Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

EximBank a triplat valoarea produselor financiare acordate in numele statului

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

La finalul primului semestru al anului, EximBank a contabilizat o valoare tripla a produselor financiare acordate in numele statului fata de perioada similara din 2009.

Soldul total al produselor acordate de EximBank in numele statului a cumulat la finalul lunii iunie 832 milioane lei. Dintre acestea, ponderea cea mai importanta au reprezentat-o garantiile de stat, la care s-au alaturat finantarile cu dobanda subventionata si produsele de asigurare.

De altfel, produsele de garantare au inregistrat o evolutie puternic ascendenta in ultimul an, volumul total fiind de 4 ori mai mare decat in iunie 2009.

Ponderea cea mai mare in portofoliul de garantii o detin produsele specifice acordate pentru domenii prioritare (62,4%), urmate de garantiile pentru export (20,8%) si cele pentru IMM (12,5%).

“Situatia economico-financiara dificila din ultima perioada a creat un plus de presiune pentru societatile comerciale care au fost nevoite sa diversifice gama de garantii pentru accesarea de finantari”, a precizat Ionut Costea, presedintele EximBank.

Alte articole din Info banci

Info banci

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Facebook