Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

  • Sfatul expertului

De ce poate fi respins cardul la tranzactiile online?

Print Get a PDF version of this webpagePDF
-A +A
Mihai Manoliu, key account manager GECAD ePayment

AUTOR:

Mihai Manoliu, key account manager GECAD ePayment

Data publicarii:

Intrebare: Este posibil ca atunci cand vreau sa platesc online cu cardul sa-mi fie respins cardul chiar daca este inrolat in 3D Secure? Balaban Irina Gabriela, Pitesti

Raspuns:

Nu exista o legatura intre respingerea cardului la efectuarea tranzactiei si faptul ca un card este sau nu inrolat in 3D Secure.

 

Un card poate fi respins la efectuarea unei tranzactii in urmatoarele situatii:

 

-         Datele de card furnizate nu coincid cu datele aflate in baza de date a bancii emitente. In acest caz trebuie sa luati legatura cu banca emitenta pentru a remedia problema

-         Fonduri insuficiente - in contul cardului nu exista suma aferenta tranzactiei. Este necesara alimentarea cu fonduri a cardului sau marirea limitei de credit

-         Cardul figureaza in „blacklist” – este un card raportat ca pierdut, furat si a fost blocat de catre proprietar

-         Emitentul cardului nu autorizeaza tranzactiile online. Unele banci nu au carduri active pe internet iar, in cazul altora, trebuie sa solicitati activarea cardului pentru cumparaturi pe internet

-         Emitentul cardului nu a putut fi contactat iar limitele "stand-in" definite de acesta nu permit tranzactii eCommerce sau limiteaza valoarea maxima a tranzactiei – trebuie apelat suportul oferit de catre banca emitenta la numerele de telefon de pe versoul cardului. Sunt singurii in masura sa ofere informatii reale despre durata nefunctionarii si cauzele incidentului

-         Filtrele aplicate de sistemul antifrauda al procesatorului apreciaza tranzactia ca fiind suspicioasa si opresc tranzactia. In acest caz, reprezentantii procesatorului vor lua legatura cu dumneavoastra pentru a fi siguri ca tranzactia se realizeaza cu acordul dumneavoastra

-         Cardul este inscris in 3D Secure, dar parola furnizata in timpul tranzactiei nu coincide cu cea furnizata la inrolarea cardului

 

-         Exista o comunicatie defectuoasa cu sistemele bancare ale bancii ce a emis acest card (din diverse probleme legate de functionalitatea sistemelor la nivel de banca) – in acest caz cardul poate fi aprobat la o incercare ulterioara.

 


 

Pune si tu o intrebare!

Daca ai nelamuriri fata de un produs
financiar sau doresti sa afli mai
multe informatii financiare despre un anumit subiect, expertii Conso
iti vor raspunde.


Pune intrebare


  • Cauti un credit?
  • Vrei sa economisesti?



CAUTI UN CARD DE CREDIT?

  RON

CAUTI UN DEPOZIT BANCAR?

VREI SA ADERI UN FOND DE PENSIE?

  RON

VREI SA INVESTESTI LA UN FOND MUTUTAL?

  RON

CAUTI UN CONT DE SALARIU?


  • Vocea clientului
Raiffeisen Bank Prima casa

"In 2014, Februarie, am decis, impreuna cu sotia, sa ne luam locuinta noastra. Am mers la 3 banci ( Bcr, Cec, Raiffeisen) . ..."

Radu Balas (Victoria)