Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Serviciul de facturare electronica poate fi procurat si de la Raiffeisen

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

TransFonD a incheiat un parteneriat cu Raiffeisen Bank, prin care ofera companiilor posibilitatea de a obtine serviciul de facturare electronica din unitatile bancii.

Serviciul functioneaza ca o aplicatie securizata la care se pot conecta atat emitentii cat si destinatarii facturilor. Intrucat documentele arhivate electronic au aceeasi valoare juridica a echivalentului lor pe hartie, nu este necesara tiparirea lor, ceea ce inseamna economie de hartie, spatiu si timp.

Aplicatia este administrata in totalitate de TransFonD, care asigura securitatea deplina a datelor.

“Serviciul asigura managementul intregului ciclu de viata al facturii, incluzand optiuni de emitere, livrare si arhivare”, precizeaza Florentina Stilu, directorul Directiei Cash Management din  Raiffeisen Bank.

Razvan Faer, seful Departamentului Strategie si Marketing din TransFonD afirma ca la nivel european, serviciile de facturare electronica oferite de banci vin in completarea portofoliului destinat clientilor corporate, dintr-un lant extins ce cuprinde achizitii-facturare-plata-reconciliere.

„e-Factur@ pune de asemenea bazele dezvoltarii facilitatii de reconciliere a facturilor emise cu platile incasate in cadrul fiecarei organizatii, facand parte din serviciile cu valoare adaugata legate de plati din cadrul SEPA”, a declarat Faer.

Alte articole din IMM

IMM

Cresterea dobanzilor urca semnificativ neperformanta firmelor

Rata de neperformanta a creditelor acordate companiilor s-a redus, in ultimul an, cu patru puncte procentuale, la 15,8%. Insa, o crestere a dobanzilor de doua puncte procentuale ar putea duce la o revenire a acestei rate la 18,7%, reiese din Raportul asupra stabilitatii financiare publicat de BNR. Citeste mai mult

Proceduri simplificate de acordare a garantiilor la programul Start-Up Nation

FNGCIMM a anuntat ca va simplifica procedurile de acordare a garantiilor pentru solicitantii din cadrul programului Start-Up Nation. Astfel, pentru solicitarile de garantii pentru care nu se solicita contragarantarea, Certificatul de Atestare Fiscala va trebui sa fie in termenul de valabilitate la data aprobarii finantarii de catre banca. Citeste mai mult

Facebook