Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii bancari reclama limbajul folosit in documente

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Banca Comerciala Romana a primit, in cursul anului trecut, sesizari de la circa 35.000 de clienti persoane fizice. Cele mai multe dintre acestea reclama lipsa de transparenta si limbajul utilizat in documente, a declarat Dan Popescu, director Customer Experience in cadrul BCR.

"Anul trecut, 1,2% dintre clientii persoane fizice au formulat o sesizare catre banca. Cele mai multe se refera la transparenta si la limbajul pe care il folosim in documente, pe care clientii nu il inteleg. O alta categorie de sesizari privesc consilierea din sucursale, iar altele sunt legate de flota de ATM-uri, ca nu functioneaza bancomatele, ca au ramas cardurile blocate", a afirmat Popescu in cadrul unei conferinte.

BCR are trei milioane de clienti persoane fizice.

Din totalul reclamatiilor, institutia de credit a rezolvat amiabil circa jumatate, rata urcand la 70% daca ar fi excluse cererile care nu puteau fi solutionate din cauza cerintelor.

"Am avut conditii renegociate pentru jumatate dintre solicitarile venite sub eticheta de clauze abuzive, chiar daca nu erau justificate. Erau clienti care doreau 0% dobanda si punct. Am incercat sa negociem, dar nu ajungeam nicaieri. Alt exemplu: vroiau eliminarea comisionului de risc, insa constatam ca acesta nu exista in contract", a afirmat Popescu.

Reprezentantul bancii a precizat ca banca are 1.000 de procese active deschise la nivel individual, dar deruleaza un proces de a lua legatura cu acei clienti si a le face o oferta convenabila pentru a incheia procesele.

"Vom continua demersul acesta pentru ca nu ne dorim sa ne judecam cu clientii, este un esec, vrem sa pastram relatia cu clientii la nivelul sucursalei sau online, dar nu in tribunal”, a explicat directorul care se ocupa de experienta clientilor.

Alte articole din Info banci

Info banci

Bancile sunt inchise pe 30 noiembrie si 1 decembrie

Bancile comerciale nu lucreaza cu publicul in zilele de 30 noiembrie, de Sfantul Andrei, si 1 decembrie, ziua nationala a Romaniei. Acestea functioneaza normal, insa, in data de 2 decembrie, desi Guvernul a stabilit aceasta zi ca fiind libera pentru salariatii din sectorul public. Citeste mai mult

Razvan Voican, o pierdere ireparabila pentru presa financiara

Fostul redactor-sef adjunct al Ziarului Financiar si omul care si-a adus o contributie majora, timp de 14 ani, la succesul celei mai importante publicatii de business din Romania, a fost rapit nedrept dintre noi, la doar 39 de ani. Razvan va ramane insa, pentru totdeauna, in galeria marilor valori ale jurnalismului financiar romanesc. Citeste mai mult

Opinii recente

de Radu Balas

"In 2014, Februarie, am decis, impreuna cu sotia, sa ne luam locuinta noastra. Am mers la 3 banci ( Bcr, Cec, Raiffeisen) . ..."

Facebook