Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii BCR pot face operatiuni non-stop prin telefon

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

BCR a extins programul de functionare al serviciului de phone-banking, astfel incat clienti pot derula tranzactii la orice ora din zi.

Prin acest serviciu, clientii isi pot consulta soldul conturilor, pot verifica tranzactiile efectuate, pot plati facturi si achita rata la credit.

Autentificarea tranzactiilor se face prin coduri unice, valabile 36 de secunde, generate de dispozitivul token primit in momentul achizitionarii serviciului. Dupa realizarea tranzactiei, consilierii bancii comunica un numar de referinta al operatiunii, in vederea identificarii ulterioare a acesteia in istoricul operatiunilor.

Alte articole din Plati

Plati

Supraindatorarea, vinovata de intarzieri la plata facturilor

Comportamentul la plata al romanilor s-a imbunatatit usor in acest an fata de anul trecut. Insa, cu toate acestea, Romania ramane una dintre tarile est-europene cu numarul cel mai redus de facturi achitate la timp, respectiv 74%. Unul dintre principalele motive pentru care persoanele fizice intarzie sa isi achite datoriile este supraindatorarea. Citeste mai mult

Comisioanele bancare, analizate de Consiliul Concurentei

Consiliul Concurentei a luat in vizor comisioanele practicate de banci la produsele adresate persoanelor fizice si IMM-urilor. Presedintele institutiei este de parere ca acestea sunt mai mari in Romania decat in alte tari si vrea sa analizeze cauzele acestei situatii. Citeste mai mult

Facebook