Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii BCR pot face operatiuni non-stop prin telefon

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

BCR a extins programul de functionare al serviciului de phone-banking, astfel incat clienti pot derula tranzactii la orice ora din zi.

Prin acest serviciu, clientii isi pot consulta soldul conturilor, pot verifica tranzactiile efectuate, pot plati facturi si achita rata la credit.

Autentificarea tranzactiilor se face prin coduri unice, valabile 36 de secunde, generate de dispozitivul token primit in momentul achizitionarii serviciului. Dupa realizarea tranzactiei, consilierii bancii comunica un numar de referinta al operatiunii, in vederea identificarii ulterioare a acesteia in istoricul operatiunilor.

Alte articole din Plati

Plati

ANPC face o noua incercare de transpunere a directivei privind comisioanele

Autoritatile mai fac o incercare pentru transpunerea in legislatia romaneasca a Directivei 92/2014 privind comparabilitatea comisioanelor bancare. Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a elaborate un proiect de lege in acest sens, dupa ce, anterior, propusese transpunerea directivei prin Ordonanta de Guvern. Citeste mai mult

In era digitala, europenii continua sa prefere cash-ul

Sustinatorii schemelor de plati digitale vor sa incetateneasca ideea ca viitorul fara cash este foarte aproape, desi trei sferturi din platile la punctele de vanzare din zona euro sunt inca realizate cu cash. Datele provin dintr-un sondaj derulat de Banca Centrala Europeana (BCE) pentru a marca lansarea noii bancnote de 50 de euro. Citeste mai mult

Facebook