Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Libra Bank permite clientilor sa-si verifice partenerii de afaceri

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Clientii Libra Bank au la indemana un instrument de investigare a datelor economico-financiare ale partenerilor lor de afaceri, fie ca sunt furnizori, clienti sau terte parti.

Accesul se face in timp real, fiind necesara activarea serviciului de internet banking.

Singura informatie necesara consta in codul unic de inregistrare (CUI) al societatii care urmeaza a fi investigate, accesand urmatoarele baze de date:

•    RECOM (Registrul Comertului) – informatii despre starea si actionariatul societatii analizate;
•    CIP (Centrala Incidentelor de Plati) – informatii privind incidenta BO/CEC;
•    MF (Ministerul Finantelor) – indicatori financiari si datorii la bugetul de stat.

„In momentul lansarii acestui produs, ne-am gandit in primul rand la nevoia clientilor nostri de a lua decizii de afaceri bine documentate si in timp real, asa incat ne-am propus sa simplificam acest proces la maxim”, a declarat Alexandru Bita, directorul diviziei de e-Banking din cadrul Libra Bank.

Clientii care opteaza pentru acest serviciu beneficiaza de instalarea gratuita a serviciului de internet banking.

Alte articole din IMM

IMM

Inscrierile in Programul Start-Up Nation incep in 15 iunie

Programul Start-Up Nation, prin care firmele pot primi o finantare nerambursabila de pana la 200.000 de lei, va fi lansat pe 15 iunie. Finantarea reprezinta 100% din valoarea cheltuielilor eligibile. Firmele intrate in program sunt obligate, insa, sa angajeze cu contract de munca pe durata nedeterminata si cu norma intreaga cel putin doi salariati. Citeste mai mult

Set de principii europene pentru relatia dintre banci si IMM-uri

Federatia Bancara Europeana (EBF), impreuna cu alte patru asociatii bancare europene, au stabilit un set de principii de comunicare intre intreprinderile mici si mijlocii (IMM) si banci cu privire la aplicatiile de credit. Initiativa isi propune sa promoveze obtinerea unui raspuns de calitate de catre o firma in urma solicitarii de finantare. Citeste mai mult

Facebook