top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre internet banking BCR

Internet banking BCR

Scor: 2.7 | 3 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BCR
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    C BCorneliu Florian Badulescu
    Internet banking de la BCR

    George cel reorganizat

    Increzator in modernizarea in sfarsit a aplicatiei de intetrnet banking George, dupa actualizarea aplicatiei si stergerea e-tolken-ului conform instructiunilor am purces la prima tranzactie online cu George cel reorganizat. Dupa 5 incercari la rand toate cu acelasi rezultat: "Raspunsul bancii emitente: processing.error.5005" m-a facut sa renunt. Dezamagire totala. George cel reorganizat-inutil. Poate cineva autorizat sa-mi spuna ce inseamna aceasta eroare 5005 de procesare si de ce trebuie s-o aflu eu? Va rog, caci BCR nu e in stare sa puna la dispozitia clientilor un info line care sa iti raspunda la telefon intr-un timp rezonabil de sub 15minute de asteptare in van si o fiinta cu gandire umana. Si aici nu-i nimic, vine AI-ul peste ADA si ne va rezolva toate problemele omenesti neinteresante. Pana atunci sfat: feriti-va de serviciile George. 9.11.2023

    09-11-2023

    A CAdrian Cirlomanu
    Internet banking de la BCR

    Sunt client BCR de ani d

    Sunt client BCR de ani de zile, folosind Internet Banking-ul cam de cand l-au facut gratuit clientilor retail (o oferta de prin 2005-2006) iar acum platesc pentru acest serviciu. Am mai multe lucruri de semnalat: 1. sa nu ai de-a face cu sucursala. Am avut probleme la inchiderea conturilor (trebuind sa ma deplasez de mai multe ori), la radierea unor entitati fictive create de catre angajatii bancii (practic, apaream de mai multe ori in sistem, cu acelasi nume dar cu CNP usor modificat) 2. sa nu ai de-a face cu call-center-ul. Rata de succes a fost sub 50%, dupa ce iti citeste 3 cartonase te trimite in sucursala (nu iti poate spune un IBAN, nu poate vedea conturile, nu poate vedea tranzactiile, nu-ti poate explica sumele blocate, nu-ti poate debloca internet banking-ul). 3. modifica comisioane, termeni si conditii dupa cum au ei chef. Au majorat comisioane in 2012, majoreaza si acum in 2013, iar la ghiseu ma anunta cu nonsalanta ca o sa imi modifice si tipul de pachet contractat (evident, ca sa fac aceleasi operatiuni ca astazi ar trebui sa platesc mai mult) 4. stati pe internet banking-destul de cuprinzator, desi si aici am dat intr-o belea intrucat nu mi-a raportat neplata unui direct debit, iar luna urmatoare m-am trezit debransat de la gaze :D 5. au multe ATM-uri, iar cash-ul e inca foarte util in tara asta. trebuie sa ma hotarasc in 30 de zile daca gasesc alt lac in care sa ma arunc cand plec din putul BCR. costurile la alta banca le banuiesc a fi similare, insa poate dau de niste servicii mai prietenoase la distanta: in Bucuresti, chiar este o problema sa pierzi 1-2 ore in trafic + sucursala pentru a depune o solicitare ce poate fi foarte bine rezolvata la telefon.

    26-03-2013

    O ROANA RADU
    Internet banking de la BCR

    COLABORARE FOARTE BUNA

    COLABORARE FOARTE BUNA

    07-10-2009

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie