U Iuser iasi
Prima casa de la BRD
Am avut o experienta ext
Am avut o experienta extrem de neplacuta si umilitoare in calitate de client BRD.
Am solicitat un credit Prima Casa in Euro in luna mai. Sfatuit de angajatii BRD am solicitat o Promisiune de Garantare de la FNGCIMM pentru a "rezerva" garantii in Euro pentru creditul mentionat. In acest sens BRD mi-a oferit o Promisiune de Creditare. Am obtinut Promisiunea de Garantare de la Fond, dar, SURPRIZA, plafonul de garantare in Euro s-a epuizat (lucru de care, bineinteles ca nu am fost informat, insa am aflat dupa 2 saptamani singura).
Dupa o luna si jumatate de discutii interminabile, reclamatii si tergiversari, nu am primit nici un respuns oficial de la BRD cu privire la situatia mea, in afara de "mai asteptati". Nu au fost interesati nici macar sa-mi faca o oferta de credit ipotecar, dupa ce m-au adus in aceasta situatie!
Nici o banca in lumea civilizata nu are voie sa promita un serviciu pe care nu-l poate oferi (in acest caz, un credit)! E ca si cum ai rezerva un pachet turistic, ai cheltui niste bani sa-ti cumperi bilet de avion, etc., si cand ajungi la destinatie afli ca rezervarea ta (platita) nu exista!
Am pierdut 5 luni cu aceasta banca si multi bani pentu acte notariale, evaluare, avansul pe care l-am platit, comisionul de rezervare platit Fondului, etc. , bani pe care nu-i voi mai recupera decat in Justitie.
Pana la urma, a trebuit sa o iau de la capat si sa fac un credit imobiliar la alta banca.
Nu sfatuiesc pe nimeni sa apeleze la serviciile acestei banci. Pentru a atrage clienti, promite marea cu sarea, iar apoi te lasa "in aer" si nu au decenta sa raspunda la reclamatii sau cereri de lamurire. Nu mai spun sa ofere solutii pentru situatiile pe care ei le-au creat!
18-09-2013