Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Sfatul expertului

Cum pot recupera banii pentru un produs nelivrat?

Cristian Badea, CIO la Gecad ePayment

AUTOR:

Cristian Badea, CIO la Gecad ePayment

Data publicarii:

Intrebare: Cum imi pot recupera banii, daca am platit pe internet cu cardul, dar magazinul nu a livrat produsul? Adrian Cosmescu, Arad

Raspuns:

In momentul in care cumparati un produs dintr-un magazin electronic si platiti cu cardul, suma respectiva este doar blocata. Ea ramane in continuare in contul dvs, nu puteti dispune de ea, insa nici nu este transferata catre vanzator.

 

Suma nu va fi retrasa din contul dvs decat in momentul livrarii. In cazul in care livrarea nu se efectueaza in termenii agreati de dvs cu vanzatorul, puteti solicita anularea comenzii, returnati produsul iar suma va fi deblocata.

 

De asemenea, este bine de stiut ca legea va da dreptul sa returnati produsul, in termen de 10 zile de la livrare si sa solicitati banii inapoi nu doar daca produsul este defect sau daca primiti altceva, ci si daca va razganditi, fara a oferi un motiv concret.

Opinii recente

de Alex Barbu

"In data de 27 decembrie 2016 am solicitat la Raiffeisen Bank reducerea limitei de credit la cardul de cumparaturi. Am procedat ..."

Facebook