top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Bancpost

Bancpost

Scor: 1.9 | 79 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Bancpost
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M MMARIANA MARIAN
    Probleme diverse de la Bancpost

    Buna ziua In data de 21

    Buna ziua In data de 21.08.2015 am fost data afara din sediul bancii Bancpost Baia Mare fara nici o explicatie. La intrarea in sediul bancii am fost intampinata de doua functionare si un agent de paza (una dintre functionare spunea ca este directorul bancii). Pe un ton arogant si dispretuitor mi s-a spus in felul urmator "iesi afara ca avem ceva de facut, sau trebuie sa repet". Acest tip de comportament l-am intalnit doar in aceasta banca si nu doar o data. Nu stiu de ce am fost data afara pt. ca pe usa de la intrare in banca este afisat "deschis 24 de ore". As dori sa primesc un raspuns in scris. Multumesc.

    22-08-2015

    D MDanut Mihaila
    Credit imobiliar de la Bancpost

    Buna tuturor, Am u

    Buna tuturor, Am un credit ipotecar contractat in iunie 2008 si pana in martie 2015 nu am avut niciodata vreo intarziere la plata, cu toate ca la un moment dat nu mai aveam nici un castig financiar. M-am imprumutat de pe la rude si mi-am platit ratele ( 350 chf/lunar). Din martie 2015 mi-am luat viata in piept si am emigrat in strainatate. Am rugat functionarii de la banca sa-mi ofere posibilitatea sa platesc ratele din strainatate. Am primit un Token, aplicatia fastbanking...........daaar..........SURPRIZA!!!!! Bineinteles nu functioneazaaaa. Nu pot face nici un fel de transfer nici in contul de lei nici in contul CHF. Am solicitat informatii telefonic, via mail, dar RASPUNSUL : Veniti la ghiseu . As veni dar e cam departe, vreo 3000 de km. Acum am rate restante, am pierdut bonusul de 0.80%, plus ca am si dobanda penalizatoare. Am hotarat sa astept executarea silita. Nu-mi permit sa sustin escrocheriile bancare. E totusi o hatarare extrema, ma poate sfatui cineva cum sa procedez totusi spre a nu pierde apartamentul? Cu mult respect , Danut Mihaila. dmihaila67@yahoo.com

    26-06-2015

    E EElena Ella
    Card de credit de la Bancpost

    Niste nenorociti, toti d

    Niste nenorociti, toti de la banci, bancile sunt camatari cu acte, te imbarliga si semnezi un contract si de acolo se trag toate, nu exista legi pentru ei, iti baga dobanda la dobanda si peste dobanda si tot asa si daca nu mai le platesti dupa ce le-ai achitat cea ce ai cumparat, triplu achitata suma imprumutata de la banca inca mai ai de plata dublu iar suma imprumutata si tot te incapatanezi sa nu platesti si te executa silit, fara stiinta ta, si te trezesti cu poprire pe salariu ca ai de plata zeci de milioane plus taxele de executare, si firma angajatoate iti opreste din salariu si platesti intr-un final, dupa ce ai zis ca gata ai scapat de ei, te trezesti ca ai de plata dobanda la suma executata ca doar nu i-ai dat toti deodata ai achitat in transe din salariul tau amarat de angajat si tot asa se lungeste sirul si nu mai scapi de ei in veci, Din asta traiesc fratilor bancile din dobanzi si penalitati, dobanda la dobanda, penalitate la penalitate, imprumuti la ei 1900 lei si dai inapoi 1.900.000 lei, corect nu? Zigodii de oameni, scarbe imputite, i-as impusca pe toti si as pune o bomba in fiecare banca existenta in Romania, huuuooooooo camatarilor.

    19-06-2015

    V OVirginia Oprea
    Cont curent de la Bancpost

    BANCPOST HARTUIESTE FOST

    BANCPOST HARTUIESTE FOSTII CLIENTI, UITAND FAPTUL CA HARTUIREA ESTE PEDEPSITA DE NOUL CODUL PENAL CU INCHISOARE DE LA 3 LA 6 LUNI SAU CU AMENDA. Incepand cu luna februarie 2015 BANCPOST trimite mesaje pe telefonul mobil al fostilor clienti prin care ii atentioneaza ca figureaza cu sume datorate pentru contul curent. Eu ma confrunt cu aceasta situatie. Pe data de 17 februarie am primit un mesaj care ma atentiona ca datorez 5 ron, iar pe 17 martie un alt mesaj care mentiona 7.5 ron. Am telefonat la telverde Bancpost si mi s-a confirmat faptul ca un figurez cu nici un fel de debit la ei. Mai exact nu mai am relatie contractuala cu aceasta banca de mai bine de 6 ani. In aceste conditii insist asupra faptului ca am dreptul sa-mi traiesc viata linistita, fara sa ma simt amenintata de mesaje mincinoase de la Bancpost. Ma simt hartuita de mesajele care ma atentioneaza cu privire la debite inexistente, prin urmare consider ca este imperios necesar sa se ia masuri impotriva persoanelor care trimit aceste mesaje. Imi rezerv dreptul de a face plangere penala impotriva Bancpost si impotriva doamnei Raluca Toader personal, in situatia in care aceste mesaje se vor repeta. Mentionez ca Raluca Toader este persoana careia I-am sesizat nemultumirea mea, persoana care mi-a confirmat ca nu figurez cu nici un debit la Bancpost, insa a refuzat categoric sa-mi spuna unde va inainta plangerea mea si cum imi va rezolva situatia

    18-03-2015

    I PIulia Popescu
    Depozit la termen de la Bancpost

    Comisioane foarte mari s

    Comisioane foarte mari si functionari care nu sunt amabili, nu recomand la nimeni sa-si deschida cont la Bancpost. Foarte multe banci percep comision 0 in ziua scadenta, dar Bancpost are un comision de 0,5.....din Dobanda de 170 de lei mi-au luat comision 89 de lei!!! Oricum nu au dobanzi avantajoase si iti mai iau si comision de retragere, iar dobanda ti se injumatateste....mi se pare furt !

    10-03-2015

    M PMaria Popa
    Cont curent de la Bancpost

    Am fost intr-o agentie B

    Am fost intr-o agentie Bancpost din Tg Mures pentru a solicita codul meu IBAN, acesta fiindu-mi necesar pentru a putea transfera o anumita suma de bani in contul de salariu detinut la Bancpost. Din aceasta pseudo banca mi-au dat IBAn-ul cardului de credit. Am sunat la call center unde am solicitat din nou IBAN-ul contului meu current. De la call center mi s-a spus ca nu pot obtine IBAN-ul decat intr-o unitate Bancpost sau de la ATM. Am mers la cel mai apropiat ATM unde am incercat sa-mi rezolv problema. Din nou fara success, se pare ca daca am fonduri insuficiente nu pot obtine IBAN-ul. Foarte tare!!! Deci, sa recapitulam: daca vreau nu am bani, nu am acces la IBAN, deci, nici nu pot incasa. BANCA DE 2 BANI.

    02-03-2015

    S CSORIN COSEREA
    Card de credit de la Bancpost

    Buna ziua, am avut un ca

    Buna ziua, am avut un card de credit VISA la BANCPOST atasat unui credit, l-am achitat, am fost somat de mai multe ori sa mai platesc o rata cu toate ca era achitat, dupa nenumarate cereri de inchidere a cardului si a multor intentii a BANCPOST DE A-MI BAGA PE GIT ALTE CARDURI, am primit ADEVERINTA DE INCHIDERE CARD si acum au descoperit ca au sa-mi returneze ultima rata LUATA CU JAPCA DE EI. Eu cind primesc banii inapoi, le-am dat contul in care sa-mi returneze banii ca ei stiu sa someze DAR DE RETURNAT BANII LUATI CU JAPCA NU MAI STIU????????????

    24-02-2015

    S CSORIN COSEREA
    Card de credit de la Bancpost

    Buna ziua, numele meu es

    Buna ziua, numele meu este COSEREA SORIN din orasul STEFANESTI, JUDETUL ARGES si vreau sa va spun ca BANC POST ESTE O BANCA JEPCARA, NESERIOASA, HOATA, NESIMTITA si sa va spun si de ce:am facut de doua ori cerere la sucursala din PITESTI CENTRU de inchidere a unui card VISA DE CUMPARATURI , BINEINTELES FIIND LA ZI; DUPA PRIMA CERERE am fost sunat si de la BUCURESTI SI LE-AM CONFIRMAT CEREREA DE INCHIDERE A CARDULUI DAR SURPRIZA: AM PRIMIT UN NOU CARD DUPA CE CARDUL VECHI L-AM LASAT LA BANCA SI A FOST DISTRUS,m-am dus inapoi la BANCA , AM FACUT O NOUA CERERE DE INCHIDERE CARD, am lasat din nou cardul la BANCA,( CRED CA PE 10 FEBRUARIE), AM VORBIT SI LA TELEFONUL DE LA CONSILIERUL BANCAR LA BUCURESTI, CRED CA LA VISA CARD BANCPOST SI LE-AM ADUS LA CUNOSTINTA DIN NOU CA AU FACUT O GRESEALA CA MI-AU RENNOIT CARDUL SI DORESC SA IL INCHID. Surpriza, astazi am sosit acasa de la servici , am deschis cutia postala si o alta surpriza, O NOUA JAPCA: o scrisoare semnata COSOR LINDA(DIRECTOR DIRECTIE SERVICII CLIENTI-BANCPOST BUCURESTI) prin care mi se multumeste CA AM ALES SA PASTREZ CARDUL SI SA RAMAN CLIENTUL BANCPOST, DE CEEEEEEEEEE?!? Am sunat in secunda 2 la BUCURESTI si mi sa comunicat ca nu apare o a doua cerere de inchidere(adica proasta si nesimtita de la BANCPOST PITESTI CENTRU nu a prelucrat cererea, nu a inregistrat-o) si ca am mai multi bani depusi pe card. Acum trebuie sa ma duc din nou la BANCA, SA FAC O NOUA CERERE, SA SPECIFIC SA MI SE RETURNEZE BANII CARE SUNT IN PLUS SI IAR SA ASTEPT CINE STIE CE ALTA SURPRIZA.................POATE ACEASTA SESIZARE O V-A CITI SI CEO-UL BANC POST, sa vada ce angajati are si sa stie ce reclama negativa are si v-a avea BANCPOSTUL DIN PARTEA MEA SI A FAMILIEI MELE. editat · Îmi place · R?spunde · Editeaz? · 19 Februarie la 18:20 Sorin Coserea Voi ori sunteti dobitoci ca sigur sunteti prosti deoarece tocmai am primit mesaj pe telefon ca URMEAZA SA PRIMESC NOUL CARD????????????

    23-02-2015

    A IAdrian-Relu Ivan
    Credit imobiliar de la Bancpost

    Buna ziua,

    Buna ziua, Subsemnatul IVAN ADRIAN-RELU, cu domiciliul in Prel. Ghencea, nr. 28,B bl. C5, sc E, et.6 ,ap.182, sect 6, Bucuresti. Solicit prin prezenta , audienta ( intalnire) cat mai urgent posibil cu un reprezentant, respectiv manager al BancPost, din departamentul NPL, /RISK DIVISION, pentru a gasi o intelegere si o solutie benefica in vederea achitarii creditului ipotecar, in baza angajamentelor si a nenumaratelor solicitari anterioare, trimise(cu cateva luni in urma) catre IONITA ALEXANDRA CATALINA, prin e-mail. Mentionez, cu scuze ca ma repet, ca am avut nenumarate solicitari pentru a gasi o solutie benefica de ambele parti, dar din pacate nu am primit inca nici un raspuns in scris de la reprezentantul bancii mai sus mentionat, drept urmare, dosarul a fost preluat de un Executor Judecatoresc, in vederea vanzarii prin licitatie a imobilui. Pentru suspendarea acestei licitatii, imi mentin convingerea,ca prin intentia si bunavointa mea,de a fi un client solvabil, putem ajunge la o intelegere pe cale amiabila. Rog si solicit cat mai urgent un raspuns. Cu Multumiri, Data:13.02.2015 Ivan Adrian 0732843200

    13-02-2015

    M CMariana-Ana Covatariu Musui
    Probleme diverse de la Bancpost

    am cerut eliberarea unui

    am cerut eliberarea unui extras cont de la sucursala BancPost calea Sagului Timisoara in prima faza a m completat mai multe formulare,cu CI in fata functionara bancii mia eliberat un extras cont pe alt nume,dupa care mi la luat inapoi si mi sa comunicat sa merg la centru pentru actualizarea datelor caci la ei dureaza 2 zile pina pot face acest lucru.Stiu ca extrasul de cont se elibereaza numai titularului in cel mult 10-20 minute nu cu sa exprimat doamna de la acea sucursala,si cred ca acea functionara nu stie sa citeasca sau sa scrie avind CI meu in fata elibereaza extras pe alt nume.Vreau sa-mi recuperez de la acea sucursala copia CI,si toate celelalte acte semnate Miam actualizat date personale in luna octombrie 2014

    09-02-2015

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie