Nimeni nu spune în ce constă “verificarea”. 5. EMPATIA 0 din partea departamentului de relații cu clienții: “Dragă client, nu ne pasă de tine. Suntem ocupați să ne jucăm cu banii tăi. Ți-am mai spus o dată că departamentul de experți care ți-a închis conturile face verificări și nu ne-a transmis niciun răspuns cu privire la deblocare. De ce tot insiști?” 6. De când trebuie să justifice clientul băncii ce face cu banii lui? Nu știu, poate că ar trebui să le trimit un PowerPoint cu bugetul meu lunar și cheltuielile, dar oricum ar fi inutil pentru că experții lor știu mai bine și ce le-aș spune eu despre ce fac cu banii mei ar fi ignorat. În concluzie, am ajuns să trăiesc pe pielea mea realitatea a ceea ce știam de mult (dar din păcate nu aplicam): banii pe care îi avem în conturile bancare nu sunt cu adevărat ai noștri. Pentru bancă este foarte simplu să-ți sisteze accesul la bani. "Se întâmplă". Ceva total arbitrar. Pentru a evita astfel de neplăceri și inconveniente, singura soluție este să folosim numerar, nu carduri. #CASHISKING

    30-03-2024

    A SAndrei Sbarnea
    Cont curent de la ING

    refuz incasare plata instant

    Din 1 Octombrie 2023 ING Romania refuza sa incaseze plati instant catre furnizori (companii) - nu pot confirma si vis-a-vis de persoane fizice. Am incercat si din Revolut si din Libra Bank sa imi platesc furnizorul de materiale de constructii. ING a refuzat sa imi dea detalii de ce nu incaseaza platile invocant secretul clientului (desi nu le-am cerut nici un detaliu despre clientul cu care sunt bune relatii). Am cofirmare de la furnizor (clientul ING) in privinta acestei practici - dupa multe insistente a reusit sa primeasca in scris de la ING o confirmare asupra practicii. Pe furnizor l-am convins sa creeze cont si in alta banca (dar dureaza ca e corporatie), iar eu ca si client ING in acelasi timp am inchis contul pe care il aveam la ei.

    04-12-2023

    A MAlina Manolescu
    Cont curent de la ING

    Cont personal blocat de 3 luni

    Si eu am probleme cu banca ING. De 3 luni de zile mi-au blocat contul personal din motive,, necunoscute,, și mi-au blocat banii din cont de nu pot să-i retrag sau să-i transfer la alta banca. Niște j.... I.

    08-08-2023

    S GSilvia Grigoriu
    Cont curent de la ING

    Cosmar la ING sa schimbi nr de telefon

    Locuim de regula in afara dar am venit in Bucuresti pe timpul verii ca ne vizitam tara. Prima oprire am facut-o la banca ING ca sa rezolvam problemele acumulate pe timpul pandemiei. De cum am intrat însă, am rămas surprinsi de văruiala din filiala, lipsa de decoratii, spatiul mic si birourile inghesuite. Filiala CEC, unde am fost sa discutam creerea unui cont nou in Euro, fara dobanda negativa ca la ING, era mai imbietoare. Dar doream sa ne schimbam numerele de telefon. Cum ING a adoptat sistemul de dubla autentificare cu telefonul mobil numai pentru ca așa face toata lumea, nu mai putem accesa conturile cu numerele noastre de afara fara un roaming scump. Daca ING nu facea economii la dispozitivele de autentificare nu am fi avut probleme. Asta-i si o propunere pentru ING. Din cauza acestei situatii nu mai putem folosi conturile ING cand calatorim. Speram ca ING sa citeasca aceste recenzii. La ING bineinteles telefonul nu se poate schimba online, prin aplicatie... asa cum ar fi normal desi toate celelalte detalii personale se pot schimba, zic ei, desi noua nu ne-a mers din străinătate impotriva convingerilor lor de atunci. Acum insa cand plecam, trebuie sa le schimbam inapoi ca sa putem accesa contul online. De patru zile ne duc cu vorba la ghiseu si la telefon. Mai avem o zi si plecam si ING e inca in sedinta. Intai, fara nici o legatura, ne-au cerut confirmarea adresei din strainatate ca sa ne schimbe numarul. Dupa doua zile, ne-au informat ca nu se vede bine permisul de conducere desi copia a fost facuta de banca... si ar fi putut sa ne informeze imediat. Pe uram au intrat in sedinta... Degeaba. Dar atat numarul de telefon cat si adresa sunt inregistrate deja la banca de ani de zile. ING confunda securitatea contului cu vigilenta in lupta impotriva terorismului, spalarii de bani... Iar noi ca pensionari reprezentam un pericol. Nu numai ca ING ne invalideaza accesul la contul nostru in banca in care intra numai banii de pensii dar ne simtim sub scrutin ca in fata agentilor de la pasapoarte de la Otopeni. Acum cativa ani, cand au insistat sa ne re-innoiasca detaille, ne-au intrebat cum avem de gand sa cheltuim banii. Si noi care credeam ca ING e numai o banca. Regretam si acum ca ne-am deschis cont la ING. Dar speram sa rezolve situatia azi. Asteptam telefon.

    30-09-2022

    D CDutu Cristina
    Cont curent de la ING

    Da. Daca sunteti PJ si v

    Da. Daca sunteti PJ si va ganditi sa colaborati cu aceasta banca mai bine renuntati la idee.Daca aveti angaati...mai bine ii indrumati catre o alta banca ..De ce?? Pentru ca semnezi ceva ei iti schimba a doua luna in ce vor ei, deci predictibilitatea ta ca si companie este 0. Deoarece iti blocheaza conturile desi nu ai nici o datorie la nimeni, ai facut actualixare datelor (dar incopetenta lor depaseste orice limita de pristie imaginabila si inimaginabila. Deoarece iti expui angaatii unor sitiatie penibile, an de an si le faci rau.....tu semnezi ceva, iar ei temint si te prostesc pe fata....Angaatii lor sunt la fel, nu raspund la telefoane, te trateaza ca pe un nimeni..nici macar nu isi dau interesul sa te indrume catre cineva competent....deci va dati seama.... Daca esti PJ si ai nevoie de finantare...cicuciu...astia doar te upoaie de comisioane la greu....dar atat.....Nu te poti baza pe ei nici macar o secunda. Sunt genul de parteneri JEPCARI, care sug de la tine ce pot si dupa iti dau un sut in cur abandonandu-te daca nu esti obedient.....Nota mea pentru aceasta comanie este -1 .......cu minus in fata. Am lucrar cu multe banci, dar aceasta a reusit sa imi ies din orice stare de calmitate......din luna Ianurie pana in luna Aprilie..in perioada de PANDEMIE m0au agasat in permanenta...dar inpermanenta cu incompetenta lor. Ei nu vor sa faca nimic....dar nimic pentru client ca sa isi regleze macar incompetelnta lor. In timp ce alte banci iti cer sa le dai pemail sa rezolve, astia te cheama mereu sa tai bucurestiul ( ca au doar cateva sucursale bussines si te muta unde vrea pixul lor), iar in alta nu se poate rezolva, ca sunt francize....nu sediile lor....asa mi-au spus angjatii de la pasaul Muncii....Deci va recomand cu caldura orice alta banca...mai putin aceasti pretiosi, care nu stiu sa lucrezecu documente si actualizari on line, chiar daca aungi in agentie si se scarpina ei dupa ca le mai trebuie x,y documente, iti blocheaza conturile fara sa faca ceva sa previna..poate omul nu poate aunge presonal in balaceanca sa rezolve o situetie, iar credite nu dau decat daca o ai pe mama si tata garantie ..iar la PJ nu dau nimic. SCURT, Semnat, un viitor fost client al ING BANG...cred ca de maine poimaine cand merg sa le predau echipamentele primite POS-urile inapoi. Sunt alte banci care doresc colaboratori seriosi , corecti si cu potential..asa ca ADIO ING BANK

    13-04-2021

    E MEmilia Mandalac
    Cont curent de la ING

    Pe data de 3 ianuarie a.

    Pe data de 3 ianuarie a.c. cardul meu VISA a fost clonat si mi s-au sustras prin frauda toti banii din cont, aproximativ 900 lei. Am sesizat banca telefonic, deoarece era duminica seara si nu aveam cum altcumva sa opresc furtul. Hotii au retras din contul meu banii prin clonarea cardului, activand Google Pay-ul, astfel mi-am dat seama ca cineva ma fura, deoarece eu personal nu solicitasem activarea acestui serviciu. Tranzactiile erau in asteptare si am solicitat de nenumarate ori, atat telefonic, cat si in agentia ING ca aceste tranzactii sunt neautorizate de mine, drept urmare sa fie oprite de la plata, pe motiv de frauda bancara. Am depus plangere la politie in aceeasi zi, insa am avut neplacuta surpriza ca pe data de 5 ianuarie a.c. sa constat ca platile reclamate de mine ca fiind furt din contul personal, sa fie reglate, platile intelegand ca au fost sustrase din afara tarii, de undeva din Ucraina, deci banca a reglat conform cursului valutar si a mai platit din contul meu platile reclamate ca fiind neautorizate, furate din contul personal. Am fost luni dimineata in agentie sa-mi refact cardul bancar si sa las o sesizare in scris, dar ce credeti? Au refuzat sesizarea in scris pe motiv ca nu este treaba lor, se ocupa politia... Dupa nenumarate apeluri telefonice, in care diversi angajati ai ING-ului imi dadeau fantasmagorice sfaturi, printre care: "sa iau legatura cu comerciantul - d-na Mihaela Mateoiu, SR.Chargeback Specialist Advisory Contact Center Ing Romania - "va recomand sa incercati sa luati legatura si cu comerciantul pentru a-i explica situatia..." - asta in conditiile in care eu nu am niciun fel de informatie in ceea ce priveste comerciantul, "este treaba politiei, nu tine de noi"...Am sunat la politie care m-a asigurat ca banca prin actiunile ei a devenit complice cu hotii.

    15-01-2021

    C AConstantin Arhir
    Cont curent de la ING

    Atentie cand va deschide

    Atentie cand va deschideti cont la ING! Nici in cel mai urat vis al meu nu credeam ca se poate asa ceva: Banca m-a notificat ca doreste sa actualizeze datele mele, desi fusesem in office si facusem actualizarea in luna iunie a anului curent, nimic nelalocul lui(doar lipsa de profesionalism a personalului), se intampla la orice banca mi-am zis doar suntem in Romania. Numai ca intre timp am intrat in carantina si nu am putut sa ma prezint in office. Regulamentar am sunat in call center sa rezolvam problema online. O domnisoara foarte draguta m-a asigurat ca totul este "ok" si ca o sa ma sune cineva din back office si in nici un caz nu o sa se ajunga sa mi se blocheze contul. A venit termenul limita la care puteam sa actualizez datele si ghiciti ce nu am primit nici un telefon sau email dar contul a fost blocat. Ca orice om normal sun din nou la ei si mi se confirma ca urmeaza sa ma sune cineva din back office. Ca sa scurtez, am inceput sa-i contactez zilnic sa mi se actualizeze datele si sa mi se deblocheze contul, iar ei imi promit zilnic ca se rezolva. Deja am doua saptamani de cand fac asta si nu se intampla nimic. Cam asa se comporta "ING-ul" cu clientii. Am inceput sa am rabdare deoarece urmeaza sa mi se taie curentul, campaniile google s-au oprit din momentul in care s-a blocat contul, deja au inceput sa ma notifice diversi furnizori, etc.Acum tot ce-mi ramane este sa-i dau in judecata pentru toate aceste "lipsiri a dreptului de utilizare al proprietatii". In concluzie: nu va deschideti conturile la ING, sunt niste incompetenti care au imbracat haina lupului din padure ca "cea mai digitalizata banca",Aiurea, doar praf in ochii prostilor!

    10-12-2020

    A GAdrian Grigoriu
    Cont curent de la ING

    De doua luni de zile nu

    De doua luni de zile nu pot sa-mi incasez pensia deoarece Casa de Pensii nu-mi poate turna banii la ING. Am dat contul comun cu sotia. ING a refuzat sa accepte insa pensia in cont pentru ca sunt numai imputernicit. Am telefonat la ING. Mi s-a raspuns ca o sa mi se trimita prin email o scrisoare in decurs de trei zile care scrisoare va inleni turnarea pensiei in banca. Nu am primit nimic. Am dat contul ING de euro unde eram titular. Nu s-a putut din motive necunocute. Am chemat ING din nou, am fost asigurat ca se poate. A durat saptamani dar tot nu s-a putut. Am facut of petitie la ING. Dupa o saptamana mi-au raspuns ca le pare rau dar nu s-au oferit sa remedieze nimic. S-au oferit sa-mi deschida un cont de la distanta. Am raspuns sigur. A mai durat o saptamana ca ING sa confirme ca vor proceda. Dupa alte cateva zile mi-au spus ca nu ma pot contacta la telefon desi stiau ca locuiesc pe moment in afara. Le-am dat numarul de afara. Dupa o alta saptamana, mi-au raspuns ca deoarece nu ma pot contacta, desi telefonul arata ca nu ma sunasera, trebuie sa sun eu la contact ING. Am sunat. Mi-au tirmis un formular de sapte pagini desi aveam deja doua conturi cu ei. L-am completat si trimis imediat. A trecut alta saptamana. Nimic. Am sunat din nou la contact ING dar agentii spun ca ei nu cunosc cazul, refuza sa se implice si in general nu sunt de loc serviabili sau saritori. Ba dau impresia ca te trateaza de sus, ca vor sa expedieze problema cat mai repede. ING are un singur email pentru toti agentii de contact. Se pare ca orice mesaj este pus la aceeasi coada care dureaza o saptamana, ca si cum ar fi primul mesaj, in loc sa ajunga imediat la agentul care cunoaste cazul. In prezent nu stiu daca formularul de deschidere de cont a ajuns, daca este prelucrat sau ING are nevoie de alte informatii. Dar Casa de Pensii mi-a cerut urgent acum contul de banca. Nu am mai avut o experienta de acest gen pana acum "scuze, trece saptamana si de la capat". Nici in vremurile apuse nu completam formulare de sapte pagini. Nu mai reusesc sa vorbesc cu acelasi agent iar ceilalti agenti se eschiveaza. Dar la alte banci se poate deschide un cont online intr-o zi. As dori sa mi se dea un singur nume de contact, o adresa de email unde ING poate sa raspunda imediat. As dori ca operati de deschidere de cont sa fie facuta intr-o zi nu in luni de zile. ING desi pretinde ca opereaza pe Internet transforma contactul cu clientii intr-un calvar. Pe deasupa degeaba fcaeti petitii. Scuze si de la Capat.

    09-11-2019

    A DAdrian Emil Danaila
    Cont curent de la ING

    Bun? ziua, Am sunat la

    Bun? ziua, Am sunat la banca ING sa întreb ce face un client care nu este familiarizat cu aplica?ii online sau nu dore?te s? instaleze pe telefon aceste aplica?ii pentru a face tranzac?ii fara numerar. Nu au avut r?spuns.Aproape toate sediile unde existau m?su?e pentru tranzac?ii f?r? numerar au disp?rut f?r? o informare individuala prealabil?. A? vrea s? ?tiu cum fac o tranzac?ie fara numerar în cadrul b?ncii fara a apela la mediul online? Poate renun?ând la serviciile b?ncii?

    27-02-2019

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie