Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bursa a inchis o noua sedinta pe pierdere. BET-FI scade cu 1,18%

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

Sedinta de joi a adus din nou pierderi la Bursa de la Bucuresti. Indicele general, BET-C, a coborat cu 1,15% in timp ce SIF-urile au pierdut 1,18%, pe o piata cu o lichiditate moderata.

Daca in deschiderea sedintei indicii bursieri prezentau o usoara tendinta de crestere, in mai putin de jumatate de ora cotatiile au cunoscut o scadere brusca. In jurul orei 15:30 piata a incercat o revenire insa, in final, sedinta s-a inchis pe pierdere.

SIF-urile, BRD si Petrom (SNP) au continuat sa fie cele mai tranzactionate titluri, pe o piata cu o lichiditate totala de putin peste 5 milioane de euro.

Aceasta este a doua zi de pierderi din saptamana, in conditiile in care piata a alternat sedinte cu cresteri de pana la 2% cu sedinte caracterizare de pierderi similare, fara a intra pe o tendinta clara.

In ultimele patru zile insa, companiile din sectorul energetic au inregistrat cea mai linistita evolutie. Indicele BET-NG a reusit sa isi limiteze pierderea de joi la 0,9% in timp ce Rompetrol Rafinare (RRC) a reusit chiar sa isi mentina o evolutie pozitiva si sa inchida cu un castig de 0,15%.

Evolutia principalilor indici interni si internationali poate fi urmarita in sectiunea Investitii.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook