top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre internet banking Banca Transilvania

Internet banking Banca Transilvania

Scor: 2.5 | 13 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    B TBanca Transilvania
    Internet banking de la Banca Transilvania

    Stimate domnule Lapusan,

    Stimate domnule Lapusan, va multumim pentru mesajul dumneavoastra, care a ajuns la Banca Transilvania prin intermediul colaboratorilor nostri de la Conso.ro. Va asiguram ca e-mail-ul dumneavoastră, privind serviciul de Internet Banking BT 24, nu a fost receptionat pe una dintre urmatoarele adrese de contact: ibanking@btrl.ro, bt24@btrl.ro, contact@btrl.ro sau prin trimiterea solicitarii de pe site-ul bancii, prin accesarea rubricii Contact. Va comunicam, pe aceasta cale, ca aplicatia de Internet Banking a Bancii Transilvania functioneaza la parametri normali, setarile dumneavoastra de abonat permitand accesul in aplicatie. Desigur, conteaza foarte mult setarile particulare, aferente fiecarui computer. Tocmai de aceea, va rugam sa ne comunicati mai multe detalii cu privire la situatia / problema intampinata, asa incat sa va putem oferi o solutie, in acest sens. Va multumim si va stam la dispozitie. Detaliile de contact sunt urmatoarele: 0264 30 8028 (BT) - apelabil din orice retea, inclusiv international *8028 (BT) - apelabil din retelele Vodafone si Orange Telverde (gratuit din reteaua Romtelecom) : 0800-842824 Bt24@bancatransilvania.ro ibanking@bancatransilvania.ro Echipa BT 24

    05-05-2010

    L Dlapusan daniel
    Internet banking de la Banca Transilvania

    am contractat un interne

    am contractat un internet banking si in 4 luni am reusit sl folosesc de doua ori pt ca NU MERGEEEEEEEEEEEEEEEE si am trimis mail si NIMIIIIIIIIIIIIIIIC!!!!!!!!!!!!!!!! VA MULTUMESC TLV

    03-05-2010

    Răspuns Banca Transilvania

    Stimate domnule Lapusan, va multumim pentru mesajul dumneavoastra, care a ajuns la Banca Transilvania prin intermediul colaboratorilor nostri de la Conso.ro. Va asiguram ca e-mail-ul dumneavoastr?, privind serviciul de Internet Banking BT 24, nu a fost receptionat pe una dintre urmatoarele adrese de contact: ibanking@btrl.ro, bt24@btrl.ro, contact@btrl.ro sau prin trimiterea solicitarii de pe site-ul bancii, prin accesarea rubricii Contact. Va comunicam, pe aceasta cale, ca aplicatia de Internet Banking a Bancii Transilvania functioneaza la parametri normali, setarile dumneavoastra de abonat permitand accesul in aplicatie. Desigur, conteaza foarte mult setarile particulare, aferente fiecarui computer. Tocmai de aceea, va rugam sa ne comunicati mai multe detalii cu privire la situatia / problema intampinata, asa incat sa va putem oferi o solutie, in acest sens. Va multumim si va stam la dispozitie. Detaliile de contact sunt urmatoarele: 0264 30 8028 (BT) - apelabil din orice retea, inclusiv international *8028 (BT) - apelabil din retelele Vodafone si Orange Telverde (gratuit din reteaua Romtelecom) : 0800-842824 Bt24@bancatransilvania.ro ibanking@bancatransilvania.ro Banca Transilvania, Echipa BT 24

    I AIacob Andreea
    Internet banking de la Banca Transilvania

    Buna seara, e a doua oar

    Buna seara, e a doua oara in cateva zile cand avem nevoie de serviciile de internet banking ale Bancii TRANSILVANIA si nu functioneaza, nu e normal sa ne bazam sa platim comisioane lunare si sa nu le putem folosi.

    17-02-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie