Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

(P) Cadoul care te scoate din incurcatura

Autor: Edenred |

Publicat in: IMM

 
(P) Cadoul care te scoate din incurcatura (P) Cadoul care te scoate din incurcatura

Alegerea cadoului potrivit poate fi o misiune greu de indeplinit, mai ales ca este foarte important ca acesta sa reflecte fidel nevoile si dorintele destinatarului. Din pacate, in foarte multe situatii exista o diferenta considerabila intre intuitia si cunostintele avute de cel care ofera cadoul si preferinsele reale ale celui care il primeste.

Presiunea timpului este de asemenea un factor important in alegerea cadoului potrivit, mai ales ca acesta limiteaza posibilitatea de a strange suficiente informatii despre ceea ce si-ar dori cu adevarat destinatarul.

Un studiu recent efectuat de Mednet Marketing Research Center pentru Edenred ne dezvaluie ca peste o treime dintre romani (36,4%) au declarat ca au primit in ultimul an cadouri inutile sau pe care nu si le-au dorit. Sondajul de opinie CATI a fost realizat cu scopul de a releva atitudinea romanilor fata de cadouri, atat din perspectiva incidentei cazurilor in care persoanele intervievate au primit lucruri inutile sau nedorite, cat si din perspectiva felului in care au decis sa actioneze sau sa foloseasca ulterior respectivul cadou.

Astfel, am aflat ca in momentul primirii unui cadou nedorit reactiile variaza de la “pastrarea acestuia in ideea ca poate va fi folosit ulterior” (39.6%) sau “oferirea sub forma de cadou unei alte persoane” (33%) pana la folosirea acestuia (11.5%), donarea (5.5%) sau chiar aruncarea lui (4.4%).  

O cercetare anterioara care a vizat 199 de companii din Romania ne ofera raspunsul la intrebarea care sta acum pe buzele tuturor “Cum putem avea garantia ca oferim un cadou memorabil, exact pe gustul destinatarului?”. Astfel, am aflat ca in majoritatea cazurilor, printre cele mai raspandite si apreciate beneficii primite de catre angajati de la companie se numara tichetele si cardurile de cadouri.
 
Unul dintre principalele motive pentru gradul mare de apreciere al acestui tip de cadou a fost libertatea oferita in ceea ce priveste utilizarea sa finala. Din perspectiva angajatorilor, acest tip de cadou este apreciat deoarece confera importante facilitati fiscale, este simplu de comandat si administrat si aduce companiei beneficii de imagine prin eleganta si memorabilitatea cadoului oferit angajatilor. In plus, este si un bun instrument pentru promovarea brandului propriu.

Solutii elegante si viabile de a evita situatia neplacuta de a oferi cadouri care se dovedesc a fi inutile, tichetele cadou si cardul Compliments reincarcabil de la Edenred pot fi utilizate pentru plati intr-o retea de comercianti care acopera toate segmentele de interes, de la magazine alimentare pana la magazine de cadouri, imbracaminte, incaltaminte etc.

Pentru cadouri potrivite si promotii, puteti accesa:

http://www.edenred.ro
www.edenred.ro/PromoCraciun

Alte articole din IMM

IMM

PwC incaseaza o noua amenda record pentru nereguli contabile

Marile companii de consultanta sunt, din nou, in atentia institutiilor de supraveghere. De data aceasta este vorba de PricewaterhouseCoopers (PwC), care a primit o noua amenda record in Marea Britanie, dupa ce a admis ca a savarsit abateri in auditul financiar al RSM Tenon Group, in trecut una dintre cele mai mari firme de consultanta din Regat. Citeste mai mult

Ce conditii ofera bancile firmelor din Start-Up Nation?

Bancile participante la Programul Start-Up Nation vor percepe solicitantilor de credite punte la dobanzi cu pana la 1,5 puncte procentuale mai mici decat plafonul stabilit de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, respectiv 5% pe an. Pe langa dobanda insa, clientii vor mai plati si o serie de comisioane. Citeste mai mult

Opinii recente

de Claudian Baciu

"Am incheiat un contract de economisire in nov 2013 si abia prin anul 2015 am cerut si eu un extras de cont si ..."

Facebook