Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Conducerea Bancii Feroviare, la dispozitia clientilor

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Comunicarea clientilor cu banca s-a inrautatit in ultimi ani, in loc sa se imbunatateasca in vederea rezolvarii problemelelor generate de criza financiara. Insa, in timp ce pe site-urile multor creditori nu se gaseste un numar de telefon sau o adresa de e-mail la care clientul poate sa isi spuna parerea, o banca ofera clientilor mobilul conducerii.   

Reprezentantii firmelor care lucreaza cu Banca Comerciala Feroviara vor avea posibilitatea sa comunice direct conducerii bancii eventualele probleme pe care le intampina in relatia cu institutia financiara. Acestia vor primi, in momentul in care isi deschid un cont la banca, numerele de telefon mobil ale presedintelui si directorului general.

"Incepand de luni, 7 septembrie 2015, clientii persoane juridice care isi deschid conturi Primus IMM si Primus Antreprenor primesc numerele de telefon mobil al presedintelui Consiliului de Supraveghere, Lucian Isar, si al directorului general, Ioan Mihail Anca, disponibile si pe WhatsApp. Astfel, feedback-ul legat de calitatea serviciilor bancii va fi primit direct de catre conducere, iar sugestiile si observatiile clientilor isi vor gasi rapid raspunsul", se arata intr-un comunicat al bancii.


In acest mod, responsabilii bancii spera la consolidarea relatiilor cu IMM-urile si cu antreprenorii romani, punand la dispozitia acestora un canal de comunicare in timp real, dar si expertiza proprie in domeniu.

Banca Comerciala Feroviara s-a lansat in anul 2009 cu capital privat, integral romanesc, are in prezent 15 unitati in 11 orase din tara si ofera clientilor persoane fizice si juridice o gama completa de servicii financiar-bancare, in lei si valuta.

Alte articole din IMM

IMM

Firmele mici scapa de o serie de declaratii

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) anunta ca firmele care aveau cifra de afaceri sub 220.000 lei la 31 decembrie 2016 nu mai sunt obligate sa completeze si sa depuna anumite declaratii, al caror termen de depunere era 27 februarie 2017. Este vorba atat de firmele inregistrate in scop de TVA, cat si de cele neinregistrate. Citeste mai mult

Apar primele sincope in promisiunile Guvernului

Masurile de relaxare fiscale continua, conform programului anuntat pe partidul aflat la guvernare, insa unele dintre ele ar putea fi amanate fata de termenele anuntate. Ministerul Finantelor Publice reconfirma angajamentele potrivit carora impozitul pe dividende se va elimina, iar cota unica de impozitare va fi de 10%. Citeste mai mult

Opinii recente

de Iudita Torok

"Dezinformare totala! Amavut un credit de nevoi personale cerut din 2006 . Am ramas in urma cu plata ratei si de atunci tot platesc ..."

Facebook