top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre card de credit Cetelem

Card de credit Cetelem

Scor: 1.5 | 33 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Cetelem
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    E SEu Ilinca Sunt eu
    Card de credit de la Cetelem

    Acum 2-3ani am cumparat ceva de la Emag

    Acum 2-3ani am cumparat ceva de la Emag prin credit Cetelem, totodata mi au trimis si cardul, am achitat ratele timp de 1an . Banutii acumulati pe cardul respectiv i am scos , continuand sa platesc ratele in fiecare luna, dar cu dobanzile nesimtite pe care le eu,timp de 1an de zi inca nu s au acumulat pe acel card. Platind toti banutii,intradevar cu unele intarzieri, ma trezesc ca inca mai am creditul respectiv de achitat si ca de fapt nu platisem decat dobanzile lor ????. Nesimtire si inselatorie pe fata. Nu sfatuiesc pe nimeni sa faca credite cu aceasta banca.

    06-09-2023

    C ZCristina Zamfir
    Card de credit de la Cetelem

    Experienta mea este cel

    Experienta mea este cel putin una neplacuta din pacate cu toate ca sunt un bun platnic.Am achizitonat doua telefoane,in rate fara dobanda,am platit ratele la timp,fara intarzieri.in urma situatiei covid si tinand cont de faptul ca am ramas in somaj tehnic,am cerut o amanare la plata.bun,pana aici totul ok.Pe langa faptul ca am dat 100 de telefoane in care am fost asigurata ca nu voi plati dobanda,pt ca am rate fara dobanda si nu am scos bani de la bancomat,sau platit cu termen de returnare a banilor,luna aceasta vine extrasul de cont...suma restanta este aproape dubla ,de la 2500 la 4100 ron.cu toate ca si daca as avea dobNda,sa zicem,este Dae 31%,adica in niciun caz aceasta suma.doresc pe aceasta cale pe toti ,fugiti de aceasta banca.sume care nu au fost Comunicate,sume care nu se regasesc nicaieri,bani furati.Voi contacta un avocat si voi face si demersurile necesare catre toate institutiile abilitate pt a rezolva aceasta problema,vreau sa platesc banutii ,dar nu asa,japca pe fata!fugiti cand auziti de ei!

    24-10-2020

    A Bana busuioc
    Card de credit de la Cetelem

    Buna,referitor la cardul

    Buna,referitor la cardul de credit de la Cetelem( am avut si eu o experienta nu tocmai buna,in urma cu multi ani,pe vremea cand a aparut prima data la noi in tara aceasta companie)eu nu te sfatuiesc sa folosesti bani cash de pe el pentru ca rata si dobanda sant foarte mari,doar cu posibilitatea de a depune toata suma in urmatoarea luna plus dobanda ai sansa sa traiesti linistit ..daca nu ...vei platii luna de luna o suma pt dobanda si o suma infirma pt rata,ei nu au tendita de a-ti scadea rata..adica sa scapi de datorie,ei traiesc din dobanda..asta este scopul lor! de ex sa zic ca platesti 30 de ron... la data scadenta..din aceasta 15 dobanda,12 comisioane si ce ramane din 30 va fii scazuta din banii care datorez..asa ca pana la pensi tot platest..CARDURILE DE CREDIT SANT CELE MAI MARI CAPCANE!! NU VA RECOMAND!!DELOC!!

    15-09-2020

    G AGeorge Arion
    Card de credit de la Cetelem

    Salut! Am un card cetele

    Salut! Am un card cetelem ,iar pana acuma l-am folosit doar la cumparaturi. Doresc sa stiu daca scot bani cat platesc in plus si in cat timp este nevoie sa achit datoria fara penalitati. Multumesc!

    20-08-2020

    Răspuns Cetelem

    In cazul in care folositi cardul pentru a retrage bani de la bancomatul oricarei banci, platiti un comision de retragere numerar in valoare de 2,2% + 4.5 lei. Dobanda se calculeaza de la momentul retragerii, acest tip de tranzactii neavand perioada de gratie. Pentru a nu plati penalitati va trebui sa achitati suma minima de plata din extrasul care se emite lunar (dupa ziua de 15 ale lunii) in accesul dumneavoastra din aplicatia Client Cetelem. Pentru informatii legate de acces, ne puteti contacta la 021.305.12.46 sau la 0750.102.246.

    M BMonica Botezatu
    Card de credit de la Cetelem

    Buna ziua, am avut un cr

    Buna ziua, am avut un credit la Cetelem actuala Paribas IFN , toate bune ?i frumoase, pl?tit la timp, într-un final m-am hot?rât sa îl achit integral, dar am dorit ca la final sa primesc ?i un formular cum ca am achitat ?i închis creditul, nici pana la momentul de fata nu l-am primit, ba ca trebuie a?tept pana se emite extrasul de cont, ba ca trebuie astreptat 24 h dup? emiterea extrasului de conf, fel ?i fel de pretexte! Nu recomand!

    16-06-2020

    I IIoana Ignat
    Card de credit de la Cetelem

    Niste neseriosi si minic

    Niste neseriosi si miniciunosi. Iti prezinta total un alt pachet, dupa care ai minunata surpriza ca ai de platit tot felul de asigurari. Iar cand suni la relatii cu clientii, nici macar nu stiu sa iti explice ce ai de plata. Nu ii recomand.

    22-05-2020

    I MIleana Doina Marin
    Card de credit de la Cetelem

    La data de 19.12.2019, l

    La data de 19.12.2019, la cererea mea, Cetelem a emis adeverinta nr.CA60 prin care precizeaza ca am rambursat integral sumele datorate si linia de credit e inchisa.Cardul de credit era deja expirat din martie 2018.Cu toate acestea, s-a emis ulterior un extras de cont pentru perioada 14.12.2019-15.01.2020 pentru suma de 5,25 lei ! Am solicitat printr-un mail la data de 27 ian.20 reglementarea acestei situatii. Nu am primit raspuns, in schimb am primit mesaje ca voi fi raportata la biroul de credite pentru neplata la scadenta si blocarea cardului ! Solicit urgent clarificari in scris si reglementarea situatiei.

    13-02-2020

    Răspuns Cetelem

    Buna, Ileana! Te rugam sa ne trimiti un email cu situatia intampinata, pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro, iar colegii nostri de la Relatii Clienti vor verifica si vor reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp cu putinta. De asemenea, iti stam la dispozitie de luni pana vineri la unul dintre numerele de telefon: 021 3051200 sau 0750 100101. Zi frumoasa! Echipa Cetelem

    I IIgnat Ioana-simona
    Card de credit de la Cetelem

    Buna ziua, Ce as putea

    Buna ziua, Ce as putea spune despre experienta mea cu cei de la Cetelem?? La inceput ok... acum cand vreau sa refinantez creditul.... hop...tot felul de piedici: pentru cererea de refinantare....taxa 50 lei(ok...am acceptat ). Acum am avut nevoie de un desfasurator al ratelor de la ei si ma costa inca 50 lei, dar in 30 zile lucratoare o sa primesc acea hartie. Bai fratilor ... daca astept 30 de zile lucratoare imi expira cealata hartie si iar tre sa dau 50 lei. Dar nu asta e buba! De ce am nevoie de acest desfasurator?? Pentru ca banca la care vreau sa fac un nou credit a descoperit ca cei de la cetelem nu raporteaza corect, catre biroul de creditare , plata ratelor mele!! Adica eu de aproape 2 ani de zile nu apar cu rate platite, cu toate ca valoarea debitului scade de la o luna la alta ,dar valoarea ratei pe care o platesc lunar nu se vede nicaieri, acest lucru fiind o ilegalitate! Tare sunt curioasa ce spun cei de la Cetelem

    06-02-2020

    Răspuns Cetelem

    Buna, Ioana! Te rugam sa ne trimiti un email cu detalii complete privind situatia intampinata, pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro, iar echipa noastra va verifica si va reveni cu un raspuns catre tine cat mai curand cu putinta. Pentru informatii suplimentare, iti stam la dispozitie la 021 3051200 sau 0750 100101. Zi frumoasa! Echipa Cetelem.

    I OIULIAN COSTEL OLARU
    Card de credit de la Cetelem

    Buna ziua! Am un card de

    Buna ziua! Am un card de cumparaturi de la Flanco-Cetelem, am scos suma de 4500 ron, dar de 5 luni nu mai am loc de munca. Cum ma puteti ajuta cu plata ratelor? Va multumesc.

    15-01-2020

    Răspuns Cetelem

    Buna, Iulian! Conform contractului incheiat cu BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala Bucuresti, titularul creditului are obligatia sa notifice BNP Paribas PF in legatura cu orice modificare in situatia sa financiara si personala, in termen de 5 zile de la aparitie, insotita de documente justificative. Pentru informatii complete, echipa Cetelem iti sta la dispozitie la 021 3051200 sau 0750 100101, de luni pana vineri, intre 08:00 si 18:00. Zi frumoasa!

    C SCrina Sapira
    Card de credit de la Cetelem

    Bun? ziua! Am decis sa l

    Bun? ziua! Am decis sa las o recenzie acestei institu?ii ca urmare a experientei avute. Am accesat un credit pt achizi?ionarea unui produs emag ne?tiind care este firma creditoare(ini?ial). Totul a decurs foarte rapid, cererea a fost acceptata imediat primind ?i un card de credit cu suma de 4000 de Ron.Produsul cump?rat de la emag a fost în jur de 1 4000 RON, ratele au fost fixe, au fost luni în care am întârziat cu plata câte 2-3zile am fost imediat în?tiin?ata prin mesaj, am achitat bineîn?eles f?r? nici o problema.... Totul a decurs bine... În momentul achit?rii creditului am încercat sa sun la cetelem pentru a închide contul.... Aici a început aventura mea (inchipuita) :destul de dificil de vorbit cu un operator dar la insistente am reu?it sa întru în leg?tur? telefonica cu unul.. A verificat situa?ia contului, suma era returnata integral ?i am anun?at ca vreau sa mi se închid? contul. Doamna mi-a transmis ca în maxim trei zile lucr?toare voi primi o adeverin?a prin care sa reias? ceea ce am cerut(închiderea contului). M-am lini?tit...pana când, ca tot omul când nu are ce face, am început sa caut p?reri ?i recenzii despre aceasta institu?ie care îmi acordase creditul... Pute?i sa va imagina?i prin ce calvar psihic????????am trecut citind tot felul de recenzii, în mod special, privitoare la închiderea contului... În acela?i timp verificam ?i emailul ?i nu primeam nimic... Cererea de închidere o f?cusem pe 30.12.2019 iar ast?zi pe 7.01.2020 am hot?rât sa sun din nou.... Aceia?i aventura.... Dar am insistat pana am reu?it sa întru în leg?tur? telefonica cu un operator... O doamna foarte dr?gu?? care mi-a luat datele de identificare ?i mi-a transmis ca închiderea contului a fost efectuata deja pe data de 30!Mi-a transmis ca în aceia?i zi mi s-a transmis prin intermediul emailului ?i adeverin?a... I-am spus ca nu am primit-o ?i, foarte dr?gu??, s-a oferit sa mi-o retrimita recomandandu-mi sa verific ?i spamul. I-am mul?umit pt amabilitate ?i am verificat emailul... Am primit adeverin?a ast?zi, o primisem înc? de pe 30 dar se afla în spam! În sfâr?it totul a decurs foarte bine ?i transparent... În afara faptului ca este greu sa intri în contact cu ei totul a decurs foarte bine! Eu am cerut- ei au aprobat, eu am achitat sumele stabilite prin contract ?i la sfâr?itul creditului contul a fost închis! Mul?umesc pt colaborare!

    07-01-2020

    Răspuns Cetelem

    Buna, Crina! Iti multumim frumos pentru feedback si ne bucuram ca experienta cu noi a fost satisfacatoare! Cu prietenie, echipa Cetelem!

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie