Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Peste 700 de clienti BRD au recuperat TVA prin cardul business

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Peste 700 de posesori de carduri business emise de BRD s-au inregistrat pentru a beneficia de rambursarea TVA transfrontalier, dupa 5 luni de la lansarea serviciului online de catre banca.

“Peste 90% dintre solicitanti nu erau informati ca rambursarea TVA transfrontaliera face parte din drepturile societatilor inregistrate in tarile mebre UE, acestea avand posibilitatea de a economisi pana la 27% din valoarea cheltuielilor externe”, a precizat directorul Directiei de Management al Produselor Corporate si IMM din BRD, Alina Iosep.

Mai mult de 70% dintre cererile de rambursare sunt pentru cheltuieli aferente delegatiilor si evenimentelor externe. Societatile de transport international de marfa si pasageri reprezinta in jur de 20%, restul solicitarilor fiind pentru servicii de eligibilitate fiscala internationala (inregistrare in scopuri de TVA, consultanta fiscala).

Pana in acest moment, cea mai mare suma de rambursat ajunge la 4.400 euro.

Posesorii de carduri BRD au solicitat rambursari, in special, in state membre UE, cum ar fi Austria, Belgia, Cehia, Danemarca, Franta, Germania, Italia, Luxemburg, Marea Britaniei, Olanda, Slovacia, Slovenia, Spania, Ungaria, insa s-au inregistrat cereri si pentru Elvetia si Turcia.

Serviciul de recuperare al TVA cu ajutorul cardului a fost lansat de BRD la sfarsitul anului 2011, in parteneriat cu taxback.com.

Alte articole din IMM

IMM

Cresterea dobanzilor urca semnificativ neperformanta firmelor

Rata de neperformanta a creditelor acordate companiilor s-a redus, in ultimul an, cu patru puncte procentuale, la 15,8%. Insa, o crestere a dobanzilor de doua puncte procentuale ar putea duce la o revenire a acestei rate la 18,7%, reiese din Raportul asupra stabilitatii financiare publicat de BNR. Citeste mai mult

Proceduri simplificate de acordare a garantiilor la programul Start-Up Nation

FNGCIMM a anuntat ca va simplifica procedurile de acordare a garantiilor pentru solicitantii din cadrul programului Start-Up Nation. Astfel, pentru solicitarile de garantii pentru care nu se solicita contragarantarea, Certificatul de Atestare Fiscala va trebui sa fie in termenul de valabilitate la data aprobarii finantarii de catre banca. Citeste mai mult

Facebook