top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre probleme diverse CEC Bank

Probleme diverse CEC Bank

Scor: 2.4 | 34 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    D Udorian ursu
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Ma numesc Dorian Ursu s

    Ma numesc Dorian Ursu sunt din Bucuresti si doresc sa va aduc la cunostinta experienta mea cu CEC BANK BUFTEA. Zilele acestea logodnica mea a primit o suma de bani din Italia prin serviciul RIA,si pentru ca doream sa primesc si informatii privitoare la un credit pentru casa si sa fac un schimb valutar 9100 CHF in RON.Am insotit-o ca la banca cu toate ca stiam de la alte personane ca s-ar putea sa fiu trimis la alta agentie apropiata din Bucuresti :)) Ajunsi la CEC Buftea aici nu ne-a bagat nimeni in seama desi erau salariate care erau preocupate cu altceva nu cu clientii(radeau,vorbeau la telefonul mobil sau vorbeau intre ele,o salariata era prin fata unitatii vorbea la telefon) am stat ca fraerii la coada ca sa fim refuzati (dupa cum stiam deja) si trimisi "la alta unitate CEC mai apropiata din Bucuresti" pe motivul ca nu au bani(Lei) pentru schimbul valutar, ca nu le merge programul RIA pentru ridicarea sumei primita de logodnica mea din Italia,iar despre credit nu a mai fost cazul sa intreb ceva pentru ca doamna directoare cu o figura acra, pe un ton ridicat si tafnos mi-a raspuns ca "este ocupata si sa astept daca doresc neaparat sa vorbesc cu ea"(din cele auzite era ocupata sa sfatuiasca pe "cineva" prin telefon, sa faca o reclamatie in legatura cu un credit tot al CECului.) :) Si auzind sfaturfile doamnei directoare date cu sarg prin telefon mi-a venit ideea sa-mi sacrific cateva minute si sa va povestesc experienta mea avuta cu agentia pe care o conduce si propunandu-mi sa nu mai calc in CEC BANK BUFTEA.

    11-07-2014

    Răspuns CEC Bank

    Va multumim ca ati alocat timp sa prezentati situatia cu care v-ati confruntat la Agentia Buftea si va informam ca vom lua masurile corespunzatoare. In acest sens, pentru a efectua verificarile interne aferente va rugam sa ne comunicati data la care v-ati prezentat la sediul Agentiei Buftea, precum si intervalul orar aproximativ. Totodata, va rugam sa aveti amabilitatea de a ne comunica numarul dumneavoastra de telefon pentru a fi contactat in situatia in care sunt necesare informatii suplimentare, folosind adresa de email a bancii office@cec.ro. Directia Marketing si Comunicare

    O NOLGUTA NEGREA
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Buna ziua, Am o recla

    Buna ziua, Am o reclamatie la BRD legata de o tranzactie nereusita cu un card BRD la un bancomat CEC, tranzactie in urma careia mi s-a retinut atat cardul BRD, cat si banii solicitati. Cardul mi-a fost returnat in ziua urmatoare de catre respectiva sucursala CEC, dar banii au fost blocati. Banii mi-au revenit in cont dupa cca doua saptamani in care am tot solicitat sa-mi fie rezolvat cazul, dar dupa alta saptamana mi-au fost din nou retrasi, pe motiv ca CEC-ul a dat aviz negativ, in sensul ca eu am retras banii si tranzactia a fost reusita. Acest lucru nu este adevarat si ma socheaza faptul ca tranzactii nereusite (bani ramasi in bancomat) sunt inregistrate ca reusite. Am depus contectatie la BRD, pentru ca se pare ca procedura arata ca numai la banca emitenta a cardului se pot face contestatiile, dar nu am primit raspuns. Nimeni nu stie cat dureaza rezolvarea acestui tip de reclamatie si nici procedura. Am trimis si un email de sesizare la CEC bank acum doua zile, dar nici de acolo nu am primit vreun raspuns. Precizez ca am si un depozit de mai multa vreme la CEC bank si acum am mari indoieli despre calitatea serviciilor si siguranta banilor mei in cadrul acestei institutii. Va rog sa imi spuneti cat dureaza rezolvarea unei astfel de probleme, de ce nu se verifica inregistrarile video (pentru ca daca se verifica inainte de a da raspunsul, s-ar fi vazut clar ca nu am luat banii) si cum este posibil ca o tranzactie nereusita sa fie inregistrata ca reusita? In speranta ca este vorba doar de o eroare si nu de o incercare de frauda din partea CEC, astept un raspuns si rezolvarea cazului meu. Multumesc.

    06-06-2014

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca, in conformitate cu legislatia in vigoare nationala si internationala privind tranzactiile prin card, numai entitatile emitente sunt in masura sa solutioneze plangerile referitoare la tranzactii efectuate prin cardurile clientilor proprii, indiferent daca aceste tranzactii au fost efectuate la terminalele proprii (ATM/POS) sau ale altor entitati/banci acceptatoare, prin utilizarea canalelor specifice dedicate. In consecinta, plangerea doamnei Olguta Negrea poate fi solutionata numai prin intermediul entitatii care i-a emis plasticul card utilizat in tranzactie (in speta BRD). Directia Marketing si Comunicare

    O NOctavian Nitu
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Buna ziua, Problema p

    Buna ziua, Problema pe care am experimentat-o eu are legatura cu plata la POS-ul unei agentii CEC folosind cardul de credit de la Raiffeisen. M-am dus la CEC sa platesc taxele pentru emiterea pasaportului si, ajungand in fata ghiseului, am intrebat daca pot plati cu cardul. Raspunsul fiind afirmativ, am procedat la clasica plata prin POS insa ulterior, verificand tranzactia pe internet, am observat ca aceasta a fost considerata retragere de numerar, respectiv a fost insotita de comisionane de retragere si de folosire a terminalului unei alte banci, plus dobanda aferenta. Tin sa readuc aminte ca era un card de credit si motivul pentru care folosesc acest produs este perioada de gratie aferenta platilor prin POS, nu si retragerilor de numerar care sunt aspru "sanctionate". Eu ma consider neindreptatit de faptul ca am facut o plata la un POS considerand ca voi beneficia de perioada de gratie aferenta cardului de credit folosit, si am ajuns sa fiu taxat cu comisioane si dobanda, fara ca persoana de la ghiseul CEC sa imi descrie implicatia unei plati prin POS la agentia bancii.

    19-05-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule Octavian Nitu, Referitor la postarea dumneavoastra de pe site-ul www.conso.ro va comunicam urmatoarele: La echipamentele POS, instalate la unitatile CEC Bank se pot efectua numai operatiuni de retragere numerar. La ghiseul bancii noastre, dumneavoastra ati efectuat o operatiune de retragere numerar pentru achitarea taxei de emitere pasaport, beneficiarul acestei taxe fiind institutia care elibereaza aceste documente si nu CEC Bank. In cazul in care institutia care elibereaza actele pentru care ati achitat taxa va oferi posibilitatea platii acesteia in mod direct, la sediul/sediile acesteia si nu prin institutiile mandatate, asa cum este cazul CEC Bank , atunci operatiunea se poate considera plata prin POS, similar unei plati de bunuri sau servicii, fara percepere de comision. Asa cum este mentionat si pe site-ul bancii ( www.cec.ro ) la Alte servicii - Servicii de incasari impozite, taxe si amenzi - Imprimeria Nationala - Modalitati de plata, ,,Incasarile se pot efectua prin numerar, operatiuni intrabancare/interbancare, OP-uri, bilete la ordin, cec-uri. " Va multumim si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Directia Marketing si Comunicare

    A DAdriana Dutu
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Ma numesc Dutu Adriana,

    Ma numesc Dutu Adriana, din Murfatlar si in data de 03.02.2014 pe la orele 10 am fost in unitatea bancara Cec Bank sa depun bani in interes de serviciu, am avut o nelamurire legata de ceea ce completez la reprezentand in cererea de depunere. Managerul firmei la care lucrez cat si superiorii mei legali , au spus sa scriu cheltuieli diverse iar doamna ofiter de cont nu era de acord spunandu-mi sa scriu incasari pariuri. Precizez ca doamna angajata a institutiei bancare nu avea ecuson, nici pe biroul dansei nu era scris numele eu nestiind cui ma adresez. Am rugat-o pe doamna daca pot sa dau un telefon superiorilor pentru ai intreba ce scriu deoarece ei nu erau de acord sa scriu pariuri sportive. Am luat legatura cu managerul iar acesta vroia sa scriu depunere numerar cheltuieli diverse, iar doamna functionara iar nu era de acord, precizez ca imi vorbea pe un ton ridicat tipand la mine ca nu stiu ce sa scriu, in acel moment mai erau clienti in banca care se uitau la noi, eu fiind pusa intr-o situatie jenanta, am rugat-o sa vorbeasca la telefon cu superiorul meu. Deranjata si de acest lucru dupa ce a vorbit cu managarul meu a tipat la mine ca dansa nu sta sa vorbeasca la telefon, apoi a plecat de la birou vorbind pe un ton ridicat ca sa o chem cand rezolv, ca dansa nu sta dupa mine. Aceasta s-a dus intr-o incapere alaturata de unde s-a intors mancand cava, apoi a dat un telefon personal. Precizez ca nu astepta nici un client la dansa, ceilalti erau pentru caserie. Dupa ce a terminat conversatia la telefon mi-a spus sa merg in sala sa astept daca nu am un raspuns de la superiori. Am asteptat in sala impreuna cu colega mea iar dupa aproximativ 3 minute a venit un client la dansa, si pe acesta tratandu-l cu dispre, vorbind iar la telefon in interes personal in acelasi timp in care clientul cerea lamuriri. Vorbeam cu colega mea incet, dar doamna a fost iar deranjata tipand la mine sa nu mai vorbesc ca nu se poate concentra. Langa mine era un client acesta confirmand ca nu vorbeam tare pentru ca el fiind langa noi si nu ne-a auzit. Am cerut un caiet de reclamatii si sugesti iar doamna mi-a spus ca nu are, iar apoi ca nu imi da. M-a sunat superiorul meu dupa ce a vorbit cu cineva de la centrala Cec Bank si mi-a spus sa scriu depunere numerar cheltuieli diverse, dar functionara nu a fost de acord. In final superiorii mi-au spus sa scriu doar depunere numerar. Sunt insarcinata in 12 saptamani iar prin situatia jenanta de astazi nu am mai trecut niciodata mai ales intr-o institutie bancara. Doresc sa fie luate masuri deoarece nu accept sa fiu tratata astfel.

    03-02-2014

    Răspuns CEC Bank

    CEC Bank a analizat situatia expusa si a raspuns doamnei in mod direct. Directia Marketing si Comunicare

    S SSimona Sauca
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Buna ziua. Din toate

    Buna ziua. Din toate bancile cu care am lucrat pana acum, Cec Bank este singura care, atunci cand retrag bani de la bancomat, nu imi afiseaza soldul ramas. Ca sa imi aflu soldul trebuie sa dau interogare sold, operatiune cu comision de 0,30 lei ceea ce mi se pare un abuz. Am intrebat la banca si mi s-a raspuns ca pot sa aflu gratuit de la ghiseu, dar daca e o coada si eu nu vreau sa platesc acel comision la bancomat, inseamna ca trebuie sa imi pierd timpul aiurea. Orice institutie bancara care isi respecta clientul ii arata pe chitanta suma retrasa ( ca si aici) si SOLDUL RAMAS (ceea ce aici nu se intampla). O alta scuza pe care am primit-o este asta "Soldul dupa retragerea unei sume, se poate considera ca nu mai este la fel de important ca cel de dinainte" Cum poti sa spui asa ceva?Cum poti tu ca banca sa-mi numesti soldul ramas neimportant si in concluzie sa nu il afisezi? Adica orice leu pe care eu il am in cont ma intereseaza si ar fi frumos din partea bancii daca te-ar instiinta la retragere pe chitanta respectiva, fara sa mai pierd vremea cu alte operatiuni. Dezamagire totala!

    29-10-2013

    Răspuns CEC Bank

    Vva comunicam faptul ca soldul contului de card poate fi aflat gratuit la ghiseele bancii sau contra cost prin alte servicii puse la dispozitie de banca, precum Internet Banking sau Info SMS. Precizam ca neafisarea disponibilului contului de card pe chitanta de retragere numerar ATM si comisionarea interogarii de sold prin ATM nu constituie un abuz din partea bancii, intrucat tarifarea operatiunilor prin card este adusa la cunostinta clientelei si acceptata prin tariful anexat fiecarui contract de emitere card. In plus, la fiecare operatiune ATM banca afiseaza tarifele practicate iar operatiunile se pot derula ulterior numai cu acceptul expres al clientului.

    M JMaria-Timea Juszel
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Am o problema,pe siteul

    Am o problema,pe siteul CEC BANK am gasit un spatiu de inchiriat chiar buna pt spatiul comercial. Spatiul este in judetul Satu Mare,loc Andrid,am mers la sucursal Satu Mare pt informatii in legatura cu procedura de licitatie,reprezentantu de la logistica mi-a spus ca petul oferit sa fie apropiat de pretul cerut.Am depus oferta au cerut 1 euro/mpam oferit 0,80euro/mp cererea a fost respinsa.A doua oara am depus oferta 1 euro/mp dupa ce am predat am observat pe site pretul de pornire este modificata 0,80euro/mp,cat am oferit eu prima data. Mai fac inca un drum(70km)schimb oferta si astep cu nerabdare ziua licitatiei si aztaz primesc raspunsul ca spatiul nu se inchiriaza este propus pt vanzare,pe site nici o schimbare. La CEC asta inseamna negociere cu un singur ofertant ca tot schimba procedura si conditiile? Nu am fost chemata la negociere cu toate ca de 7 ani nimeni nu sa interesat de spatiul respectiv sunt foarte revoltata ca am pierdut timp,bani si speranta in sistemul asta prea complicata pt oameni de rand.Acum nu stiu la cine sa depun reclamatie sau pe cine sa intreb unde am gresit.

    25-07-2013

    Răspuns CEC Bank

    Referitor la sesizarea doamnei Maria-Timea Juszel din Carei, va comunicam urmatoarele: In cadrul licitatiei organizate de CEC Bank in data de 30.05.2013, avand ca obiect inchirierea spatiului din localitatea Andrid, judetul Satu Mare, pretul oferit de catre doamna Maria Timea Juszel s-a situat sub pretul de pornire de 1 euro/mp. Din acest motiv, cererea doamnei Juszel a fost respinsa. In cadrul celei de-a doua licitatii organizate de banca in data de 27.06.2013, pretul a fost redus la 0,82 euro/mp iar anuntul postat pe site-ul de Internet www.cec.ro a fost actualizat corespunzator. In urma ofertei de pret depuse de catre doamna Juszel si a conditiilor impuse in cadrul negocierilor dintre parti, banca a decis in final respingerea ofertei inaintate. Doamna Juszel a fost contactata telefonic de catre un reprezentant al CEC Bank Sucursala Satu Mare, fiindu-i comunicat faptul ca oferta a fost respinsa si ca spatiul in cauza este posibil sa fie oferit in viitor spre vanzare.

    B FBeniamin Florea
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Desi salariul este depus

    Desi salariul este depus in contul meu, tranzactionarea catre bancomat se face mult mai tarziu,dureaza cel putin 24 de ore, datorita acestui fapt ma gindesc sa schimb banca,si nu sint singurul client,cred ca ar fi cazul sa luati masuri,,,

    15-03-2013

    Răspuns CEC Bank

    CEC Bank a analizat situatia expusa si i-a raspuns domnului Beniamin Florea in mod direct

    G HGheorghe Herman
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Buna. Sint foarte dezama

    Buna. Sint foarte dezamagit, am fost la sucursala CEC Bank Petrosani pentru a face o refinantare din motive medicale. Am primit actele respective si mi s-a spus ca pina la sfirsitul lunii am sa primesc creditul. Peste 2 zile am terminat cu semnatul actelor si m-am prezentat la Petrosani dar, surpriza, mi se spune ca directorul sau directoarea pleaca in concediu si creditul mi se va aproba doar luna viitoare. Nu inteleg cum CEC Bank Petrosani nu mai are un director adjunct sau alcineva care sa semneze o aprobare de credit. Chiar am mare nevoie de acesti bani luna asta, mentionind ca nu am ramas niciodata restant, toate ratele au fost achitate la timp. Promit ca voi merge mai departe cu aceasta problema. Va multumesc

    19-07-2012

    Răspuns CEC Bank

    Clientul a fost invitat la sediul Agentiei CEC Bank Petrosani pentru clarificari. Cu aceasta ocazie, domnia sa a inteles necesitatea completarii documentatiei in vederea obtinerii finantarii, declarandu-si disponibilitatea de a reveni, dupa obtinerea documentelor. Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

    V DVIRGIL DRAGU
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Buna ziua! Numele meu es

    Buna ziua! Numele meu este Dragu Virgil sunt din BRAILA si m-am hotarat de aceasta data sa va relatez faptul ca angajatele CEC-BANK BRAILA AGENTIA VIDIN nu respecta sub nici o forma programul de lucru afisat pe usa dand dovada de multa impertinenta in momentul in care le explici cum ca nu este ora inchiderii (vino maine! s-a inchis-si ti-a inchis gura). Incerc sa va spun ca mai suntem si angajati ca ne invoim de la program sa prindem deschis la cec sa ne platim datoriile.Vizavi de aceasta se poate verifica cu certitudine ora si minutul la care se inchide unitatea (prin sistemul video din interior) pentu public,eu intelegand prin acel orar afisat ca pot intra in unitate la 16-30 si sa ies cand isi termina treaba doamna de la ghiseu. Angajatele sunt de varsta pensionarii si probabil le este greu se tina pasul cu tehnologia sa se miste mai repede sau or fi alte motive pe care doresc sa mi le comunicati.Tare as fi vrut sa fac aceasta sesizare catre un organ competent si sa fiu pus fata in fata cu acestea-sunt tineri care doresc un asemenea loc de munca iar cei cel au s-au plictisit de bine-din cauza asta probabil ca au si clientela!

    17-04-2012

    Răspuns CEC Bank

    Referitor la mesajul domnului Virgil Dragu din Braila, precizam faptul ca in urma verificarilor efectuate, aspectele sesizate nu se confirma. In data de 17.04.2012, salariatii CEC Bank Agentia Nr. 1 din cadrul Sucursalei Braila au continuat lucrul cu publicul si dupa ora de inchidere, respectiv 16.30, deservind cu promptitudine toti clientii existenti. Mentionam ca toti salariatii CEC Bank au experienta in utilizarea aplicatiilor bancii si au urmat mai multe cursuri de perfectionare in domeniul abordarii si cunoasterii clientelei. Il invitam pe domnul Dragu la sediul unitatii CEC Bank pentru a clarifica aspectele care l-au nemultumit si pentru a efectua, pe viitor, cu incredere, operatiuni la banca noastra. Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

    A PAlexandra Popa
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Referitor la sesizarea d

    Referitor la sesizarea domnului Varga Iosif din Hunedoara, va comunicam urmatoarele: Casiera a incasat taxa completa pentru un pasaport biometric, respectiv 246 lei (214 lei + 32 lei taxa consulara), intrucat clientul nu a precizat, anterior efectuarii operatiunii, faptul ca achitase deja la Trezorerie taxa de 32 lei. Conform Conventiei incheiate de banca cu RA APPS privind incasarea de sume pentru emiterea unui pasaport, din contul colector al RA APPS nu se pot face restituiri de sume, ci numai incasari. Pentru recuperarea sumei achitate in plus, domnul Varga Iosif trebuie sa se adreseze in scris la RA APPS sau la Trezorerie, in functie de chitanta pe care a folosit-o pentru eliberarea pasaportului. Oltea Belciuganu Director Marketing si Comunicare CEC Bank

    26-01-2012

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie