Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Banca Italo Romena a devenit Veneto Banca

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

La sfarsitul saptamanii trecute a fost finalizat procesul de incorporare a Bancii Italo-Romena de catre Veneto Banca, sucursala din Bucuresti trecand astfel la Veneto Banca.

“Prin aceasta fuziune Grupul Veneto Banca urmareste consolidarea pozitiei sale pe piata romaneasca, prin implicarea directa, pastrand neschimbata structura operativa a institutiei pe care a absorbit-o”, a declarat Paolo Mariani, directorul Sucursalei Bucuresti a Veneto Banca.

Alberto Morini, care va prelua functia de director al Sucursalei Bucuresti a Veneto Banca dupa incheierea mandatului lui Paolo Mariani la inceputul lunii iunie, a declarat ca banca va sustine in continuare persoanele fizice si profesionistii, dar mai ales companiile angrenate in schimburi comerciale internationale prin crearea de produse specifice si consultanta dedicata, atat in ceea ce priveste finantarile, cat si produse de acoperire a riscului valutar si de dobanda.

Banca are in vedere sa atraga ca si clienti inclusiv societati ale italienilor din Romania, indiferent de domeniul in care activeaza. Numarul acestora se ridica la aproximativ 30.000, potrivit lui Morini.

“Nu suntem o banca de retail, ci in special sprijinim IMM-urile si reteaua din jurul lor. Nu avem in vedere deocamdata deschiderea unor noi agentii, fiind important ca cele existente sa demonstreze o capacitate de operativitate, pentru a justifica o dezvoltare ulterioara”, a adaugat Mariani.

Alte articole din Info banci

Info banci

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Opinii recente

de Catalin Boiceanu

"Am avut nefericita ocazie sa solicit o oferta de leasing de la BCR Leasing, desi in prima faza lucrurie au functionat normal, am ..."

Facebook