Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Volksbank si Raiffeisen Bank se pregatesc de proces

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Avocatul care reprezinta in instanta primul grup de clienti nemultumiti ai unei banci promite ca in curand actiuni similare vor fi demarate si de catre clientii Volksbank si Raiffeisen Bank.

Un numar de 362 de clienti ai BCR, avand in total peste 400 de contracte de credit in derulare au semnat un acord de reprezentare cu avocatul Gheorghe Piperea, iar saptamana aceasta au depus la Tribunalul Bucuresti o cerere de chemare in judecata impotriva bancii.

Clientii solicita instantei anularea clauzelor care permit stabilirea dobanzii in mod unilateral sau calcularea comisionului de administrare si de urmarire riscuri la valoarea initiala a creditului.

Clientii doresc si eliminarea clauzelor care permit BCR declararea scadentei anticipate a creditului daca valoarea garantiei scade sub valoarea creditului ramas de plata.

“Aceasta actiune reprezinta doar inceputul, deoarece in viitorul apropiat, pe langa actiunile pe care le vor demara alte grupuri de clienti BCR, vor fi depuse actiuni similare in contradictoriu cu Volksbank si Raiffeisen Bank”, au precizat reprezentantii casei de avocatura Piperea si Asociatii.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook