Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Soldul contului si codul IBAN, informatii cerute frecvent de clienti la telefon

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

Clientii doresc sa afle cel mai des la telefon care este soldul contului si codul IBAN, reiese din datele culese de BCR la call center in ultimele 3 luni.

De asemenea, clientii BCR sunt interesati sa afle informatii despre valoarea ratelor la credite si suma acumulata la depozite. Astfel de informatii sunt oferite din iulie 2013 de call-center-ul BCR titularilor de cont pe baza datelor personale de identificare. Anterior, clientii erau nevoiti sa mearga in unitati pentru a afla aceste date.

“Un mare beneficiu este si pentru clientii din strainatate care ne suna constant pentru informatii si tranzactii din conturile lor”, afirma Madalina Voinea, sef departament Contact Center BCR.

De la introducerea acestui serviciu in urma cu 3 luni, BCR a primit peste 50.000 de solicitari de la clienti.

Alte articole din Plati

Plati

Western Union: Romania, in continuare o tara de tranzactii preponderent cash

Romania este in continuare o tara de tranzactii preponderent cash, intrucat clientii, utilizatori de carduri, merg la ATM in procent foarte mare pentru a retrage bani. Cu toate acestea, se observa o schimbare de comportament a consumatorilor spre digital, desi nu foarte rapida, potrivit reprezentantilor Western Union Romania. Citeste mai mult

Plati online mai sigure si mai ieftine. Ce obstacole au fost inlaturate la plata cu cardul?

Consumatorii europeni beneficiaza, de la inceputul acestui an, de conditii mai favorabile la plata online a bunurilor si serviciilor, datorita unor noi norme care vor face ca platile electronice sa devina mai ieftine, mai simple si mai sigure. Acestea sunt prevazute in Directiva revizuita privind serviciile de plata (DSP2). Citeste mai mult

Opinii recente

de paula n..

"Am apelat la ei deoarece in mai 2017 erau printre singurii cu fonduri. Am dus actele, a venit evaluatorul f repede, a durat ..."

Facebook