Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BT a lansat un fond mutual ce urmareste evolutia indicelui vienez ATX

Autor: Conso |

Publicat in: Investitii

 

BT Asset Management a lansat un fond de investitii denominat in euro BT Index Austria ATX, structurat pe baza principalului indice al bursei de la Vinea, ATX.

Indicele are in compozitie 20 dintre cele mai reprezentative companii tranzactionate pe piata din Viena. Acesta este primul fond al societatii denominat in euro, prin care se investeste pe o piata externa.

“Am ales ATX deoarece companiile din componenta acestuia au, in marea lor majoritate, operatiuni atat pe piata din Austria, cat si pe cele din Europa Centrala si de Est. Ca urmare, BT Index Austria ATX va oferi clientilor expunere atat pe o piata matura – asa cum este Austria – cat si pe economiile emergente din regiunea noastra”, a adaugat Radu Hanga, director general in cadrul BT Asset Management.

La subscriere, investitorii nu trebuie sa plateasca niciun comision. In schimb, rascumpararea anticipata presupune un comision de 4%, daca retragerea se efectueaza in primul an de la momentul subscrierii. Ulterior, retragerea anticipata nu mai este penalizata deloc.

BT Asset Management mai administreaza inca un fond a carui evolutie este legata de indicele ROTX,  produs al Bursei de Valori Bucuresti, detinut in coproprietate cu Bursa de Valori din Viena.

Alte articole din Investitii

Investitii

Ce probleme intampina consumatorii europeni de produse financiare?

Comisia Europeana a publicat studiul privind produsele de investitii de retail care confirma dificultatile cu care investitorii individuali se confrunta in momentul in care vor sa cumpere un astfel de produs. Federatia consumatorilor europenei saluta publicarea studiului, insa considera ca este limitat in constatarile sale. Citeste mai mult

Ce masuri se iau pentru protectia investitorilor in produse riscante?

Produsele financiare extrem de riscante tenteaza tot mai agresiv consumatorii insuficient educati financiar. De aceea, autoritatile interne si internationale, dar si principalele retele de socializare si motoare de cautare au anuntat masuri de protectie a consumatorilor si de limitare a publicitatii agresive pentru aceste produse. Citeste mai mult

Facebook