Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Romtelecom pot renunta la primirea facturii prin posta in favoare celei electronice

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

Din luna iunie, clientii Romtelecom, atat companii cat si persoane fizice, pot solicita primirea facturii exclusiv prin intermediul e-mailului, renuntand astfel la cea de hartie.

Clientii puteau vizualiza online inca de acum doi ani factura online, prin intermediul aplicatiei MyAccount, ce poate fi accesata de pe site-ul  Romtelecom prin introducerea unei parole.

Un cont MyAccount pentru clientii persoane fizice se poate crea in timp real, cu ajutorul catorva date de autentificare si a unei adrese de e-mail valide.Fiecare client va fi anuntat prin e-mail sau SMS de emiterea facturii.

Toate facturile descarcate au valoare fiscala si sunt autorizate pentru a fi folosite in evidentele contabile, eliminandu-se astfel necesitatea arhivarii fizice.

Alte articole din Plati

Plati

Ce beneficii aduce clientilor directiva privind comisioanele?

Actul normativ care transpune in legislatia romaneasca Directiva privind conturile de plati si comparabilitatea comisioanelor a intrat in vigoare la aproape un an si jumatate de la expirarea termenului legal. Astfel, cei care nu detin un cont bancar isi pot deschide unul de baza cu comision zero la o serie de operatiuni. Citeste mai mult

Reguli mai clare pentru consumatorii europeni de servicii financiare

Parlamentul European a adoptat raportul privind serviciile financiare de retail. Documentul reprezinta un raspuns la planul de actiune al Comisiei Europene de a facilita cumpararea de servicii financiare transfrontaliere pe pietele financiare europene, in conditii de protectie sporita a consumatorilor. Citeste mai mult

Facebook