Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii bancari reclama limbajul folosit in documente

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Banca Comerciala Romana a primit, in cursul anului trecut, sesizari de la circa 35.000 de clienti persoane fizice. Cele mai multe dintre acestea reclama lipsa de transparenta si limbajul utilizat in documente, a declarat Dan Popescu, director Customer Experience in cadrul BCR.

"Anul trecut, 1,2% dintre clientii persoane fizice au formulat o sesizare catre banca. Cele mai multe se refera la transparenta si la limbajul pe care il folosim in documente, pe care clientii nu il inteleg. O alta categorie de sesizari privesc consilierea din sucursale, iar altele sunt legate de flota de ATM-uri, ca nu functioneaza bancomatele, ca au ramas cardurile blocate", a afirmat Popescu in cadrul unei conferinte.

BCR are trei milioane de clienti persoane fizice.

Din totalul reclamatiilor, institutia de credit a rezolvat amiabil circa jumatate, rata urcand la 70% daca ar fi excluse cererile care nu puteau fi solutionate din cauza cerintelor.

"Am avut conditii renegociate pentru jumatate dintre solicitarile venite sub eticheta de clauze abuzive, chiar daca nu erau justificate. Erau clienti care doreau 0% dobanda si punct. Am incercat sa negociem, dar nu ajungeam nicaieri. Alt exemplu: vroiau eliminarea comisionului de risc, insa constatam ca acesta nu exista in contract", a afirmat Popescu.

Reprezentantul bancii a precizat ca banca are 1.000 de procese active deschise la nivel individual, dar deruleaza un proces de a lua legatura cu acei clienti si a le face o oferta convenabila pentru a incheia procesele.

"Vom continua demersul acesta pentru ca nu ne dorim sa ne judecam cu clientii, este un esec, vrem sa pastram relatia cu clientii la nivelul sucursalei sau online, dar nu in tribunal”, a explicat directorul care se ocupa de experienta clientilor.

Alte articole din Info banci

Info banci

Cehia pregateste taxarea suplimentara a bancilor

Taxarea suplimentara a bancilor tinde sa se extinda in Europa. Autoritatile din Cehia au anuntat, recent, ca vor propune implementarea unei astfel de taxe pentru a sprijini finantarea scolilor si a infrastructurii, dar si pentru a limita scoaterea profiturilor din tara, scrie Reuters. Citeste mai mult

Romania are doi bancheri de un milion de euro

Romania a revenit in elita bancara europeana cu doi bancheri remunerati cu peste un milion de euro anual. Autoritatea Bancara Europeana (EBA) a publicat raportul anual cu castigurile in mediul bancar european, din care reiese ca doi bancheri din tara noastra au incasat, in 2015, sume care depasesc suma mentionata. Citeste mai mult

Opinii recente

de carmen raducanu

"Am depus si eu dosarul pt aprobare financiara pt un credit imobiliar cu avans 26% in data de 6 februarie lla Agentia Sun ..."

Facebook