top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Credit Europe Bank

Credit Europe Bank

Scor: 1.8 | 35 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Credit Europe Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    R EReprezentantii Credit Europe Bank
    Card de credit de la Credit Europe Bank

    Raspuns pentru doamna Mi

    Raspuns pentru doamna Mirela Braescu: Colegii nostri ne-au informat ca au radiat raportarea si ca in maxim 30 de zile (legal) posibil mult mai repede, sa se opereze si in Biroul de Credit. A fost vorba despre o eroare de sistem si regretam neplacerile create doamnei. Dumneaei a primit si o adresa din partea bancii.

    23-06-2010

    A TADRIANA TUDORACHE
    Probleme diverse de la Credit Europe Bank

    Buna ziua, Numele meu

    Buna ziua, Numele meu este Adriana Tudorache si vreau sa va impartasesc experienta foarte neplacuta pe care am avut-o cu Credit Europe Bank. In data de 14.05.2010, s-a emis din ordinul meu catre Credit Europe Bank (CEB), un op conditionat. Avand in vedere ca trecuse ceva timp si CEB, nu raspunsese la op-ul conditionat, l-am contactat pe d-nul Horia Acatrinei de la CEB-sucursala Voluntati, pentru a il intreba daca fusese informat de primirea op-ului conditionat, si daca exista elemente care impiedica formularea unui raspuns. Dl-ul Acatrinei, a refuzat orice dialog in vederea clarificarii acestei situatii- citez "eu nu am ce sa va confirm dvs", ba mai mult s-a ajuns la amenintari de genul "as putea deveni nepoliticos", in cazul in care as mai fi insistat pentru obtinerea unui raspuns. Am facut o reclamatie cu privire la aceasta situatie, reclamatie trimisa pe fax la sediul central CEB, in data de 19.05.2010 (la aceasta reclamatie am atasat si corespondenta pe mail dintre dl-ul Acatrinei si mine). Ma indoiesc ca aceasta reclamatie va rezolva ceva, avand in vedere faptul ca, in data de 16.04.2010, am sunat aceeasi sucursala a CEB, pentru a solicita niste informatii, si o alta angajata d-na Laura Nichitescu, mi-a inchis telefonul in nas, fara ca macar sa ma lase sa termin ce aveam de spus. In concluzie: daca vreti sa fiti umiliti, calcati in picioare si tratati cu o totala lipsa de etica si profesinalism, apelati la serviciile Credit Europe Bank!

    25-05-2010

    M BMIHAITA-MARCEL BODNAR
    Credit nevoi personale de la Credit Europe Bank

    Buna ziua, in continuare

    Buna ziua, in continuare la ceea am scris in data de 7 mai 2010, in urma unor discutii cu d-na Diana Balan,Relationship Manager,Retail Banking & Cards Division agentia CEB din Suceava, care nici nu stie sa dea informatii exacte legate de imprumutul meu tot   in legatura cu procedura de rambursare anticipata a mai mult de jumatate din creditul initial si anume suma de 6000 euro, am ajuns ieri 18 mai 2010 la banca cu cererea semnata de rambursare anticipata si cand sa i-o inmanez d-nei de la credite ea ma intreaba daca am pus cei 6000 euro in cont desi nu mi-a zis nimic in acest sens ca trebuie deja sa am pusi banii in cont si o intreb de ce nu mi-a zis ca trebuie sa pun si banii deja in cont si ea imi raspunde asa plictisita ca Nu m-ati intrebat! si va dati seama din Campulung Moldovenesc si pana in Suceava sunt 140 de km dus intors + invoit de la serviciu plus uzat masina + cheltuiala , e normal asa ceva? cine imi plateste asta? Abia astept sa scap de aceasta banca. mi-e greata pana peste cap. nu e normal, asta nu e comportament adecvat fata de clienti, rog frumos pe cei de la Conso.ro poate reusesc sa-mi analizeze si mie cazul cu rambursarea anticipata ca sunt si eu in aceeasi situatie ca si : Rambursare anticipata: Raiffeisen scade comisionul lunar la credit, dupa sesizarea Conso.ro Autor: Marius Serban Data publicarii: 26 Aprilie 2010. Eu inca sper ca poate ma puteti ajuta in acest sens, va dati seama eu platesc anticipat mai mult de jumatate din imprumut si comisionul de administrare cont tot la 25 de euro ramane ca si la suma initiala (14900), este normal? Va multumesc anticipat si sper sa reusiti sa luati si cazul meu in calcul!

    19-05-2010

    M BMirela Braescu
    Card de credit de la Credit Europe Bank

    Buna seara!Ma numesc Bra

    Buna seara!Ma numesc Braescu Mirela si va pot spune ca am avut neplacuta surpriza de a fi raportata la biroul de credit pentru o restanta de 0,19 lei. In momentul cand i-am anuntat mi s-a spus ca nu se poate asa ceva ca nu se poate transmite la Biroul de credite o restanta mai mica de 10 lei. Oricum nimeni nu ma poate lamuri si nu stiu ce sa fac pentru a nu mai aparea ca fiind rau platnica!

    12-05-2010

    Răspuns Credit Europe Bank

    Colegii nostri ne-au informat ca au radiat raportarea si ca in maxim 30 de zile (legal) posibil mult mai repede, sa se opereze si in Biroul de Credit. A fost vorba despre o eroare de sistem si regretam neplacerile create doamnei. Dumneaei a primit si o adresa din partea bancii. Reprezentantii Credit Europe Bank

    M BMIHAITA-MARCEL BODNAR
    Credit nevoi personale de la Credit Europe Bank

    Buna ziua, ma numesc Bod

    Buna ziua, ma numesc Bodnar Mihaita-Marcel si sunt codebitor la un credit de nevoi personale la Credit Europe Bank pe 10 ani cu dobanda fixa de 7,9% luat la data de 03.07.2007 la suma de 14990 euro din care in mana am primit 13000 euro restul pana la 14990 fiind comision de acordare imprumut, comision de 2% din suma acordata, comision de risc financiar, asigurare medicala, si comisionul de administrare cont la suma imprumutata de 25 euro lunar, titularul contractului este tatal meu, de atunci si pana astazi am platit ratele conform graficului dat fara a intarzia cu nici o rata, pana aici totul ok, acum vreau sa dau in avans suma de 6000 Euro ca sa reduc din rata, mentionez ca sucursala este in Suceava si noi suntem din Mun.Campulung Moldovenesc si de asta am sunat la banca ca sa nu fac atatea drumuri la Suceava si eu si nevasta lucram si nu avem cum sa ajungem in timp util si am cerut sa mi se trimita pe e-mail o simulare de grafic de plata sa vad cu cat imi scade soldul si comisioanele daca platesc in avans, conform Legii nr. 289 din 2004, care prevede la art. 11, alin 2 ca in cazul achitarii anticipate a obligatiilor sale contractuale, consumatorul are dreptul la o reducere echitabila a costului creditului, stabilita proportional cu perioada de utilizare a produsului respectiv si Costul total al creditului cuprinde toate costurile pe care consumatorul trebuie sa le plateasca pentru credit, inclusiv dobanda si celelalte cheltuieli, potrivit art. 2, lit. d., doamna D.B. Relationship Manager de la banca mai sus mentionata mi-a transmis o simulare de grafic ca sa vad cu cat scad costurile si surpriza: COMISIONUL DE ADMINISTRARE DE CONT RAMANE NESCHIMBAT ADICA 25 DE EURO cu toate ca eu vreau sa platesc 6000 euro si mi se reduce soldul de la 12000 si ceva la in jur de 6000 euro, am vorbit din nou cu d-na de la banca si o intreb cum se poate asa ceva si primesc prin e-mail raspuns: am primit si mesajul de la colegii din centrala, si anume: conform contractului acesta ramane nescchimbat pe toata perioada de creditare deoarece se calculeaza la suma acordata, eu transmit d-nei D.B. Retail Banking & Cards Division linkul cu articolul de pe site-ul dumneavoastra cu "Rambursare anticipata: Raiffeisen scade comisionul lunar la credit, dupa sesizarea Conso.ro" link in care am observat si va multumesc din suflet pe aceasta cale pentru munca pe care o faceti in a ajuta oameni ca mine, trimit pe e-mail si-i explic d-nei de ce ma zbat sa obtin micsorarea comisionului, la care primesc iar raspuns pe e-mail: "buna ziua, am primit urmatorul raspuns referitor la speta dvs, si anume: Comisionul de administrare se percepe in baza prevederilor contractuale la suma acordata. Prin semnarea contractului de credit, Clientul a luat la cunostinta si a fost de acord cu aceasta modalitate de percepere. Rambursarea anticipata a creditului nu conduce la modificarea modalitatii de percepere a comisionului de administrare, prevazuta in contractul de credit semnat de Client. va doresc o zi buna! D.B. Relationship Manager Retail Banking & Cards Division" Va rog frumos daca puteti sa-mi raspundeti la aceasta problema daca mai am vreo sansa, o cale de atac sa obtin reducerea comisionului de administrare cont de 25 de euro! Va multumesc anticipat! Bodnar Mihaita-Marcel

    07-05-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie