Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii BCR pot face operatiuni non-stop prin telefon

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

BCR a extins programul de functionare al serviciului de phone-banking, astfel incat clienti pot derula tranzactii la orice ora din zi.

Prin acest serviciu, clientii isi pot consulta soldul conturilor, pot verifica tranzactiile efectuate, pot plati facturi si achita rata la credit.

Autentificarea tranzactiilor se face prin coduri unice, valabile 36 de secunde, generate de dispozitivul token primit in momentul achizitionarii serviciului. Dupa realizarea tranzactiei, consilierii bancii comunica un numar de referinta al operatiunii, in vederea identificarii ulterioare a acesteia in istoricul operatiunilor.

Alte articole din Plati

Plati

Cum se schimba obiceiurile financiare ale romanilor?

Peste doua treimi dintre participantii la cursurile de educatie financiara BaniIQ si comert online Banii pe Net au reusit sa economiseasca in ultimele sase luni, iar un procent similar din cei care au finalizat cursurile utilizeaza instrumente de monitorizare a cheltuielilor lunare, arata un studiu privind impactul celor doua programe. Citeste mai mult

Experti din 8 tari discuta la Bucuresti despre impactul PSD2

Din 13 ianuarie 2018, va intra in vigoare noua directiva europeana a serviciilor de plata (Payment Services Directive–PSD2). Aproape 30 de experti in domeniul platilor electronice vor discuta la PSD2. New Business Models – Fintech Banking Summit, despre legislatie, solutii tehnice si modele de business care rezulta in urma implementarii directivei. Citeste mai mult

Facebook