Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii BCR folosesc intr-o masura mai mare canalele alternative

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

Gradul de utilizare a serviciului de online si phone banking a crescut cu 15% in 2013, in randul clientilor persoane fizice. Pe segmentul PFA, avansul a fost de 25%.

Segmentul PFA a inregistrat cele mai mari cresteri de tranzactii, atat din punct de vedere al numarului de tranzactii efectuate (peste 23%), cat si al valorii tranzactionale (peste 26%).

Majoritatea tranzactiilor efectuate de clientii de retail al BCR – peste 96% din total – reprezinta transferuri intra si interbancare si schimburi valutare. Aceste operatiuni au costuri mai mici atunci cand sunt efectuate prin canale alternative decat la ghiseele din unitati.

Cresterea gradului de utilizare a canalelor alternative este un efect al deciziei bancii de a elimina din oferta conturile curente simple, astfel ca toti clientii au devenit beneficiari de pachete de cont curent, care includ si acces la internet si phone banking.

Alte articole din Plati

Plati

Activitatea bancara, deja afectata de telefonia mobila

Aratam recent ca, din ce in ce mai des, telefonia mobila intefereaza cu activitatea bancara si prezentam principalele riscuri ce se contureaza la orizont, odata cu utilizarea telefonului mobil pe post de intermediar in accesarea conturilor si derularea unor tranzactii. Utilizare ce vine la pachet cu riscul de a rata tranzactii importante. Citeste mai mult

CE cere Romaniei explicatii pentru intarzierea Directivei privind conturile de plati

Comisia Europeana cere Romaniei detalii referitoare la transpunerea in legislatia nationala a Directivei privind conturile de plati, obligatie care trebuia indeplinita pana la 18 septembrie 2016. De asemenea, o solicitare similara a fost transmisa si Belgiei. Citeste mai mult

Opinii recente

de Viorel Susnea

"Cei mai neseriosi. Dupa ce am aplicat pentru card avantaj, sunt sunat si chemat in Pallas Moll. Acolo dupa ce am semnat un ..."

Facebook