Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii BCR pot face operatiuni non-stop prin telefon

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

BCR a extins programul de functionare al serviciului de phone-banking, astfel incat clienti pot derula tranzactii la orice ora din zi.

Prin acest serviciu, clientii isi pot consulta soldul conturilor, pot verifica tranzactiile efectuate, pot plati facturi si achita rata la credit.

Autentificarea tranzactiilor se face prin coduri unice, valabile 36 de secunde, generate de dispozitivul token primit in momentul achizitionarii serviciului. Dupa realizarea tranzactiei, consilierii bancii comunica un numar de referinta al operatiunii, in vederea identificarii ulterioare a acesteia in istoricul operatiunilor.

Alte articole din Plati

Plati

Se face lumina in impozitarea veniturilor independente!

Persoanele fizice care obtin venituri din activitati independente vor depune, incepand din acest an, o singura declaratie pentru impozitul pe venit si contributii sociale. Aceasta inlocuieste 7 formulare, se depune o data pe an, iar termenul de plata este tot anual. Pentru anumite activitati, insa, se mentine sistemul de retinere la sursa. Citeste mai mult

Western Union: Romania, in continuare o tara de tranzactii preponderent cash

Romania este in continuare o tara de tranzactii preponderent cash, intrucat clientii, utilizatori de carduri, merg la ATM in procent foarte mare pentru a retrage bani. Cu toate acestea, se observa o schimbare de comportament a consumatorilor spre digital, desi nu foarte rapida, potrivit reprezentantilor Western Union Romania. Citeste mai mult

Facebook