Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR a redirectionat 60% dintre operatiunile cu numerar la automate

Autor: Conso |

Publicat in: Plati

 

Rata de migrare a operatiunilor de la casieriile BCR la automate a ajuns la 60% in august 2013, iar durata unei operatiuni s-a redus de la 4 minute la mai putin de 40 de secunde, informeaza BCR.

Din totalul operatiunilor efectuate la ghiseele automate, cele mai frecvente sunt platile de facturi (60%) si alimentarile cu numerar in conturile proprii efectuate de clientii BCR.

“Reteaua echipamentelor de tip self-service BCR, acceptatoare de numerar [...] a inregistrat o rata totala de migrare a platilor facturi cu numerar de la casieriile unitatilor de 85%”, a spus Bogdan Marin, director executiv la Directia Managementul Canalelor Retail.

BCR a fortat clientii sa renunte la operatiunile cu numerar la ghiseu, prin majorarea semnificativa a comisioanelor practicate la aceste operatiuni. Din februarie 2013, plata facturii la ghiseele bancii costa 4 lei pentru persoanele cu cont la BCR si 8 lei pentru cei care nu au cont la banca.

Alte articole din Plati

Plati

CE cere Romaniei explicatii pentru intarzierea Directivei privind conturile de plati

Comisia Europeana cere Romaniei detalii referitoare la transpunerea in legislatia nationala a Directivei privind conturile de plati, obligatie care trebuia indeplinita pana la 18 septembrie 2016. De asemenea, o solicitare similara a fost transmisa si Belgiei. Citeste mai mult

Proiectul de lege privind comparabilitatea comisioanelor merge in Parlament

Guvernul a adoptat proiectul de Lege privind comparabilitatea comisioanelor bancare, elaborate de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor. Actul transpune in legislatia nationala prevederile Directivei 92/2014 si ar trebui sa determine cresterea nivelului de informare si protectie a consumatorilor la alegerea unui cont de plati. Citeste mai mult

Opinii recente

de Mariana Enache

"Am solicitat inlocuirea cardului pierdut dar nu pot sa-l ridic de la filiala bancii din Buzau. Dupa ce am fost anuntata prin mesaj ..."

Facebook