top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele GarantiBank

GarantiBank

Scor: 2 | 56 recenzii

Scrie o recenzie

Produse GarantiBank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    G EGeorgiana Enache
    Cont curent de la GarantiBank

    Buna ziua! O experienta

    Buna ziua! O experienta total neplacuta cu Garanti Bank. La data de 22.09.2017 am depus o contestatie la plata pentru 2 tranzitii respinse. Precizez ca am incercat de 2 ori sa platesc un serviciu, iar cu ambele ocazii am primit raspuns ca plata a fost refuzata, fiindu-mi blocata suma respectiva. Mentionez faptul ca am depus contestatia in aceeasi zi in care au fost facute si tranzactiile in cauza, la agentia Baneasa, anexand si bonurile justificative care atesta eroarea la POS-ul comerciantului. Desi am contactat de nenumarate ori atât agentia Baneasa, cat si serviciul de relatii cu clienti al bancii, si desi au trecut mai mult de 30 de zile de la sesizarea bancii, nimeni nu imi poate rezolva problema. De asemenea, precizez ca reprezentantii bancii in cauza mi-au comunicat faptul ca termenul de solutionare a astfel de solicitari este de 30 de zile. Ma declar total nemultumita de modul in care decurg lucrurile, iar banca da dovada de o totala lipsa de respect fata de clientii sai.

    25-10-2017

    Răspuns GarantiBank

    Stimata doamna Enache, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, lucram permanent la imbunatatirea experientei pe care toti cei care trec pragul agentiilor noastre o au. Pe aceasta cale, mentionam faptul ca inca de la receptionarea solicitarii dumneavoastra initiale am intreprins demersurile necesare in vederea verificarii si solutionarii situatiei semnalate, iar sumele mentionate au fost deblocate. Reprezentantii nostri vin intotdeauna in sprijinul clientilor Garanti Bank, cu scopul solutionarii favorabile si cat mai rapide a tuturor solicitarilor primite, respectand totodata normele si procedurile de lucru in vigoare. Va asteptam in continuare in Agentia Bucuresti Pipera, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra. O zi buna, Echipa Garanti

    I CIulian Cojanu
    Probleme diverse de la GarantiBank

    Extrasul de cont livrat

    Extrasul de cont livrat de firma de curierat Pink Post ajunge foarte tirziu iar in legatura cu aceeasta firma la fel lucreaza si cu Engie facind livrarea in doua saptamini de la data prezentare pe plic mai exact pe plicul meu scrie 08.08.2017 iar eu l-am primit in data de 21.08.2017 cu toate eu verific cutia postala zilnic.va inteleg ca poate costurile cu aceasta firma va convin, dar nu si noua clientilor deservirea lor.

    22-08-2017

    Răspuns GarantiBank

    Stimate domnule Cojanu, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, va rugam sa ne trimiteti un mail care sa contina datele dumneavoastra de identificare pe adresa contact@garantibank.ro, pentru a putea investiga situatia semnalata. Puteti, de asemenea, opta pentru optiunea livrarii extrasului prin email. Printre avantajele acestei optiuni se numara si faptul ca acesta ar ajunge la dumneavoastra chiar în ziua emiterii si v-ar oferi mai mult control asupra operatiunilor financiare. Pentru setarea acestei optiuni, puteti apela oricand la colegii nostri din orice agentie Garanti Bank sau puteti suna in Call Center. O zi buna, Echipa Garanti Bank

    R NRaluca Nastasa
    Card de debit de la GarantiBank

    Am fost in agentia din C

    Am fost in agentia din Cta, de pe strada Cuza Voda, pentru a face un card de debit suplimentar. Domnisoara /doamna de la ghiseu, o moscaita, fandosita si mironosita, pentru ca era cu altcineva, m-am lasat sa astept o ora în agentie, in loc sa îmi dea formular sa completez, urmând ca ulterior, când se elibera de clientul care era înaintea mea, sa înregistreze cererea mea in sistem. Nu mi se pare normal sa tii un client al b?ncii atâta timp sa astepte. Nu voi recomanda nimanui serviciile acestei banci. Se pare ca sunt niste incompetenti in acea agentie, la fel ca cei de la call centre,serviciul clienti.

    10-08-2017

    Răspuns GarantiBank

    „Stimata doamna Nastasa, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, lucram permanent la imbunatatirea experientei pe care toti cei care trec pragul agentiilor noastre o au. Va asteptam in continuare in Agentia Constanta Tomis, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra. O zi buna, Echipa Garanti Bank”

    M EMariana Enache
    Card de debit de la GarantiBank

    Am solicitat inlocuirea

    Am solicitat inlocuirea cardului pierdut dar nu pot sa-l ridic de la filiala bancii din Buzau. Dupa ce am fost anuntata prin mesaj ca a fost emis un nou card si este la aceasta filiala Programul bancii este 9-17 si sambata+duminica inchis .Nu pot sa ma incadrez in acest program siam solicitat telefonic o solutie pt a intra in posesia cardului.Functionara care ac raspuns la telefonul filialei din Buzau nu a vrut sa-si dea nici numele si mi-a spus ca au program pana la ora 18 dar de 17 la 18 nu au cu publicul. Am reusit sa ajung la ora 17 .15 in urmatoarea zi si nu am fost primita in banca desi o alta clienta a fost primita si si-a rezolvat problema.Mie mi s-a spus ca nu au program desi era evident ca cealalta persoana esr o clienta preferentiala.Cum pot intra deci in posesia cardului? De ce macar o zi pe saptamana ,cum au alte banci programul nu poate fi prelungit cu o ora?Garanti are prea multi clienti si-si permite sa-i selecteze pe cei care au job ca nefiind doriti ?(acestia au si ei program 8-17)

    21-06-2017

    Răspuns GarantiBank

    Stimata doamna Enache, Va asiguram ca preocuparea noastra principala este aceea de a va oferi cele mai bune servicii bancare si acces rapid si eficient la ele. Colegii nostri va asteapta in agentia din Buzau, pentru a intra in posesia cardului, asa cum v-au comunicat si in discutia telefonica avuta. Va multumim, Echipa Garanti Bank

    M BMihaela Alexandra Bratu
    Credit imobiliar de la GarantiBank

    Am depus o cerere de cre

    Am depus o cerere de credit in data de 19 martie 2017. Initial mi s-a transmis ca termenul de finalizare este maxim 2 saptamani. Au trecut 4 saptamani si desi am solicitat IN SCRIS de doua ori un raspuns oficial din partea bancii, acesta intarzie sa apara. In fiecare zi mi se spune sa mai astept inca o zi intrucat nu s-a luat o decizie cu privire la continuarea finantarilor pentru proiectul Greenfield. Mentionez ca am fost informata telefonic ca dosarul a fost preaprobat si se aseapta aprobarea finala. as vrea sa stiu care este decizia institutiei vis a vis de finantarea proiectului si care este termenul pentru incheierea formalitatilor.

    12-04-2017

    M MMaria Mihalcea
    Probleme diverse de la GarantiBank

    Mi sa luat jumatate de s

    Mi sa luat jumatate de salariu de pe card cu explicata NU STIM DE CE asteptati 30 zile si apoi o sa aveti bani pt mincare pina atunci ....???nu am fost anuntata nimic . Nici explicatii nu au cei de la banca....

    06-03-2017

    Răspuns GarantiBank

    Stimata doamna Mihalcea, Multumim ca ne-ati contactat. Colegii nostri de la agentia Garanti Bank din Bacau va pot oferi mai multe detalii si urmeaza sa va contacteze in scurt timp. Va multumim, Echipa Garanti Bank

    A DAdrian Emil Danaila
    Credit nevoi personale de la GarantiBank

    Am achitat integral un c

    Am achitat integral un credit iar la final am cerut o dovada care sa ateste faptul ca au fost stinse toate obligatiile dintre parti. In contract scrie ca, "dupa rambursarea integrala a tuturor sumelor datorate...banca va oferi Imprumutatului o dovada care sa ateste faptul ca au fost stinse toate obligatiile dintre parti. Aceasta dovada va putea fi ridicata de la orice unitate a Bancii". Am solicitat aceasta dovada de la sediul din Sebastian si m-au trimis la sediul unde am incheiat contractul . Am fost la sediul din Dorobanti, unde mi s-a spus ca nici ei nu elibereaza adeverinta fara sa fac o cerere pentru a o primi, desi tot in contract scrie ca Banca va inchide toate conturile fara a fi necesara depunerea unei cereri. Mi s-a spus ca, daca nu fac cerere, nu imi pot spune cand va fi eliberata aceasta dovada (va avea un termen nedefinit de eliberare). Nu inteleg de ce la alte banci mi s-a dat dovada in ziua in care am achitat tot si aici nu se poate., mai ales ca acest lucru este specificat in contract.

    02-03-2017

    Răspuns GarantiBank

    Stimate domnule Danaila, Va asiguram ca solicitarea dumneavoastra reprezinta o prioritate pentru noi. Colegii nostri din Agentia Garanti Bank Dorobanti vor pastra legatura cu dumneavoastra pentru solutionarea acesteia. Va multumim, Echipa Garanti Bank

    C Rcarmen raducanu
    Credit imobiliar de la GarantiBank

    Am depus si eu dosarul p

    Am depus si eu dosarul pt aprobare financiara pt un credit imobiliar cu avans 26% in data de 6 februarie lla Agentia Sun Plaza, dupa o saptamana m-au chemat sa mai aduc o hartiuta si sa semnez alta si eu si sotul, dupa alta saptamana ne-au chemat iar sa semnez si eu si sotul alte hartii, apoi mi s-a spus ca in 24 ore voi avea raspuns. Azi 25 febr inca nu am un raspuns. Am sunat la banca in sun plaza mi s-a spus ca voi fi sunata, nu am fost, fata care s-a ocupat de dosar cica o perioada lipseste, am sunat in centrala mi s-a spus ca nu este nici un dosar inregistrat pe numele meu si se vor interesa si ma vor contacta, evident nu au facut-o. Am mers la agentia din sun plaza mi s-a spus ca e transmis dosarul si sa astept. Cat mai trebuie sa astept? Am fost pusa sa declar si sa semnez ca am primit draftul contractului de credit imobiliar si cand le-am spus sa mi-l dea ca nu l-am primit mi s-a spus ca nu mi se da ca asta e politica bancii. La toate bancile la care am mai fost mi-au dat si modelul lor de contract standardizat evident tocmai pt a sti si eu in avans clauzele. Vinde vanzatorul casa si eu nu pot merge mai departe. Ar trebui sa aleg alta banca?

    25-02-2017

    Răspuns GarantiBank

    Stimata doamna Raducanu, Va asiguram ca solicitarea dumneavoastra reprezinta o prioritate pentru noi si ne face placere sa va comunicam faptul ca avem o rezolutie pentru aplicatia dumneavoastra. Va asteptam in agentia Garanti Bank din Sun Plaza pentru a discuta mai multe detalii. Va multumim, Echipa Garanti Bank

    M BMarie-Anne Budur
    Credit imobiliar de la GarantiBank

    În luna septembrie anul

    În luna septembrie anul 2015 am f?cut demersurile pentru un credit ipotecar la Garanti Bank. De?i sunt cu cardul de salariu la dân?ii de circa 7 ani , ma încadrez cu salariul, nu am fost b?gat? în vreo baza de date ca ?i client cu probleme nici pana la ora actuala 19 ianuarie 2017 nu am ob?inut acest împrumut. Cauza este probabil , incompetenta angaja?ilor... cel pu?in de la agen?ia la care am depus documenta?ia 3 persoane s-au ocupat de dosarul meu! Prima a avansat, a l?sat locul alteia care era în preaviz! Aceasta fiind probabil suparata pe faptul ca va fi data afara nu s-a mai ocupat de dosare. Înainte de s?rb?tori a plecat ?i i-a preluat locul o alta angajata la fel de priceputa ca ?i a doua. În alta ordine de idei toate cele 3 angajate nu au actualizat datele in sistem.De?i am dat aceste date de la bun inceput de-abia acum 3-4 zile au reusit sa faca aceasta actualizare.Sunt pusa în situa?ia de a ac?iona în judecata banca! Este inadmisibil sa a?tept atât pentru un credit de 73.000 lei. În alta ordine de idei dezvoltatorul cat mai poate a?tepta? Probabil cat de curând îmi va spune sa eliberez locuin?a ?i probabil ma va ac?iona în instanta pentru ca au trecut deja 5 luni de zile, am intrat în 6 ?i înc? nu a primit banii. Este normal sa se întâmple asa ceva? Sunt curioasa dac? angaja?ii acestei b?nci ar fi fost în locul meu cum ar fi procedat?Am ajuns cu nervii la pamant, sunând, ducandu-ma personal de zeci de ori la agen?ie sa aud acelea?i vorbe. Se va rezolva, sta?i lini?tit?!

    19-01-2017

    Răspuns GarantiBank

    Stimata Doamna Budur, Dorim sa va comunicam si pe aceasta cale ca intre timp am intreprins toate demersurile pentru ca dumneavoastra sa puteti utiliza creditul, fapt ce s-a si intamplat. Colegii nostri v-au oferit deja toate informatiile necesare. Ne bucuram ca ati ales serviciile noastre si va invitam, ori de cate ori aveti nevoie de informatii, sa ne contactati pe adresa contact@garantibank.ro. Va multumim, Echipa Garanti Bank

    E BElian Bogoe
    Credit imobiliar de la GarantiBank

    Buna ziua! Cazul meu e u

    Buna ziua! Cazul meu e unul mai lung, dar incerc sa il expun pe scurt: dupa ce merg la mai multe banci, ajung si la Garanti Bank pentru obtinerea unui credit ipotecar cu avans 25%. toate bune si frumoase, duc toate actele pentru obtinerea creditului in cca 7 zile lucratoare si dupa aceea incepe nebunia: ba ca mai trebuie nu mai stiu ce adeverinta, ba ca la sotie toate actele aditionale contractului de munca( sotia este in concediu maternal 2 ani), ca degeaba o verifica la ANAF, ca trebuie si contractele. bineinteles, ma conformez si duc toate actele. platesc evaluatorul la banca, vine, isi face treaba, si astept. acum cateva zile, mai precis in 15 decembrie la ora 16:00 sunt sunat ca mai am 2-3 zile si imi expira adeverinta de venit :))) si ca daca am semnat un precontract cu proprietarii sa il duc la banca... bineinteles ca il aveam acasa, dar nu au zis nimic de el si nu inteleg ce legatura ar avea cu aprobarea financiara. si iarasi fac ce fac, si duc vineri 16 decembrie o alta adeverinta de venit, ca sa fie bine si sa nu fie rau. si cu asta inchei: azi dimineata la ora 05:03, adica duminica primesc 2 mesaje pe telefon, dintre care primul suna cam asa: APLICATIA DUMNEAVOASTRA PENTRU CREDITUL IPOTECAR VA EXPIRA IN 5 ZILE! LUATI LEGATURA CU AGENTIA N CARE ATI APLICAT! Si eu care ziceam ca semnez actele notariale pana in sarbatori:( P.S. LA-MU-RI-TI-MA! domnilor de la Garanti Bank

    18-12-2016

    Răspuns GarantiBank

    Stimate domnule Bogoe, Va asiguram ca banca noastra a folosit toate resursele necesare pentru a grabi procesul de analiza si acordare a creditului ipotecar pentru care ati aplicat. Procesul este unul de durata, intrucat dorim sa va oferim cele mai bune servicii bancare pe masura nevoilor dumneavoastra. Ne face placere sa va anuntam ca analiza aplicatiei dumneavoastra a fost finalizata si va asteptam in agentia Garanti Bank in care ati depus documéntele, pentru a discuta mai multe detalii. Va multumim si Sarbatori Fericite! Echipa Garanti Bank

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie