Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bursa incheie sedinta de miercuri pe rosu, dupa 5 zile de cresteri consecutive

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Bursa de la Bucuresti a revenit miercuri pe pierdere, cu minus de 0,34%. Intoarcerea trendului vine dupa 5 zile consecutive de cresteri tot mai ample, ce s-au ridicat la un maxim de 3%.

Daca in perioada de cresteri, SIF-urile marcau cele mai mari castiguri (maximul fiind de 5,2% in ultimele 5 zile), acum, tot acestea au inregistrat si cele mai mari scaderi (putin peste 2%).

Investitorii le-au plasat inca o data in topul celor mai lichide actiuni din piata, alaturi de BRD, in ciuda faptului ca rulajul total cu actiuni a fost relativ redus – sub 5 milioane euro.

“Scaderile de astazi au fost cauzate in principal de marcari de profituri din partea
investitorilor, dupa trei sedinte consecutive de crestere, mai ales ca indicii au revenit intr-o zona de rezistenta locala: 5.200 BET, respectiv 24.000 BET-FI”, se arata intr-un raport Intercapital Invest.

Astazi a fost prima raportare a rezultatelor financiare obtinute pe primul semestru de catre o companie romaneasca, venita din partea Bancii Transilvania. In ciuda faptului ca rezultatele au fost pozitive, Banca Transilvania inregistrand o crestere de 6% a profitului net, pretul actiunii cotat la bursa a coborat cu aproape 0,7%.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook