Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Director de banca, acuzat de inselaciune alaturi de alte 24 de persoane

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Directorul unei sucursale bancare este acuzat de fals si inselaciune, alaturi de alte 24 persoane. Grupul este invinuit de instrainarea unor imobile pe baza de documentatie falsificata.

Procurorii DIICOT au efectuat mai multe perchezitii in Bucuresti, reusind sa puna sub invinuire 25 de persoane care au conlucrat in vederea inselarii unor persoane interesate de tranzactii imobiliare.

Dintre acestia, 3 sunt avocati in cadrul Baroului Bucuresti, unul are calitatea de arhivar sef in cadrul serviciului de Carte Funciara al sectorului 1 din capitala, in timp ce unul dintre cei retinuti este directorul coordonator al unei agentii bancare.

Modalitatea prin care actionau presupunea identificarea unor imobile sau terenuri situate in Bucuresti, nelocuite si aflate in stare de paragina si intocmirea de acte false de proprietate pentru acestea.

Documentatia era apoi utilizata pentru inducerea in eroare a persoanelor interesate de investitii imobiliare, precum si a reprezentantilor birourilor notariale, prin vanzarea terenurilor sau pentru ipotecarea acestora in vederea obtinerii unui credit.

Prejudiciul total adus de grupare se ridica pana in prezent la 980.000 euro.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook