Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Carpatica isi reduce pierderea la 9 milioane lei in trimestrul III

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Carpatica a reusit sa isi limiteze pierderea neta la aproape 9 milioane lei in trimestrul III din 2010, ca urmare a reducerii costurilor cu provizioanele aferente creditelor.

Costul net al riscului a scazut de la peste 58 milioane lei, in trimestrul II, la 21,4 milioane lei in trimestrul III.

“Situatia economica precara are o influenta directa si ridicata asupra nivelului costului net al riscului de credit, care ne-a afectat in mare masura rezultatul exercitiului financiar curent”, afirma Nicolae Surdu, directorul general al Bancii Comerciale Carpatica.

Totodata, banca a resusit sa isi majoreze profitul operational cu peste 26% la nivel trimestrial, ca urmare a unui proces de reorganizare a activitatii de vanzare si a ofertei financiare.

In primele 9 luni din acest an, banca a inregistrat o pierdere de 115,4 milioane lei. Solvabilitatea bancii se ridica la 11,36%, peste pragul de 10% impus de BNR.

Pentru a-si intari capacitatea de a rezista la socurile macroeconomice si sistemice si pentru sustinerea liniilor de afaceri, banca are in derulare majorarea capitalului social cu 63,5 milioane lei.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook