Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Serviciul de facturare electronica poate fi procurat si de la Raiffeisen

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

TransFonD a incheiat un parteneriat cu Raiffeisen Bank, prin care ofera companiilor posibilitatea de a obtine serviciul de facturare electronica din unitatile bancii.

Serviciul functioneaza ca o aplicatie securizata la care se pot conecta atat emitentii cat si destinatarii facturilor. Intrucat documentele arhivate electronic au aceeasi valoare juridica a echivalentului lor pe hartie, nu este necesara tiparirea lor, ceea ce inseamna economie de hartie, spatiu si timp.

Aplicatia este administrata in totalitate de TransFonD, care asigura securitatea deplina a datelor.

“Serviciul asigura managementul intregului ciclu de viata al facturii, incluzand optiuni de emitere, livrare si arhivare”, precizeaza Florentina Stilu, directorul Directiei Cash Management din  Raiffeisen Bank.

Razvan Faer, seful Departamentului Strategie si Marketing din TransFonD afirma ca la nivel european, serviciile de facturare electronica oferite de banci vin in completarea portofoliului destinat clientilor corporate, dintr-un lant extins ce cuprinde achizitii-facturare-plata-reconciliere.

„e-Factur@ pune de asemenea bazele dezvoltarii facilitatii de reconciliere a facturilor emise cu platile incasate in cadrul fiecarei organizatii, facand parte din serviciile cu valoare adaugata legate de plati din cadrul SEPA”, a declarat Faer.

Alte articole din IMM

IMM

Noi succese impotriva spalarii banilor in UE

Cetatenii europeni vor avea acces la registrele care contin date despre proprietarii companiilor, fara a fi nevoiti sa demonstreze un ”interes legitim”. De asemenea, trusturile vor fi obligate la aceeasi transparenta ceruta firmelor, potrivit unor amendamente la Directiva europeana impotriva spalari banilor adoptate recent in Parlamentul European. Citeste mai mult

Firmele mici scapa de o serie de declaratii

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) anunta ca firmele care aveau cifra de afaceri sub 220.000 lei la 31 decembrie 2016 nu mai sunt obligate sa completeze si sa depuna anumite declaratii, al caror termen de depunere era 27 februarie 2017. Este vorba atat de firmele inregistrate in scop de TVA, cat si de cele neinregistrate. Citeste mai mult

Facebook