top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre cont curent BCR

Cont curent BCR

Scor: 2.2 | 9 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BCR
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A MAdrian Margescu
    Cont curent de la BCR

    Inselaciune persoane juridice

    In cursul lunii iulie 2023 am optat in una dintre unitatile BCR pentru pachetul "George pentru afacerea ta" de la pachetul "Succes Plus" pe care il detineam la acea data inca de la aparitia lui. Conform tarifului de comisionare societatea comerciala pe care o detin se incadreaza la standard 169 RON lunar cu o bonificatie de 50%, adica 84,50 RON. Am constatat cu stupoare ca a fost retinut un comision lunar de 101,40 RON pentru contul curent si in plus cate 20,00 RON pentru alte doua conturi curente, in total 141,40 RON comision de administrare lunara pentru intregul pachet de cont curent. Explicatia verbala a bancii a fost ca nu au fost preluate datele de bilant ale societatii comerciale in cauza si se va corecta situatia. Astazi s-au inplinit 60 zile de la solicitarea initiala de restituire a sumelor incasate in plus. Nu recomand nimanui BCR si mai ales asa zisul pachet "George pentru afacerea ta" un produs descris altfel decat functioneaza efectiv. Decizia este sa inchid contul de la BCR in cel mai scurt timp si sa ma adresez Parchetului competent cu o plangere penala pentru inselaciune. Inainte de a contracta servicii bancare recomand tuturor sa analizeze cu atentie ofertele comerciale si sa le aleaga pe cele care sunt clare, altfel li se da posibilitatea bancilor sa "se infrupte", adica sa fure din banii aflati in conturile care au fost deschise, actiune de care este de vina "calculatorul" sau "softul", asa cum se intampla la BCR. Niciodata nu s-au bonificat sume, doar s-au tras, fara nicio exceptie.

    16-10-2023

    S Csimona ciurdas
    Cont curent de la BCR

    Frauda

    Buna ziua! Am avut o experinta foarte neplacuta cu banca BCR , sunt client al bancii din 2014 , am cont la ei in care imi intra salariul in fiecare luna. In data de 11.03.2023 primesc un mesaj pe telefon ca am efectuat o tranzactie in valoare de 400 de euro la ora 7.40 , moment in care eu ma aflam in masina mergeam la Cluj. In mesaj era specificat daca nu sunt eu sa sun la nr de telefon *2227, bineinteles nefacand eu tranzactia am sunat pe loc. La apelul meu a raspuns o doamna /domnisoara care saraca nu stia nici pe ce planeta se afla. Dupa o serie de intrebari constata duduia ca eu am autorizat tranzactia , lucru total gresit. Cica tranzactia s-a facut prin nu stiu ce portofel virtual etc , specific ca eu nu mi-am inrolat cardul in nici un portofel virtual , am pe telefon doar aplicatia George. Imi recomanda respectiva sa ma duc la politie sa depun plangere , bineinteles inainte fac un refuz la tranzactie , dupa care primesc un raspuns de la banca in care mi se spune ca eu am autorizat tranzactia. De la politie nu am mai primit nici un raspuns . Dupa 2 zile de la tranzactie imi apare in aplicatia George ca suma de 400 euro a fost transferata pe un card REVOLUT. Eu cred ca este implivat ceva angajat al bancii de aceea banca este foarte sigura ca eu am facut tranzactia , deoarece angajatii au acces la toate datele clientilor. RUSINE SA LE FIE , Bineinteles m-am mutat la alta Banca , nu mai vreau sa aud de BCR cat traiesc. O mare dezamagire

    26-04-2023

    A GAdelina Gorcea
    Cont curent de la BCR

    Multumesc pentru recomandare

    La recomandarea unei perosane din cercul meu de cunostinte, Alexandra-Ionela Gheorghe, am decis sa imi deschid un cont curent la BCR. Ma declar un client extrem de multumit datorita faptului ca aplicatia George este extrem de user friendly, tranzactiile se fac extrem de usor, tot odata am decis sa mi se transfere si salariul in acest cont. Ulterior am optat si pentru un credit pentru locuinta, care s-a desfasurat exemplar si in timp util. Intre timp am decis sa imi transfer si pilonul II de pensii de la Aegon catre BCR si am deschis si contul pentru pilonul III de pensii. Este foarte practic sa ai pachetul intreg intr-o singura aplicatie, o singura banca, un singur colaborator. De asemena este practica si utila posibilitatea de a deschide un cont de ecomonii la un click distanta. Multumesc Alexandra pentru sfaturile clare si explicatiile pe intelesul meu.

    19-04-2022

    S GSuzana Georgescu
    Cont curent de la BCR

    Sunt clienta bancii cu s

    Sunt clienta bancii cu salariul, dar si mandatara unui coleg, plecat in strainatate, al carui tata a decedat anul trecut si dupa dezbaterea succesiunii doreste sa lichideze conturile defunctului si sa-i fie transferate soldurile in tara unde locuieste. Dupa luni de sesizari si verificari ale BCR, departamentul juridic al bancii isi da acceptul pentru lichidarea conturilor, dar surpriza a venit de la ghiseu, unde cel care ar fi trebuit sa faca operatiile a fost blocat de catre departamentl IT. Incerc de 5 zile sa aflu motivele si cum putem debloca situatia, toate documentele fiind in perfecta stare de legalitate si sunt plimbata de la un centru la altul, chiar si sesizarile trebuie sa aiba in spate circa 30 de minute de asteptare. Consider ca deja ne aflam in fata unui abuz administrativ, pe care NIMENI din structura sistemului BCR nu si-o asuma. Cred ca voi sesiza si ANPC pentru atitudinea total nesatisfacatoare fata de clientii BCR si eventual justitia, daca daunele devin semnificative. Suzana Georgescu

    26-06-2019

    V HViorica Hadareanu
    Cont curent de la BCR

    Stiind doar CNP benefic

    Stiind doar CNP beneficiarului, nu se poate depune de catre alta persoana bani in contul beneficiarului. La Brasov asa este. Lucru de neacceptat atata timp cat la alte banci se poate si este logic asa sa fie. Nu umbla nimeni cu contul bancar la el scris sau.....memorat.

    13-11-2015

    E Beduard bogdan
    Cont curent de la BCR

    BCR sub toate a?tept?ril

    BCR sub toate a?tept?rile de fiecare data. Pentru a putea retrage o suma in valuta accelasi raspuns nu avem valuta va trebuie programare. Sunt de acord cu politica b?ncii dar de fiecare data nu au macar suma sub plafonul pentru a face programare.De exemplu ast?zi in Constanta la Sucursala de pe str ?tefan cel Mare nici macar nu au avut inten?ia a îmi face o programare in vederea retragerii unei sume sub plafonul de programare.Motivul nu îmi trebuie programare si sa merg la sediul central. Astea sunt serviciile in Romania si se mai întreab? de ce tr?im prost si in mediocritate. E foarte simplu. Sunt angaja?i to?i incompeten?ii pe baza de nepotism nu pe capacitatea lor intelectuala.Domnilor de la BCR închide?i banca sau angaja?i oameni care stiu sa atrag? clien?ii nu sa ii alunge din banca.

    30-09-2014

    I Cioan Cauni
    Cont curent de la BCR

    Mi-a fost oferit un toke

    Mi-a fost oferit un token gratuit dar in realitate costa 2,5 lei lunar ,iar cand am spus functionarei acest lucru a spus ca nu-i adevarat . In plus,ani de zile am avut depozite si card BCR dar nu mi s-a spus ca exista posibilitatea ca,atunci cand vrei sa scoti bani de pe depozit sa fie transferati pe CARD si astfel costurile pt.client sa fie mai mici.Functionarii sunt foarte secretosi in privinta detaliilor ,insa detaliile fac diferenta.AM SCHIMBAT BANCA

    14-11-2012

    R MRadu Mihaela
    Cont curent de la BCR

    Daca as putea sa dau ace

    Daca as putea sa dau acestei banci note cu - (minus)as pune dupa minus infinit. Sunt o banca foarte "importanta" motiv pentru care isi permit sa isi tina clientii la cozi enorme. Va marturisesc ca am fost astazi la mai multe sucursale din Brasov (Harmanului, Calea Bucuresti, si Grivitei) si am fost uimita sa observ ca, in afara de sucursala de pe Harmanului la celelalte erau cozi de peste 10 persoane, 1 singura casiera si ambele (la sucursale diferite) se miscau ca moartele. Am ajuns la sucursala de pe Hramanului la 15:30 pentru a-mi retrage din cont o suma. Cu un pas inaintea mea a intrat o hoasca batrana (clienta) care m-a auzit in momentul intrarii vorbind la telefon si spunand ca sunt extrem de grabita, ca trebuie sa scot niste bani din cont si sa ii depun la alta banca pentru ca imi intra un bilet la ordin. Bineinteles ca hoasca batrana nu ar fi zis ca ma lasa inainte, ca doar na ea e hoasca batrana, merita respect, sa ii acordam locul in tramvai zic!!!, si s-a dus glont la casa la care se afla limbricul casier, miezul de la nuca costelino, inventatorul costumer care-ului. Si s-au asezat ei la o sueta desre depozite bancare, asigurari, unit-link-uri, carduri de credit, banca pentru locuinte....etc...in timp ce eu mai primeam cate un telefon la fiecare 3 minute de la administratorul firmei care avea biletul la ordin in pending si care ma ruga sa ma grabesc pentru ca o sa ii dea refuz la biletul la ordin. In tot acest timp ma aflam la 1 metru de cei doi suetisti care nu mai terminau, si care ma auzeau vorbind disperata la telefon. Dupa vreao 20 minute o colega de la un ghiseu, auzindu-ma, m-a chemat sa imi faca tranzactia pe calculator, urmand ca limbricul casier sa imi dea banii de indata ce termina de vorbit cu hoasca batrana. Dupa inca 10 min m-am dus si am rugat-o sa imi anuleze tranzactia ca nu mai suport sa mai stau in acea banca. Mi-a spus ca trebuie sa se stea de vorba cu fiecare client, si inteleg, dar sunt ghisee la care se face acest lucru, nu cred ca e normal sa blochezi singura casierie din banca pentru asta...si firma a intrat in CIP. RUSINEEEEEEEEE!!! Intotdeauna m-am comportat exemplar cu aceasta banca a carei clienta nu o sa mai fiu niciodata si cu alti oameni care erau grabiti in banci. De azi inainte oare...sa mai procedez la fel?

    21-05-2010

    M Vmirela vlad
    Cont curent de la BCR

    Experienta mea nefericit

    Experienta mea nefericita cu BCR a constat in faptul ca am ridicat 35000 Euro(suma ce imi revenea ca plata in urma unei op. de vanzare-cumparare, suma pe care banca mi-a "livrat-o" exact ca o "caramida", numai in bancnote de 50 Euro, legate fedeles. Eu am facut greseala sa nu verific pe loc bancnotele, iar cand am depus suma respectiva la o alta banca (a doua zi) am costatat ca in "caramida" erau 8 bancnote lipite cu banda adeziva si cu adnotari pe ele!!! Am avut noroc ca suma depusa era mare si banca respectiva avida de numerar!Verificati intotdeauna starea bancnotelor pe care le primiti de la o banca!!! Toata actiunea bancii a fost premeditata iar eu, in veci, nu mai vreau sa am de a face cu aceasta institutie.

    21-02-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie