Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Conducerea Bancii Feroviare, la dispozitia clientilor

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Comunicarea clientilor cu banca s-a inrautatit in ultimi ani, in loc sa se imbunatateasca in vederea rezolvarii problemelelor generate de criza financiara. Insa, in timp ce pe site-urile multor creditori nu se gaseste un numar de telefon sau o adresa de e-mail la care clientul poate sa isi spuna parerea, o banca ofera clientilor mobilul conducerii.   

Reprezentantii firmelor care lucreaza cu Banca Comerciala Feroviara vor avea posibilitatea sa comunice direct conducerii bancii eventualele probleme pe care le intampina in relatia cu institutia financiara. Acestia vor primi, in momentul in care isi deschid un cont la banca, numerele de telefon mobil ale presedintelui si directorului general.

"Incepand de luni, 7 septembrie 2015, clientii persoane juridice care isi deschid conturi Primus IMM si Primus Antreprenor primesc numerele de telefon mobil al presedintelui Consiliului de Supraveghere, Lucian Isar, si al directorului general, Ioan Mihail Anca, disponibile si pe WhatsApp. Astfel, feedback-ul legat de calitatea serviciilor bancii va fi primit direct de catre conducere, iar sugestiile si observatiile clientilor isi vor gasi rapid raspunsul", se arata intr-un comunicat al bancii.


In acest mod, responsabilii bancii spera la consolidarea relatiilor cu IMM-urile si cu antreprenorii romani, punand la dispozitia acestora un canal de comunicare in timp real, dar si expertiza proprie in domeniu.

Banca Comerciala Feroviara s-a lansat in anul 2009 cu capital privat, integral romanesc, are in prezent 15 unitati in 11 orase din tara si ofera clientilor persoane fizice si juridice o gama completa de servicii financiar-bancare, in lei si valuta.

Alte articole din IMM

IMM

Ce facilitati aduce Legea preventiei firmelor?

Legea preventiei va acorda firmelor un termen de 90 de zile sa remedieze neregulile descoperite de agentii institutiilor de stat in cadrul controalelor. Facilitatea este valabila, insa, o singura data, pentru urmatorii trei ani de la primirea avertismentului. Lista contraventiilor pentru care va fi aplicata legea va include 396 de nereguli. Citeste mai mult

Noi succese impotriva spalarii banilor in UE

Cetatenii europeni vor avea acces la registrele care contin date despre proprietarii companiilor, fara a fi nevoiti sa demonstreze un ”interes legitim”. De asemenea, trusturile vor fi obligate la aceeasi transparenta ceruta firmelor, potrivit unor amendamente la Directiva europeana impotriva spalari banilor adoptate recent in Parlamentul European. Citeste mai mult

Opinii recente

de Lidia Predescu

"Buna ziua ! Sa descriu experienta cu brd finance. . Am facut o rata la brd finance in magazinul dedeman pentru achizitionare materiale constructii. . bun totul ..."

Facebook