Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

  • Sfatul expertului

Care sunt asigurarile de care dispune un card de credit Gold ?

Print Get a PDF version of this webpagePDF
-A +A
Rozaura Stanescu - director al Directiei Persoane Fizice in cadrul Departamentului Strategie si Marketing al BRD

AUTOR:

Rozaura Stanescu - director al Directiei Persoane Fizice in cadrul Departamentului Strategie si Marketing al BRD

Data publicarii:

Intrebare: As vrea sa imi fac un card Premium ca sa beneficiez de asigurarea de calatorie gratuita si asistenta. Eu plec destul de des in afara. Dar am mai avut probleme si nu mi s-a recunoscut polita incheiata la o companie de asigurari romaneasca. La cardul Premium pot opta pentru o anumita companie sau alege banca pentru mine? Radulescu Silvia , Bucuresti

Raspuns:

Cardurile MasterCard Gold de la BRD ofera accesul la un pachet complet de servicii de asigurare si de asistenta in strainatate. Serviciile de asigurare sunt furnizate de catre AIG Romania si AIG Europe, iar cele de asistenta de catre Inter Partner Assistance – in cazul cardului in lei sau AIG Assist – in cazul cardului in euro.  

Accesul la aceste servicii este posibil prin simpla utilizare a cardului pentru achitarea contravalorii cheltuielilor de calatorie.  

La remiterea cardului, clientul primeste un voucher de asigurare, pe care figureaza, numerele de telefon ale societatii de asistenta si al societatii de asigurare, precum si un ghid de utilizare a cardului, in care sunt descrise pe larg serviciile de asigurare si asistenta atasate acestuia. Pentru a beneficia de servicii de asistenta, clientul poate apela societatea respectiva 24h din 24, la numarul de telefon specificat pe voucher-ul de asigurare primit o data cu cardul. 

Serviciile de asistenta voiaj cuprind informatii anterioare calatoriei, intoarcerea neprevazuta in tara de resedinta, posibilitatea schimbarii titularului biletului de avion, transmiterea de mesaje interne, asistenta administrativa, avans de fonduri, recuperarea si redirectionarea bagajelor, trimiterea sau inlocuirea obiectelor personale. 

Printre serviciile de asistenta medicala sunt incluse asistenta medicala de urgenta, avansul cheltuielilor medicale, repatriere medicala, repatriere dupa tratament medical, vizita de urgenta, convalescenta in camera de hotel, supravegherea medicala a rudelor apropiate si furnizarea de medicamente esentiale.

In afara de titularul cardului, de serviciile de asigurari pot beneficia si sotul, sotia sau copilul titularului, pana la varsta de 25 ani. Pachetul include urmatoarele asigurari : asigurare de accident, cheltuieli medicale si de spitalizare in strainatate, pierderea sau intarzierea bagajelor inregistrate, intarzierea cursei aeriene sau pierderea legaturii aeriene, anularea calatoriei si raspundere civila  Plafoanele de acoperire pentru fiecare eveniment asigurat, difera in functie de tipul evenimentului si sunt detaliate in ghidul de utilizare pe care il primeste fiecare client o data cu cardul.


 

Pune si tu o intrebare!

Daca ai nelamuriri fata de un produs
financiar sau doresti sa afli mai
multe informatii financiare despre un anumit subiect, expertii Conso
iti vor raspunde.


Pune intrebare


  • Cauti un credit?
  • Vrei sa economisesti?



CAUTI UN CARD DE CREDIT?

  RON

CAUTI UN DEPOZIT BANCAR?

VREI SA ADERI UN FOND DE PENSIE?

  RON

VREI SA INVESTESTI LA UN FOND MUTUTAL?

  RON

CAUTI UN CONT DE SALARIU?


  • Vocea clientului
Raiffeisen Bank Prima casa

"In 2014, Februarie, am decis, impreuna cu sotia, sa ne luam locuinta noastra. Am mers la 3 banci ( Bcr, Cec, Raiffeisen) . ..."

Radu Balas (Victoria)