Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

  • Sfatul expertului

Cum pot recupera banii pentru un produs nelivrat?

Print Get a PDF version of this webpagePDF
-A +A
Cristian Badea, CIO la Gecad ePayment

AUTOR:

Cristian Badea, CIO la Gecad ePayment

Data publicarii:

Intrebare: Cum imi pot recupera banii, daca am platit pe internet cu cardul, dar magazinul nu a livrat produsul? Adrian Cosmescu, Arad

Raspuns:

In momentul in care cumparati un produs dintr-un magazin electronic si platiti cu cardul, suma respectiva este doar blocata. Ea ramane in continuare in contul dvs, nu puteti dispune de ea, insa nici nu este transferata catre vanzator.

 

Suma nu va fi retrasa din contul dvs decat in momentul livrarii. In cazul in care livrarea nu se efectueaza in termenii agreati de dvs cu vanzatorul, puteti solicita anularea comenzii, returnati produsul iar suma va fi deblocata.

 

De asemenea, este bine de stiut ca legea va da dreptul sa returnati produsul, in termen de 10 zile de la livrare si sa solicitati banii inapoi nu doar daca produsul este defect sau daca primiti altceva, ci si daca va razganditi, fara a oferi un motiv concret.


 

Pune si tu o intrebare!

Daca ai nelamuriri fata de un produs
financiar sau doresti sa afli mai
multe informatii financiare despre un anumit subiect, expertii Conso
iti vor raspunde.


Pune intrebare


  • Cauti un credit?
  • Vrei sa economisesti?



CAUTI UN CARD DE CREDIT?

  RON

CAUTI UN DEPOZIT BANCAR?

VREI SA ADERI UN FOND DE PENSIE?

  RON

VREI SA INVESTESTI LA UN FOND MUTUTAL?

  RON

CAUTI UN CONT DE SALARIU?


  • Vocea clientului
Raiffeisen Bank Prima casa

"In 2014, Februarie, am decis, impreuna cu sotia, sa ne luam locuinta noastra. Am mers la 3 banci ( Bcr, Cec, Raiffeisen) . ..."

Radu Balas (Victoria)