Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

EximBank vrea mai multi clienti din zona IMM in 2011

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

In 2011 EximBank si-a pus la punct o strategie de atragere de clienti din zona intreprinderilor mici si mijlocii, inclusiv companiile beneficiare de fonduri europene.

“Anul acesta strategia noastra de afaceri se concentreaza pe sustinerea dezvoltarii si cresterii competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii si a societatilor comerciale care deruleaza proiecte cu fonduri europene”, a declarat Ionut Costea, presedintele EximBank.

In 2010, valoarea totala a finantarilor, garantiilor si asigurarilor acordate de EximBank a inregistrat o crestere cu 40% fata de finalul lui 2009. Finantarile au inregistrat o crestere de aproape 30% in timp ce segmentul garantiilor a urcat cu 33%.

Anul 2010 a marcat o crestere substantiala a expunerilor din asigurarea riscului de neplata pentru riscuri non-piata, aportul major fiind dat de expunerile pe Federatia Rusa.

Din totalul garantiilor emise anul trecut de banca in numele si contul statului, 64% au fost acordate intreprinderilor mari din industria prelucratoare, industria extractiva si din constructii, in timp ce aproximativ 20% au fost accesate de IMM-uri.

Alte articole din IMM

IMM

Noi succese impotriva spalarii banilor in UE

Cetatenii europeni vor avea acces la registrele care contin date despre proprietarii companiilor, fara a fi nevoiti sa demonstreze un ”interes legitim”. De asemenea, trusturile vor fi obligate la aceeasi transparenta ceruta firmelor, potrivit unor amendamente la Directiva europeana impotriva spalari banilor adoptate recent in Parlamentul European. Citeste mai mult

Firmele mici scapa de o serie de declaratii

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) anunta ca firmele care aveau cifra de afaceri sub 220.000 lei la 31 decembrie 2016 nu mai sunt obligate sa completeze si sa depuna anumite declaratii, al caror termen de depunere era 27 februarie 2017. Este vorba atat de firmele inregistrate in scop de TVA, cat si de cele neinregistrate. Citeste mai mult

Facebook