Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Certinvest va cauta sa atraga investitori prin internet si call-center

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Certinvest se orienteaza pe atragerea investitorilor la fondurile mutuale cu ajutorul internetului. In plus va dezvolta un call-center pentru clienti.

“Internetul este pariul nostru pe termen lung, care va cantari tot mai mult in relatia cu clientii”, a precizat directorul general al companiei, Eugen Voicu. El a redevenit recent proprietarul Certinvest, dupa ce a rascumparat actiunile detinute de Aviva, printr-un proces de management buyout.

In urma acestei tranzactii, fondurile de investitii administrate de societate au fost redenumite, iar Aviva Investors Romania a revenit la denumirea initiala, Certinvest.

Voicu a precizat ca intentioneaza sa extinda activitatea companiei, pentru a include si servicii de private banking. “Vom oferi mai multe servicii decat cele ale bancilor, oferind suport pentru orice este nevoie”, a subliniat Eugen Voicu.

El urmareste sa atraga persoanele cu o avere financiara de la aproximativ 500.000 euro in sus, care pe langa consultanta pentru investitii, pot beneficia si de servicii medicale, de consultanta educationala (alegerea unei gradinite sau a unei scoli) si chiar gasirea unui electrician sau a unei bone.

In prezent, Certinvest administreaza 8 fonduri de investitii, cu o valoare a activelor de 88 milioane lei.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook