Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Soldul contului si codul IBAN, informatii cerute frecvent de clienti la telefon

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

Clientii doresc sa afle cel mai des la telefon care este soldul contului si codul IBAN, reiese din datele culese de BCR la call center in ultimele 3 luni.

De asemenea, clientii BCR sunt interesati sa afle informatii despre valoarea ratelor la credite si suma acumulata la depozite. Astfel de informatii sunt oferite din iulie 2013 de call-center-ul BCR titularilor de cont pe baza datelor personale de identificare. Anterior, clientii erau nevoiti sa mearga in unitati pentru a afla aceste date.

“Un mare beneficiu este si pentru clientii din strainatate care ne suna constant pentru informatii si tranzactii din conturile lor”, afirma Madalina Voinea, sef departament Contact Center BCR.

De la introducerea acestui serviciu in urma cu 3 luni, BCR a primit peste 50.000 de solicitari de la clienti.

Alte articole din Plati

Plati

Cum ar arata Europa fara cash?

Comisia Europeana analizeaza posibilitatea restrictionarii platilor in numerar sau chiar interzicerea acestora in Uniunea Europeana. Institutia a publicat un studiu care contine atat avantajele cat si dezavantajele unei astfel de decizii, insa sustine ca scopul final, respectiv combaterea finantarii terorismului, scuza mijloacele utilizate. Citeste mai mult

Romanii cumpara online, dar platesc cash

Romanii raman inca reticenti cand vine vorba de plata cu cardul a produselor achizitionate de pe internet, insa folosesc aceasta metoda de plata pentru facturi si servicii. Pe de alta parte, acestia utilizeaza tot mai des telefonul mobil pentru comenzi si plati online. Citeste mai mult

Opinii recente

de Iudita Torok

"Dezinformare totala! Amavut un credit de nevoi personale cerut din 2006 . Am ramas in urma cu plata ratei si de atunci tot platesc ..."

Facebook