Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

S-a infiintat asociatia utilizatorilor de servicii financiare

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Asociatia Utilizatorilor Romani de Servicii Financiare (AURSF) a anuntat cu ocazia lansarii ca isi propune sa apere drepturile consumatorilor pentru ca fiecare sa obtina despagubirile cuvenite, pentru daunele suferite.

Asociatia doreste sa apere interesele si drepturile legitime ale clientilor bancilor, societatilor de asigurare, fondurilor de pensii si societatilor de investitii.

Un alt obiectiv este reprezentarea consumatorilor in relatia cu institutiile financiare, inclusiv in relatia cu supraveghetorii pietei financiare si sa contribuie la cresterea standardelor de transparenta pentru produsele financiare.

Initiatorii asociatiei sunt mai multi jurnalisti financiari, profesionisti care cunosc foarte bine produsele si serviciile financiare, reprezentanti de marca ai asociatiilor de consumatori si ai mediului academic, dar si clienti ai sistemului financiar care au avut curajul si tenacitatea de a reactiona atunci cand drepturile le-au fost incalcate.

Alte articole din Info banci

Info banci

Bancile din Romania, locul trei in UE la profitabilitate

Bancile din Romania sunt printre cele mai profitabile dintre cele din tarile membre ale Autoritatii Bancare Europene (ABE), reiese dintr-un raport al institutiei. Astfel, tara noastra se afla pe locul trei, din acest punct de vedere, dupa Bulgaria si Ungaria. Citeste mai mult

Neincrederea in banci, confirmata de Banca Mondiala

Neincrederea romanilor in banci reiese si dintr-un studiu realizat de Banca Mondiala pe mai multe tari din Europa si Asia Centrala. Potrivit documentului, doar 20% dintre romani au incredere in banci, comparativ cu aproximativ 55% dintre albanezi si 35% din cehi. Citeste mai mult

Opinii recente

de Delia Chi

"Putine sucursale care sa vina in ajutorul si beneficiul clientilor. De asemenea, moduri greoaie de interactiune si acces la servicii (vezi schimbarile de ..."

Facebook