top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre card de debit BRD

Card de debit BRD

Scor: 1.6 | 23 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    Z KZOLTAN KIS
    Card de debit de la BRD

    fiind angajat la o firma

    fiind angajat la o firma am fost obligat fara sa vreau sa deschid cont la brd,anultrecut mai precis aprox.15 dec.2009 am depus o reclamatie privind nemultumirile pe care le am fata de banca,dar nici in acest moment nu am primit raspuns,implicit nu pot depune reclamatie la OPC. in data de 15 03 2010 am solicitat inchiderea contului si rezilierea tuturor clauzelor contractuale ,dar abia peste 1 luna voi afla daca se va aproba probabil pentru amai ciupi ceva (ESTE CEA MAI MIZERABILA BANCA EXISTENTA PE PIATA ROMANEASCA)

    16-03-2010

    T -Traian Traicu -PR Manager, BRD
    Card de debit de la BRD

    Raspuns pentru doamna Ad

    Raspuns pentru doamna Adina Oltean: Fiecare card este insotit de un cod PIN pentru a securiza si autentifica utilizarea lui. Aceasta este o practica standard oriunde in lume, iar Romania nu face exceptie. Pentru siguranta si comoditatea utilizarii, BRD a decis sa ofere un serviciu suplimentar, care nu este standard: clientul poate alege numerele ce compun codul PIN. Este un serviciu personalizat, disponibil exclusiv clientilor BRD. Tocmai pentru ca este un serviciu personalizat, si pentru ca exista un regim special de securitate ce trebuie respectat, el a atras dupa sine o investitie, si in consecinta un cost asociat

    16-03-2010

    A OAdina Oltean
    Card de debit de la BRD

    Experienta mea a constat

    Experienta mea a constat in faptul ca deoarece BNR nu permite Bancilor sa ceara PIN-ul clientilor(pt ca trebuie sa fie secret, evident)BRD a gasit un super motiv de a mai pune un comision:COMISION MODIFICARE PIN=2RON. Acest numar este un NUMAR PERSONAL DE IDENTIFICARE, este clar ca nu trebuie sa fie cunoscut de catre nimeni iar atata timp cat nu imi este posibil sa imi PERSONALIZEZ acest numar, intrucat este ales de catre un sistem informatic aleator, ar trebui sa mi se permita PERSONALIZAREA lui fara costuri suplimentare. De asemenea acest numar este si de protectie. Inteleg atunci ca BRD este impotriva sigurantei banilor clientilor si nu doar ca nu o sprijina ba chiar te pune sa platesti pt ea, astfel, cand doresti sa iti schimbi PIN-ul din motive de siguranta, trebuie sa platesti... NU este acesta un abuz clar al BRD si o bataie de joc fata de clientii lor???

    12-03-2010

    Răspuns BRD

    Fiecare card este insotit de un cod PIN pentru a securiza si autentifica utilizarea lui. Aceasta este o practica standard oriunde in lume, iar Romania nu face exceptie. Pentru siguranta si comoditatea utilizarii, BRD a decis sa ofere un serviciu suplimentar, care nu este standard: clientul poate alege numerele ce compun codul PIN. Este un serviciu personalizat, disponibil exclusiv clientilor BRD. Tocmai pentru ca este un serviciu personalizat, si pentru ca exista un regim special de securitate ce trebuie respectat, el a atras dupa sine o investitie, si in consecinta un cost asociat. Traian Traicu -PR Manager, BRD

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie