Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Ce acte sunt necesare la notar pentru cumpararea unui imobil de la o firma?

Miruna Popescu, purtator de cuvant al Uniunii Nationale a Notarilor Publici din Romania

AUTOR:

Miruna Popescu, purtator de cuvant al Uniunii Nationale a Notarilor Publici din Romania

Data publicarii:

Intrebare: Cine ma poate ajuta cu niste raspunsuri la o problema pe care o intampin in procesul de tranzactie: imobilul pe care doresc sa il cumpar apartine unei firme. Cu ce acte trebuie sa vina ''firma'' la notar,sa stiu ca totul este in ordine? Catoiu Laurentiu, Bucuresti

Raspuns:

Persoana care reprezinta o societate comerciala cu raspundere limitata trebuie sa prezinte notarului public, la incheierea unui act translativ de proprietate apartinand societatii, urmatoarele documente:
- certificatul de inmatriculare;
- certificat constatator;
- Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor, prin care acestia au hotarat iesirea din partimoniul societatii a bunului imobil, si persoana care va reprezenta societatea la semnarea actului;
- actul constitutiv al societatii;
- C.I. a persoanei care reprezinta societatea.
 
Va precizez insa ca verificarea tuturor documentelor despre care v-am vorbit mai sus va fi facuta de catre notarul public instrumentator al actului, inainte de autentificarea documentelor.

Opinii recente

de Aristeidis Karamessinis

"Client Premium Banking, am depus o solicitare pentru credit ipotecar vizitand reprezentantul premium banking la agentia Amzei - Bucuresti. Am solicitat pre-aprobarea creditului ..."

Facebook