Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Protocol de colaborare pentru protectia clientilor bancari

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Banca Comerciala Romana (BCR) a semnat, un protocol de colaborare cu Asociatia Utilizatorilor Romani de Servicii Financiare (AURSF) ce are ca principal scop cresterea gradului de de protectie a consumatorilor. De asemenea, se urmareste crearea unui climat de transparenta si incredere in relatia dintre client si banca.
 
Este primul parteneriat de acest fel din Romania dintre o banca comerciala si o asociatie de protectie a consumatorilor.

„Parteneriatul intre BCR si AURSF va crea cadrul pentru colaborarea in vederea implementarii / alinierii managementului reclamatiilor in conformitate cu ghidurile elaborate de Autoritatea Bancara Europeana si cu cele mai bune practici aplicabile pe pietele europene”, se arata intr-un comunicat al bancii.

In plus, parteneriatul urmareste informarea reciproca asupra noilor modificari legislative emise la nivelul UE si la nivel national care au ca subiect protectia consumatorilor, precum si colaborarea in vederea stabilirii impactului si a unor strategii viabile de implementare. Astfel, se urmareste inregistrarea unui impact pozitiv in ceea ce priveste gradul de satisfactie al consumatorilor utilizatori de servicii financiare.

De asemenea, este vizata imbunatatirea cunostintelor financiar-bancare ale consumatorilor utilizatori de servicii bancare, organizarea unor campanii de educatie financiara si pentru incurajarea creditarii responsabile si identificarea de solutii viabile pentru debitorii aflati in dificultate.

Cele doua entitati semnatare vor organiza, in aceste scopuri, activitati, workshop-uri si intalniri regulate de informare si promovare comune, pe subiecte legate de protectia consumatorilor utilizatori de servicii bancare.

Alte articole din Info banci

Info banci

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Cehia pregateste taxarea suplimentara a bancilor

Taxarea suplimentara a bancilor tinde sa se extinda in Europa. Autoritatile din Cehia au anuntat, recent, ca vor propune implementarea unei astfel de taxe pentru a sprijini finantarea scolilor si a infrastructurii, dar si pentru a limita scoaterea profiturilor din tara, scrie Reuters. Citeste mai mult

Opinii recente

de Mihai Cornel

"Am ales sa fac un credit prima casa. Toate bune si frumoase pâna la aprobarea finala. Astept de 3 saptamâni dar nu am ..."

Facebook