Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Cum se poate solutiona un caz de frauda cu cardul?

Ioana Parvu, sef serviciu Departamentul Strategie si Marketing in cadrul BRD

AUTOR:

Ioana Parvu, sef serviciu Departamentul Strategie si Marketing in cadrul BRD

Data publicarii:

Intrebare: Acum o luna mi s-au furat banii de pe card. Nu stiu cum s-a facut asta dar mi s-a spus ulterior de catre banca ca banii au fost scosi de la un ATM din Timisoara.

Am demonstrat ca eram la serviciu in timpul acela, am utilizat cardul cand am terminat programul de lucru, exact la 2 ore dupa ce mi se furasera banii de pe el, deci nu vad cu ce as mai putea demonstra ca eu nu aveam cum sa fiu in Timisoara in timpul acela. Este vorba de 30 milioane de lei, bani pe care BRD nu mi i-a restituit...astept raspunsul d-voastra,va multumesc! Gheorghe Mircea, Bucuresti

Raspuns: In conditiile de utilizare a cardului si PIN-ului banca mentioneza ca  posesorul de card trebuie sa asigure pastrarea in bune conditii a cardului, astfel incat acesta sa nu fie pierdut, deteriorat sau sa intre in posesia unor persoane neindreptatite sa il detina.

In cazul in care dupa primirea extrasului de cont, posesorul de card constata ca a fost inregistrata o operatiune efectuata fara acordul sau, acesta are dreptul sa initieze refuz la plata, in max 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii in cont a tranzactiei respective, prin completarea formularului de refuz la plata, pus la dispozitie de catre orice unitate a Bancii.

In maxim 120 zile calendaristice de la data depunerii refuzului de plata banca efectueaza analiza si transmite posesorului de card un raspuns.

In cazul unui raspuns negativ se comunica posesorului de card si motivul refuzului.

Opinii recente

de Nicoleta Gherghina

"Serviciile BCR, competenta si profesionalismul angajatiolor sai de o extrem de proasta calitate. Asemenea erori si lipsa de rigoare si seriozitatea - rar am ..."

Facebook