Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii BCR pot inlocui tokenul cu o aplicatie pe mobil

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

Clientii BCR se pot autentifica pe plaforma de internet banking cu ajutorul unei aplicatii ce poate fi instalata pe telefonul mobil. Ei pot renunta in acest fel la tokenul fizic.

Ca si dispozitivul fizic de securitate, aplicatia eTokenBCR genereaza atat coduri de autentificare cat si coduri de semnare a tranzactiilor.

Cu ajutorul acestei aplicatii, utilizatorii pot uita de grija detinerii unui dispozitiv fizic, care trebuie purtat permanent, pentru a putea face tranzactii in orice moment. “In plus, aplicatia eTokenBCR nu necesita acces la internet in utilizare, ulterior instalarii si activarii”, afirma Bogdan Marin, director pentru managementul canalelor retail din BCR.

Pentru a utiliza noua aplicatie, clientii trebuie sa merga in unitati pentru a preda vechiul token si a activa noul serviciu. Aplicatia poate fi activata pe un singur telefon, fiind compatibila cu sistemele de operare Android si iOS.

Alte articole din Plati

Plati

In era digitala, europenii continua sa prefere cash-ul

Sustinatorii schemelor de plati digitale vor sa incetateneasca ideea ca viitorul fara cash este foarte aproape, desi trei sferturi din platile la punctele de vanzare din zona euro sunt inca realizate cu cash. Datele provin dintr-un sondaj derulat de Banca Centrala Europeana (BCE) pentru a marca lansarea noii bancnote de 50 de euro. Citeste mai mult

Cum ar arata Europa fara cash?

Comisia Europeana analizeaza posibilitatea restrictionarii platilor in numerar sau chiar interzicerea acestora in Uniunea Europeana. Institutia a publicat un studiu care contine atat avantajele cat si dezavantajele unei astfel de decizii, insa sustine ca scopul final, respectiv combaterea finantarii terorismului, scuza mijloacele utilizate. Citeste mai mult

Opinii recente

de ion livinschi

"Buna ziua. sint client ing de aproape 15 ani,din pacate sint foarte dezamagit de salariatii acestei banci. in calitate de vinzator al unui imobi mi-a ..."

Facebook