top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre tranzactii la ghiseu CEC Bank

Tranzactii la ghiseu CEC Bank

Scor: 1.4 | 13 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    R MRenata Loredana Miron
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Exista oameni competenti

    Exista oameni competenti in vreo agentie CEC BANK din tara asta? Este CEC BANK stat in stat si noi nu stim asta? Sunt din Constanta si astazi am avut o experienta ingrozitoare la CEC BANK, mergand acolo cu bunica pentru o ridicare de numerar de pe contul bunicului, pe care aceasta este imputernicita. In primul rand, angajatele sunt desprinse din alta era si in mod clar nu sunt la curent ca suntem in 2020 si lucrurile functioneaza altfel, cum se intampla in alte banci serioase, cu angajati competenti, unde suntem obisnuiti noi...cei tineri. Din ce am citit aici, va declar ca scenariul este cam acelasi si in Constanta: angajate in varsta, zeflemiste, fara chef de munca si cu un tupeu fantastic jignitor. Intentionam sa merg maine direct la managerul agentiei sa reclam comportamentul angajatei care m-a si jignit astazi pe mine si pe bunica, insa din ce am citit aici, nu are sens pentru ca este foarte probabil sa dau peste o persoana cel putin la fel de zeflemista. Daca exista cineva din cadrul CEC BANK aici, care chiar poate prelua o reclamatie la modul serios, il rog insistent sa ma contacteze. In caz contrar, pentru ceea ce s-a intamplat astazi, voi contacta direct un avocat prin care voi reclama comportamentul jignitor al acestei banci la adresa bunicii mele, care este client al bancii. P.S am nervii tari si problema o voi rezolva intr-un fel sau altul, pentru ca nu e CEC BANK stapan pe banii clientului! Insa cu siguranta voi avea grija ca vestea sa vi se duca in toata Constanta....pentru ca, cu un astfel de comportament, ma intreb cu ce clienti veti mai ramane in urmatorii 10-15 ani....sau probabil ca nici nu va intereseaza.

    08-12-2020

    M DMariana Dobruta
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Buna ziua! In calitate d

    Buna ziua! In calitate de client CEC Bank am mers la CEC Bank din comuna Beceni Judetul Buzau pentru a scoate bani din cont cu buletinul insa doamna, angajata a Cec Bank, mi-a spus ca nu-mi poate da bani ( pe motivul ca nu au bani foarte multi EU cerand suma de 1500 ron ) si SA merg un Buzau, in oras la o distanta foarte mare percate trebuie SA o parcurg pe cheltuiala mea.

    20-08-2020

    Răspuns CEC Bank

    Va multumim pentru timpul alocat transmiterii mesajului. In ceea ce priveste nemultumirea dumneavoastra cu privire la personalul Agentiei Beceni, ne pare rau pentru problemele intampinate. De asemenea, va asiguram ca atat atitudinea salariatilor fata de clienti cat si imbunatatirea calitatii serviciilor prestate sunt obiective prioritare si sunt permanent in atentia noastra.

    D SDiana Soare
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Am mers în urma cu o ora

    Am mers în urma cu o ora la centrul CEC Bank din Pite?ti sa pl?tesc o tax? pentru pa?aportul copilului, care are mai pu?in de 1an. Ajunsa la ghi?eu, a?tept ca doamna sa î?i termine convorbirea personala la telefonul mobil. Doamna îns? m? întreab? printre din?i, ?optit, ce vreau. R?spund ca "trebuie sa fac pa?aport pentru copil, am venit sa pl?tesc taxa.". Doamna, in continuare la telefon, isi sf?tuie?te partenerul de convorbire cum sa î?i rezolve treburile, nici nu îmi r?spunde. Dup? ce mai a?tept înc? vreo 2 minute, îmi cere banii. Ni?te click-uri pe calculator, ni?te sfaturi în telefon, înc? 2-3 minute, ia banii. Înc? 2-3 minute de sfaturi ?i click-uri, mi se taie chitan??, mi se arat? cu degetul ca trebuie sa semnez ?i mi se da restul ?i se continua convorbirea, oricum neîntrerupt?, pe mobil. Singurul contact vizual dintre noi doua a fost la început, când am fost întrebata ce vreau. Mie nici nu mi se da la revedere, parca nici nu sunt client, convorbirea, îns?, e neîntrerupt?. Ulterior, la pa?apoarte, mi se spune ca taxa este pl?tit? pe numele meu ?i nu pe al copilului, ca numele copilului ar trebui sa fie pe chitan??, de pe certificatul de na?tere, ca e mic. Ma întorc la doamna, care acum î?i încheiase convorbirea, sa mi se r?spund? sec, pe un ton indignat, f?r? contact vizual "nu am ce sa î?i fac, mergj la prefectura". Întreb unde e prefectura, ca nu sunt din ora?, nu ?tiu. Primesc o primire consternata ?i mi se zice pe acela?i ton sec ca e o cl?dire mare la pu?in de mers pe jos de la loca?ia actuala si sa merg acolo, ca îmi spun ei ?i ce trebuie sa fac. Men?ionez ca sunt plecata de 3 ani din tara ?i nu am mai avut nevoie de aceste servicii, nicidecum în Pite?ti. Acum, am de a?teptat o s?pt?mân? pentru returnarea sumei pl?tite. Returnare care, oricum, va fi f?cut? în contul mamei, eu sunt doar în vizita în ?ar?, asa ca alte drumuri ?i ore pierdute pentru a se face dosarul de returnare, doar pentru ca doamna de la ghi?eu trebuia sa stea, în timpul serviciului ?i în timpul unor tranzac?ii bancare, la telefon. Poate, dac? doamna nu st?tea la telefon, dansa îmi cerea actul potrivit, eu ii d?deam actul potrivit la rândul meu ?i nu ar mai fi trebuit sa stau sa pierd o zi pe drumuri, cu un sugar dup? mine prin ora?.

    16-01-2020

    Răspuns CEC Bank

    Banca a verificat intern incidentul semnalat de dumneavoastra. Regretam situatia creata si va asiguram de intreaga noastra consideratie.

    M DMihaela iuliana Dutu
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Astazi 14.02.2017.în jur

    Astazi 14.02.2017.în jurul orei 10.00 am fost la CEC Bank Pogoanele sa achit un credit la o alta banca dar care avea un numar de cont si la cec bank.doamna care era la casierie mai întâi a bagat în seama pe cunoscutii dânsei iar pe ceilalti ne lasa sa asteptam ca niste persoane invizibile .când în sfârsit a venit si rândul meu mi a vorbit pe un ton neadecvat grabita fiind asteptata de alta cunostinta. Dupa un schimb de replici am fost amenintata prin alte cunostinte ca o sa îmi rupa picioarele daca ma prinde eu fiind un client al bancii. Dansa atât si sotul dânsei având relatii gândesc ca pot ameninta pe oricine. Acum voi fi nevoita sa îmi închid contul curent de frica ca nu pot merge la banca ca îmi rupe picioarele doamna casiera .vi se pare normal ca în anul 2017 sa fii amenintata de angajata bancii unde esti Clint folosesti un cont ,un card .automat platesti niste taxe.?dansa asa procedeaza de fel este recunoscuta în localitate ca având un comportament neadecvat unui functionar al unei banci.

    14-02-2017

    G Mgabriel matache
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Buna ziua. Experienta a

    Buna ziua. Experienta avuta????....hm,greu Domne',greu. Frecventez unitatile CEC din Braila,mai precis unitatea CEC Vidin,Unitatea CEC Republicii si unitatea mare de pe Bulevardul Independentei...de fiecare data cand vin la CEC ma inzestrez cu o doza necesara de rabdare,mananc bine ca sa rezist stresului de acolo.Ma intrebati ce stres?...pai da,pentru o tranzactie de primire bani din strainatate rareori scap doar cu 1/2 H.E normal,ati redus numarul angajatilor sau ce ati facut iar acestia nu pot face fata.Va rog D-nule Director sa veniti intr-o zi obisnuita sa "luati loc" la coada,sa asteptati pana va vine randul 1 H apoi sa mai asteptati inca 10-15 min procesarea tranzactiei!Pai e posibil ca asa o banca mare sa nu fluidizeze tranzitul clientilor?Cand intri intri dar cand iesi,iesi pachet de nervi!Aproximativ 300.000 de braileni dintre care o buna parte folosesc serviciile CEC Bank si dumneavoastra deserviti personal in numar de 6 ofiteri de cont sau cum se numesc in 3 locatii????(cele pe care le stiu eu) 1 ofiter Vidin,1 casiera si o sefa la Republicii 2 ofiteri si o casiera iar la "ditamai" CEC-ul pe Bulevard 3 ofiteri!?Luati si D-voastra in calcul cele de mai sus,analizati-le,testaile apoi sunt sigur ca o sa luati o decizie corecta pentru rezolvarea situatiei,nu de alta dar "151 de ani de stat la cozi" ar fi o reclama negativa,cu respect un client!

    02-12-2015

    V LVeronica Liloiu
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Experienta la CEC a fost

    Experienta la CEC a fost ingrozitoare din prisma faptului ca este inacceptabil sa astepti 2 ore la o coada unde lucreaza un singur functionar, desi exista 4 ghisee. Explicatia primita : colega este in spital! Oamenii nu au timp sa astepte in aceste conditii , in anul 2015, si sa primeasca raspunsuri in scarba de la functionari plictisito si depasiti de situatie!!!!! Rezolvati-va problemele de ordine interioara!!!!!!!!!!!!!!

    26-10-2015

    A Valexandra varzaru
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Buna ziua, Am fost l

    Buna ziua, Am fost la sucursala CEC BANK de pe Calea Victoriei unde am avut nevoie de un trasfer rapid (un transfer din Spania catre mine) Saptamana trecuta am fost de doua ori, in zile diferite, si mi s-a spus ca nu au valuta in euro, eu avand de ridicat suma de doar 200 euro. Am trecut din nou azi, deci dupa 5 zile, si mi s-a spus ca n-are cine sa-mi faca transferul, fara nicio alta explicatie in plus. Mi se pare incalificabila aceasta atitudine si nu e firesc sa nu fiu servita de 3 ori la rand, in zile diferite. Apreciez anticipat, Alexandra Varzaru

    09-03-2015

    Răspuns CEC Bank

    Pentru ca ne dorim imbunatatirea calitatii serviciilor noastre, ne-ar ajuta foarte mult sa ne spuneti unitatea CEC Bank la care au avut loc cele semnalate. Aceste informatii ne sunt necesare pentru a analiza situatia si a lua masurile care se impun. Va multumim pentru ca ati ales banca noastra si va asiguram pe aceasta cale ca vom intreprinde toate masurile pentru ca astfel de situatii sa nu mai apara. Directia Marketing si Comunicare

    G MGabriel Mototolea
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Buna ziua, Cum in scu

    Buna ziua, Cum in scurt timp imi expira cartea de identitate, am fost la sucursala CEC, din Galati, str. Domneasca, nr. 26, de langa magazinul Winmarkt Modern. Acolo vroiam sa platesc taxa de timbru si contravaloarea noii carti de identitate, asa cum am facut si in urma cu 7 ani, cand mi-am facut precedentul buletin. Cum birou de informatii nu exista in aceasta sucursala, nici macar un gardian la usa nu era, ca sa-l intreb pe el despre cum merg treburile la "minunata" dvs. banca, am incercat sa abordez o doamna de la unul din ghisee, care am vazut ca nu deservea niciun client. De fapt, nu am inteles prea bine ce facea, parea sa intoarca o foaie (aceeasi foaie) intruna de pe o parte pe alta. Am incercat sa-i explic ce vreau sa fac, dar n-am apucat sa zic 3 vorbe, pentru ca mi-a retezat-o scurt, zicandu-mi sa ma duc sa stau la coada (da, era coada de vreo 5 persoane - pana la usa) si sa-mi astept randul. Parea vadit deranjata de tupeul meu de a o deranja din ceea ce facea acolo! Imi astept cuminte randul, ajung la o alta doamna, de la ghiseul de alaturi (prima doamna era in continuare ocupata facand nimic), explic doamnei de la al doilea ghiseu ce problema am, ca sa aflu ca banca dvs. nu mai presteaza acest serviciu! Multumesc CEC! M-ati facut sa pierd jumatate din pauza de masa, ca sa stau DEGEABA la o coada intr-o sucursala de-a dvs., pentru ca nu sunteti in stare sa aveti un birou de informatii sau macar angajati decenti!

    17-12-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimate Domnule Gabriel Mototolea, Va multumim ca ati alocat timp sa ne descrieti aspectele care v-au nemultumit, ne cerem scuze pentru neplacerea provocata si va asiguram de permanenta noastra preocupare privind buna servire a clientilor. Speram ca veti folosi in continuare produsele si serviciile Bancii si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Cu stima, Directia Marketing si Comunicare

    S Isorinel ifrosa
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Am fost de 3 ori la cec

    Am fost de 3 ori la cec braila de pe soseaua buzaului sa retrag bani prin transfer rapid,d na de la ghiseu ne a vorbit urat ,am ajuns la ora 9 iar dumneaiei nu avea nici macar calculatorul deschis,se schimba l a acea ora, iar la ghiseu erau multi clienti,dar ptr. dumneaiei nu era o problema,ptr. noi ca stateam ca fraierii

    28-11-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule Sorinel Ifrosa, Va multumim ca ati alocat timp sa ne descrieti aceasta experienta si va informam ca am luat masurile care se impun. Va asiguram ca tratam cu seriozitate toate sesizarile cu privire la o posibila activitate a salariatilor nostri neconforma cu standardele bancare si suntem preocupati in permanenta de o atitudine deschisa, onesta si profesionista a acestora, esentiala pentru promovarea unei imagini pozitive a CEC Bank. Ne cerem scuze pentru neplacerile provocate si va asiguram de intreaga noastra consideratie.

    R MRoxana Marcu
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Buna ziua, Astazi de

    Buna ziua, Astazi de dimineata am fost la CEC Compozitorilor, in Bucuresti cu dorinta de a schimba niste bani. Serviciile sunt de nota zero, din pacate nu se poate selecta in system mai putin de 1. La ghiseu era o singura salariata, la rand erau 10 persoane, coada se misca foarte greu. La birourile pentru credite erau 3 salariate ce deserveau o singura clienta. Cand cineva a intrebat daca se mai deschide si ghiseul numarul 2 pentru ca suntem multi si deja nu mai este loc in sucursala raspunsul rastit a fost "NU": sec simplu. Clienta de la birou de credit a intrebat de 3 ori de a auzit toata lumea ce trebuie sa faca sa inchida un cont, in timp ce angajata CEC tipa inapoi ca nu se poate, o explicatie nu a avut sa ii dea, doar ii spunea ca nu se poate inchide contul. Am ajuns la ghiseu si am cerut sa schimb o suma din RON in EURO, raspunsul a fost ca nu se poate. Am incercat sa aflu de ce, mai ales ca vazusem ca inainte un client schimbase valuta ceruta de mine. Nu am primit un raspuns, daca pot schimba o suma partial, daca pot reveni mai tarziu. Raspunsul a fost in continuare ca nu ma poate servi, ba chiar a devenit impacienta ca retin coada din ce in ce mai mare de clienti, ce aveau facturi de platit. Incerc sa inteleg cum intr-o banca, nu se poate, nu se stie si in principal raspunsul primit de clienti este "NU".

    26-03-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimata Doamna, Aspectele semnalate de dumneavoastra au fost posibile datorita unei situatii conjuncturale regretabile. Intrucat unitatea urma sa fie aprovizionata, ati fost invitata sa reveniti pentru a efectua schimbul valutar solicitat. Va multumim ca ne-ati informat de cele petrecute la momentul respectiv in agentia bancii si ne cerem scuze pentru neplacerea provocata, asigurandu-va ca aspectele sesizate reprezinta principala noastra preocupare privind buna servire a clientilor, salariatii CEC BANK avand obligatia de a-si indeplini atributiile de serviciu cu responsabilitate, competenta, eficienta, corectitudine si de a adopta in permanenta o atitudine deschisa, onesta si profesionista, esentiala pentru promovarea unei imagini pozitive a Bancii.

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie