top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre probleme diverse Bancpost

Probleme diverse Bancpost

Scor: 1.7 | 9 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Bancpost
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    D MDoinita Marin
    Probleme diverse de la Bancpost

    Cred ca reprezinta o Soc

    Cred ca reprezinta o Societate,unde fraudele si incompetenta ,sant la ele acasa!!!!

    04-07-2017

    A BAlex Barbu
    Probleme diverse de la Bancpost

    Vai de mama lor! Am avut

    Vai de mama lor! Am avut si eu experiente negative cu personalul BANCPOST. Si nu intr-un singur oras! La Bucuresti - ag. Min Transporturilor, unde pentru o lichidare a unei descoperiri de card, am stat in jur de o ora fara sa inlocuiasca nimeni pe functionara care "s-a defectat" in tacere si a parasit biroul. La Brasov, cand am inchis contul de salariu, personalul apatic, fara interes. La alta agentie, tot in Brasov, functionara m-a rugat sa inchei o asigurare, ceva de genul asta. Am intrebat de ce si mi-a spus ca asa lua si ea un mic comison. Ce mai, e pierdere de timp cu ei. Ocoliti aceasta banca.

    05-09-2016

    M Mmarina marina radu
    Probleme diverse de la Bancpost

    Daca exista nota o,acest

    Daca exista nota o,acesta este calificativul!!!! O pentru toate serviciile:procedura de lucru,salariati depasiti si lipsiti de responsabilitate si respect fata de client,Atm ,fastbanking lasa de dorit,call center clienti Am asteptat 10 ani sa scap de aceasta banca!!!!! Ura! NU VREAU SA MA DERANJEZE ACEASTA INSTITUTIE !!!

    04-08-2016

    M MMARIANA MARIAN
    Probleme diverse de la Bancpost

    Buna ziua In data de 21

    Buna ziua In data de 21.08.2015 am fost data afara din sediul bancii Bancpost Baia Mare fara nici o explicatie. La intrarea in sediul bancii am fost intampinata de doua functionare si un agent de paza (una dintre functionare spunea ca este directorul bancii). Pe un ton arogant si dispretuitor mi s-a spus in felul urmator "iesi afara ca avem ceva de facut, sau trebuie sa repet". Acest tip de comportament l-am intalnit doar in aceasta banca si nu doar o data. Nu stiu de ce am fost data afara pt. ca pe usa de la intrare in banca este afisat "deschis 24 de ore". As dori sa primesc un raspuns in scris. Multumesc.

    22-08-2015

    M CMariana-Ana Covatariu Musui
    Probleme diverse de la Bancpost

    am cerut eliberarea unui

    am cerut eliberarea unui extras cont de la sucursala BancPost calea Sagului Timisoara in prima faza a m completat mai multe formulare,cu CI in fata functionara bancii mia eliberat un extras cont pe alt nume,dupa care mi la luat inapoi si mi sa comunicat sa merg la centru pentru actualizarea datelor caci la ei dureaza 2 zile pina pot face acest lucru.Stiu ca extrasul de cont se elibereaza numai titularului in cel mult 10-20 minute nu cu sa exprimat doamna de la acea sucursala,si cred ca acea functionara nu stie sa citeasca sau sa scrie avind CI meu in fata elibereaza extras pe alt nume.Vreau sa-mi recuperez de la acea sucursala copia CI,si toate celelalte acte semnate Miam actualizat date personale in luna octombrie 2014

    09-02-2015

    C CConstantin Ciuca
    Probleme diverse de la Bancpost

    Conform contractelor sem

    Conform contractelor semnate cu bancile se stipuleaza ca esti obligat sa anunti daca iti schimbi datele de contact! Deoarece am schimbat nr. de telefon si am si fastbanking a trebuit sa anunt acest lucru. Surpriza este ca in anul 2014 aceasta bancacu reguli COMUNISTE imi cere prin regulile sale sa ma deplases la sucursala unde am deschis contul pentru a depune o cerere in acest sens. Adica toate celelalte banci m-au identificat telefonic si au acceptat confirmarea exprimata telefonic in baza inregistrarii iar ei nu. Ce faci daca te muti din tara? Te intorci pentru a depune un act la ei sa poti folosi fastbanking-ul! Decizia a fost luata! Nicodata nu mai vreau sa aud de aceasta banca!

    15-08-2014

    A BANDREEA bancpost
    Probleme diverse de la Bancpost

    Buna ziua, Ieri 08.04.2

    Buna ziua, Ieri 08.04.2014,m-am oprit la BANCPOST sucursala de la PERLA sa achit o factura la robotel suma de 90 lei si nu aveam schimbat ,in fata mea erau 2 clienti . Intre timp doamna de la ghiseu a avut o problema cu domnul din fata si l-a invitat pe urmatorul,iar eu pentru ca ma grabeam am intervenit politicos, m,-am scuzat domnului pe care tocmai il invitase si am rugat-o daca poate sa imi schimbe ca sa nu mai astept ,ar fi durat 3 sec;insa doamna mi-a spus pe un ton nu tocmai placut sa astept sa-mi vina randul! INTREBAREA MEA AR FI URMATOAREA :DE CE A TREBUIT SA ASTEPT 20 DE MIN CA SA IMI POATA FI SCHIMBATI 100 LEI CA SA POT PLATI O FACTURA ?!DE CE ATATA LIPSA DE PROFESIONALISM SI ATATA NEPASARE DIN PARTEA DOAMNEI CARE NICI MACAR NU PURTA ECUSON ! FOARTE URAT CA AM PLECAT MAI DEVREME DE ACASA PENTRU A AVEA TIMP SI TOT AM INTARZIAT LA SERVICIU ...

    09-04-2014

    G Mgheorghe marin
    Probleme diverse de la Bancpost

    Am contul deschis la Ban

    Am contul deschis la Bancpost sucursala Mosilor. Sunt foarte multumit de colaborarea si profesionalismul personalului(Ofiteri servicii clienti) care lucreaza in aceasta sucursala.Toata lumea este amabila, preocuparea pentru buna servire se desfasoara intr-un firesc. Ai impresia, cand intri si esti intampinat cu zambetul pe buze si buna dispozitie,ca ai gresit adresa. Stresul cauzat de grijile cotidiene,este spulberat de maniera civilizata in care ti se rezolva problemele.Am crezut ca mi se intampla doar mie ,sa fiu servit atat de frumos ,suspect chiar,m-am gandit preferentiar,deorece sunt client vechi,dar am observat ca lucratoarele din banca,se poarta frumos cu toata lumea.O clienta,deasemeni a plecat de la ghiseu cu zambetul pe buze,la fel de multumita ca si mine de modul in care a fost servita.Pentru colectivul de ofiteri servicii clienti,condus de doamna director Farini Suzana,nota mea este 10 cu felicitari!

    18-02-2014

    L ALaura Asimionesei
    Probleme diverse de la Bancpost

    Buna ziua. Sunt din Piat

    Buna ziua. Sunt din Piatra Neamt, am solicitat un extras de cont pentru cadul visa si nu l-am putut obtine decat facand cerere la sucursala pentru a fi inaintata la Bucuresti, in conditiile in care aveam urgenta nevoie de el. Acum am dorit sa inchid contul, depunand toata suma pe card. Nu pot crede ca acest lucru dureaza, cica, 30 zile. Este o mare bataie de joc.

    16-10-2013

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie