top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre probleme diverse CEC Bank

Probleme diverse CEC Bank

Scor: 2.4 | 34 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    I VIOSIF VARGA
    Probleme diverse de la CEC Bank

    BUNA ...IN 20.01.2012 IN

    BUNA ...IN 20.01.2012 IN JURUL OREI 13 AM INTRAT IN UNITATEA CEC BANK ,SITUATA PE BLD.IULIU MANIU DIN MUNICIPIUL DEVA PENTRU A PLATI CONTRAVALOAREA TAXEI PENTRU ELIBERAREA UNUI NOU PASAPORT...DUPA CE AM DAT CARTEA DE IDENTITATE ,DOANMA POSTOLACHE VALERIA A INCEPUT OPERATIUNEA DE INCASARE A PLATII IAR LA FINAL MI-A CERUT O SUMA MAI MARE , EU INTREBAND-O DE CE ?DOAMNA POSTOLACHE A SPUS CUM DE CE?MI-A DAT DOUA CHITANTE ,SUMA FIIND CORECTA ,DAR EU AM PLATIT O TAXA DE 32 RON LA ADMINISTRATIA FINANCIARA ANTERIOR.IN CONCLUZIE I-AM SPUS CA EU AM O TAXA PLATITA SI RENUNT LA CHITANTA DE 32 RON.FOARTE INDIGNATA DOAMNA POSTOLACHE VALERIAM MI-A SPUS CA NU SE POATE ANULA CHITANTA ...FAPT PE CARE NU L-AM INTELES...RECOMANDAND TOTODATA SA MERG LA ADMINISTRATIA FINANCIARA SA REZOLV ACOLO CU CHITANTA PE CARE AM PLATIT-O ANTERIOR.CONSIDER ATITUDINEA NEPROFESIONALA EU ASTEPTAND SA AJUTE DANSA ,O DATA CE A GRESIT ...NU MAI ZIC ,IN TIMP CE IMI RECOMANDA TOATE ASTEA, CEL PUTIN 3 CLIENTI AU REVENIT DE LA DIRECTIA PASAPOARTE DEOARECE NU AVEAU TOATE DATELE PE CHITANTE{ MA GANDESC CA SE POATE VERIFICA}IAR IN TIMP CE CORECTA MANUAL {STERSATURI SI TAIETURI} EU ASTEPTAM...ASADAR ROG A SE LUA MASURI DE SANCTIONARE A FUNCTIONAREI SI A SEFEI DE UNITATE DEOARECE NU AU VRUT SA-MI SPUNA NUMELE DOAMNEI DECAT DUPA CE AM INCEPUT SA AMENINT VERBAL CU O SESIZARE CATRE SUPERIORII DANSEI...{MENTIONEZ CA NICI O FUNCTIONARA NU ARE ECUSON DE IDENTIFICARE}..IN SPERANTA CA CELE RELATATE DE MINE NU VOR RAMANE FARA ECOU ...O ZI BUNA ,CU STIMA VARGA

    23-01-2012

    Răspuns CEC Bank

    Referitor la sesizarea domnului Varga Iosif din Hunedoara, va comunicam urmatoarele: Casiera a incasat taxa completa pentru un pasaport biometric, respectiv 246 lei (214 lei + 32 lei taxa consulara), intrucat clientul nu a precizat, anterior efectuarii operatiunii, faptul ca achitase deja la Trezorerie taxa de 32 lei. Conform Conventiei incheiate de banca cu RA APPS privind incasarea de sume pentru emiterea unui pasaport, din contul colector al RA APPS nu se pot face restituiri de sume, ci numai incasari. Pentru recuperarea sumei achitate in plus, domnul Varga Iosif trebuie sa se adreseze in scris la RA APPS sau la Trezorerie, in functie de chitanta pe care a folosit-o pentru eliberarea pasaportului. Oltea Belciuganu Director Marketing si Comunicare CEC Bank

    A DADRIAN DOROBAT
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Am revenit. Azi m-au sun

    Am revenit. Azi m-au sunat de la CEC si mi-au spus sa trec maine sa iau actul aditional. Acum sa vad ce contine si apoi mai vorbim.

    15-09-2010

    A DADRIAN DOROBAT
    Probleme diverse de la CEC Bank

    BUNA ZIUA, SUNT DIN BACA

    BUNA ZIUA, SUNT DIN BACAU SI MA INTERESEAZA DACA E CORECT CA CEC-UL SA NU MA CHEME LA SEDIU PENTRU A SEMNA ACTUL ADITIONAL PENTRU ORD. 50, DECAT DUPA 1 OCT 2010. MENTIONEZ CA AM FOST LA CEC SI AM SOLICITAT ACEST ACT ADITONAL, DAR MI S-A SPUS CA NU AU PRIMIT NIMIC DE LA BUCURESTI. IN ACESTE CONDITII, MA INTREB , DACA LA 19 SEPTEMBRIE E DATA LIMITA DE SEMNARE A ACESTOR ACTE, ATUNCI SE VA CONSIDERA CA SUNT DE ACORD TACIT CU MODIFICARILE FACUTE? NU ERA NORMAL SA FIU SI EU CHEMAT IN TIMP UTIL? MI S-A CERUT DOAR O COPIE DUPA CI, SI NR. DE TELEFON, SI ATAT. TOATA LUMEA STIE CA DATA LIMITA E 19 SEPT, CEC-UL NU STIE? ASA AM PATIT SI IN LUNA IUNIE, CAND S-AU SEMNAT ALTE ACTE ADITIONALE, IAR EU NU AM PRIMIT NIMIC, SI M-AM TREZIT CA MI S-A MARIT RATA, FARA SA STIU DE CE, IN LUNA IULIE, IAR CAND AM INTREBAT LA CEC, MI S-A SPUS CA AU FOST TRIMISE NOTIFICARI LA TOTI CLIENTII, DOAR CA EU NU AM PRIMIT NIMIC. MA GANDESC SA NU MI SE INTAMPLE SI ACUM LA FEL SI SA FIU PURTAT CU VORBA. DACA E OK SA FIU CHEMAT IN OCT ATUNCI ASA SA FIE, DAR DACA NU?

    14-09-2010

    O SOltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Referitor la mesajul dom

    Referitor la mesajul domnului Narciz Bejinariu, va comunicam urmatoarele: La restructurarea creditului se pastreaza dobanda in vigoare. In functie de documentele justificative prezentate de client la solicitarea restructurarii, se poate acorda o perioada de gratie totala (nu se plateste nici principalul si nici dobanda) sau partiala (se plateste dobanda), de pana la 12 luni. Banca percepe comisionul unic pentru servicii prestate la cererea clientilor, respectiv 0,5% din soldul curent al creditului la data solicitarii (minimum 100 – maximum 1.000 lei).

    07-09-2010

    N BNARCIZ BEJINARIU
    Probleme diverse de la CEC Bank

    As dori sa stiu care sun

    As dori sa stiu care sunt variantele de restructurare ale unui credit imobiliar, ale CEC Bank si costurile suplimentare, daca acest lucru este solicitat de client, avand in vedere ca pe site-ul bancii se mentioneaza ca dobanda trebuie platita, iar valoarea acesteia in cazul meu este de 950 ron iar rata propriu zisa este de 40 ron. Dar cel mai important lucru pe care doresc sa-l cunosc este urmatorul : CE VALOARE A DOBANZII SE APLICA PE DURATA RESTRUCTURARII CREDITULUI (cea cu penalizare sau cea fara penalizare), MAI ALES CA SUMELE RESTANTE SE VOR ADAUGA LA SOLDUL CREDITULUI, IAR PERIOADA DE RAMBURSARE VA FI PANA LA FINALIZAREA CONTRACTULUI DE CREDIT (in cazul meu inca 24 de ani). Multumesc anticipat

    03-09-2010

    D PDaria Pruteanu
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Buna ziua, sunt o client

    Buna ziua, sunt o clienta destul de fidela cec bank, in sensul ca am si un credit, imi platesc facturile avon si de curand achit si rata la cetelem...nemultumirea mea este de mai mult timp asupra bancii cec, intrucat mai ales in agentia sectorului 5(Rahova) mereu am avut neplaceri, toate functionarele inclusiv directoarea acestei agentii sunt nesuferite, nu stiu sa vorbeasca frumos,needucate si rigide....tot timpul trebuie sa te trateze ca si cum esti lipsit de inteligenta, ultimul incident l-am avut astazi(03.05.2010), am ajuns la 17:00 fara 5 minute, usa inca mai era deschisa, iar functionara de la casierie imi spune k altadata sa vin mai devreme ca s-a inchis si tre sa il serveasca pe alt domn care era inaintea mea, i-am explicat ca nu stiam ca s-a schimbat programul si mai ales ca usa era deschisa...eu aveam de achitat o rata la cetelem, mai devreme fusesem la posta sa o achit dar nu le functiona programul si m-au trimis la cec...ma respinge functionara ca nu pot achita rata ca nu este pe numele meu, dar de vreo 4-5 luni tot o achit asa,pentru ca persoana respectiva este plecata din tara...si vine si directoare ca nu se mai poate,culmea coincidentei" de astazi le-am zis fetelor sa nu mai accepte daca nu este titularul"...nici nu m-a lasat sa ii explic ca am cnp-ul persoanei, ca are aceeasi adresa de corespondenta ca si a mea...ca nu este prima oara cand ii achit un credit, si la alte banci ma duc si este totul in regula....ideea este ca as vrea sa se ia masuri asupra comportamentului acestor angajate, intrucat aceasta institutie s-a transformat in banca trebuie sa poarte ca atare, se pare ca tot ce tine de stat ( posta, cec, administratie publica, electricitate)personalul lasa de dorit.Si nu mai zic, ca m-au scos aproape cu forta din banca pentru ca eram revoltata si nu au vrut sa se calmeze, si eu lucrez cu publicul dar niciodata nu m-am comportat asa urat si mai ales ca orice client are dreptate.Va multumesc si sper sa se faca ceva in privinta asta.

    03-05-2010

    O SOltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Referitor la sesizarea d

    Referitor la sesizarea doamnei Elena Stefan, va comunicam faptul ca aspectele prezentate vin in intampinarea preocuparilor noastre permanente de imbunatatire a calitatii serviciilor oferite clientilor CEC Bank. Mentionam ca in toate unitatile bancii, activitatea din front-office este sustinuta in principal de ofiteri de cont si casieri, conform atributiilor specifice. Astfel, daca un client doreste sa plateasca taxe, impozite, amenzi, rate la credite sau facturi, sa retraga numerar de pe card prin EPOS sau sa solicite schimb valutar, se adreseaza direct casierilor. Celelalte operatiuni pe produse specifice Bancii sunt initiate de ofiterii de cont si apoi finalizate de casieri. Personalul unitatilor este in masura sa ofere cu promptitudine si competenta orice informatii utile clientului, menite sa dezvolte o atitudine pozitiva de colaborare.

    19-03-2010

    O SOltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Referitor la plangerea d

    Referitor la plangerea doamnei Kora Muntean Emanuela, va comunicam faptul ca exista un tip de tranzactie, numita refund, care este utilizata de catre comercianti/bancile acceptatoare ale comerciantilor pentru tranzactii de tip returnare partiala sau totala de sume urmare a unor returnari de bunuri, anulari de servicii, despagubiri partiale, corectii de tranzactii, castiguri din pariuri etc. Acest tip de tranzactie nu se identifica cu un ordin de plata standard sau cu un transfer interbancar si nu poate fi asimilat ca si mod de tratare acestora. Conform reglementarilor organizatiei VISA International, exista posibilitatea ca o tranzactie de tip refund sa fie anulata de catre comerciant/banca acceptatoare intr-un termen de 30 zile de la initiere. Astfel, atat din punctul de vedere al politicilor prudentiale privind prevenirea si combaterea spalarii banilor, dar si din punctul de vedere al securitatii tranzactiilor, tranzactiile de tip �refund� au un regim special de decontare. In acest sens, sumele in cauza alimenteaza contul de card destinatie numai dupa expirarea termenului prevazut in reglementarile internationale pentru o posibila anulare din partea comerciantului/bancii acceptatoare a comerciantului a tranzactiei de tip refund

    16-03-2010

    E Selena stefan
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Sucursala Cec Bank din S

    Sucursala Cec Bank din Soseaua Oltenitei, Nr. 8, Bl. 2B, Sector 4, este pe departe cea mai ...putin operativa sucursala. Nu exista nici cel mai mic spatiu de discretie- toti clientii afla cati bani are persoana care asteapta pe card, ce retragere a facut sau ce bani mai are pe card, este inadminsibil. Nu este scris nicaieri la ce ghiseu se fac platile, care este casa, unde trebuie sa stai si sa astepti. Operatorii lucreaza foarte incet, se asteapta in jur de 1o minute pentru o operatie- fie ea de depunere numerar sau platit o amenda. Va multumesc.

    16-03-2010

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam faptul ca aspectele prezentate vin in intampinarea preocuparilor noastre permanente de imbunatatire a calitatii serviciilor oferite clientilor CEC Bank. Mentionam ca in toate unitatile bancii, activitatea din front-office este sustinuta in principal de ofiteri de cont si casieri, conform atributiilor specifice. Astfel, daca un client doreste sa plateasca taxe, impozite, amenzi, rate la credite sau facturi, sa retraga numerar de pe card prin EPOS sau sa solicite schimb valutar, se adreseaza direct casierilor. Celelalte operatiuni pe produse specifice Bancii sunt initiate de ofiterii de cont si apoi finalizate de casieri. Personalul unitatilor este in masura sa ofere cu promptitudine si competenta orice informatii utile clientului, menite sa dezvolte o atitudine pozitiva de colaborare. Oltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank

    E Kemanuela kora muntean
    Probleme diverse de la CEC Bank

    am scris ieri ,11 03 201

    am scris ieri ,11 03 2010,despre o problema legata de un transfer iar a doua zi m a si sunat o doamna de la cec bank!incearca sa rezolve problema!nu ma asteptam.bravo lor!!!!acum astept sa vad cand ma vor contacta din nou.sper sa nu uite.multumesc doamnei.

    12-03-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie