Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii BCR folosesc intr-o masura mai mare canalele alternative

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

Gradul de utilizare a serviciului de online si phone banking a crescut cu 15% in 2013, in randul clientilor persoane fizice. Pe segmentul PFA, avansul a fost de 25%.

Segmentul PFA a inregistrat cele mai mari cresteri de tranzactii, atat din punct de vedere al numarului de tranzactii efectuate (peste 23%), cat si al valorii tranzactionale (peste 26%).

Majoritatea tranzactiilor efectuate de clientii de retail al BCR – peste 96% din total – reprezinta transferuri intra si interbancare si schimburi valutare. Aceste operatiuni au costuri mai mici atunci cand sunt efectuate prin canale alternative decat la ghiseele din unitati.

Cresterea gradului de utilizare a canalelor alternative este un efect al deciziei bancii de a elimina din oferta conturile curente simple, astfel ca toti clientii au devenit beneficiari de pachete de cont curent, care includ si acces la internet si phone banking.

Alte articole din Plati

Plati

In era digitala, europenii continua sa prefere cash-ul

Sustinatorii schemelor de plati digitale vor sa incetateneasca ideea ca viitorul fara cash este foarte aproape, desi trei sferturi din platile la punctele de vanzare din zona euro sunt inca realizate cu cash. Datele provin dintr-un sondaj derulat de Banca Centrala Europeana (BCE) pentru a marca lansarea noii bancnote de 50 de euro. Citeste mai mult

Cum ar arata Europa fara cash?

Comisia Europeana analizeaza posibilitatea restrictionarii platilor in numerar sau chiar interzicerea acestora in Uniunea Europeana. Institutia a publicat un studiu care contine atat avantajele cat si dezavantajele unei astfel de decizii, insa sustine ca scopul final, respectiv combaterea finantarii terorismului, scuza mijloacele utilizate. Citeste mai mult

Opinii recente

de RBLSucks Daniel

"Foarte trista experienta. Pe langa faptul ca am stat aproximativ o ora in sediul din Pipera (adresa RBL este fictiva oricum), la secretariat ..."

Facebook