Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Ce acte sunt necesare pentru obtinerea Punct Card de la BRD?

Oana Halmageanu, sef serviciu departament strategie si marketing in cadrul BRD

AUTOR:

Oana Halmageanu, sef serviciu departament strategie si marketing in cadrul BRD

Data publicarii:

Intrebare: Pentru cardul Punct Card-ce acte sunt necesare si in cat timp pt intra in posesia lui? Salariul meu este de 750 lei net. Pot intra in posesia unui astfel de card? Gabriel Tavitian, Galati

Raspuns: Pentru Punct Card este necesara prezentarea urmatorelor documente:

Act de identitate: BI, CI, CPI (original si copie)
Certificat de casatorie (original si copie), daca este cazul

Documente care sa ateste veniturile:

- adeverinta de venit model BRD si unul din urmatoarele documente: fluturas de salariu, copie dupa cartea de munca / contractul individual de munca etc.
- fisa fiscala sau declaratia fiscala aferenta anului anterior solicitarii cardului de credit, daca este cazul
- ultimul talon de pensie, daca este cazul
- alte documente, în functie de tipul venitului

Banca noastra ofera o linie de credit atasata Punct Card de maxim 20.000 lei. In functie de capacitatea de rambursare a clientului, acesta poate obtine o valoare de pana la 6 venituri lunare nete.

In calculul capacitatii de rambursare se va tine seama atat de venitul lunar, cat si de profilul de risc al clientului, destinatia, moneda si durata creditului.

Opinii recente

de Mihai Cornel

"Am ales sa fac un credit prima casa. Toate bune si frumoase pâna la aprobarea finala. Astept de 3 saptamâni dar nu am ..."

Facebook