Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

CSSPP a demarat o campanie de informare despre pensiile private

Autor: Conso |

Publicat in: Pensii

 

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private a demarat o campanie de informare si educare a populatiei referitor la pensia privata. Conso.ro sustine aceasta campanie si este partener media.

Campania, denumita Invata sa alegi! Pensia privata, o decizie “tanara” are ca scop imbunatatirea gradului de cunoastere si constientizare a populatiei in ceea ce priveste necesitatea participarii la sistemul de pensii private.

Perioada de desfasurare a campaniei este octombrie 2010 – iunie 2011 si presupune distribuirea de materiale informative, organizarea de seminarii in universitati, informarea populatiei prin intermediul mijloacelor de comunicare in masa.

CSSPP a realizat pentru aceasta campaniei 2.750 de ghiduri, 10.000 de brosuri si 30.000 de pliante, majoritatea fiind distribuite in institutiile statului.

Primul seminar organizat intr-o universitate va avea loc in cadrul ASE Bucuresti, pe 12 octombrie, la ora 12.

Alte articole din Pensii

Pensii

Noul Guvern isi incepe activitatea cu declaratii si intentii controversate

Noul Guvern vine si cu alte reguli de guvernare, unele contrare vechilor promisiuni. Printre altele, s-a reluat tema desfiintarii Pilonul II de pensii, anuntata chiar in Parlament de noul ministru al Finantelor Publice, Ionut Misa. Ulterior, insa, acesta a retras declaratia. Citeste mai mult

Cati bani au castigat romanii din administrarea Pilonului II?

Romanii au castigat de pe urma Pilonului II de pensii (pensii private obligatorii) peste un miliard si jumatate de euro, in cei noua ani de la aparitia acestui sistem. Suma reprezinta doar banii obtinuti din investitiile fondurilor, care se adauga contributiilor deja virate in conturile personale ale clientilor. Citeste mai mult

Facebook