Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Citibank a decis sa isi concentreze activitatea pe zona clientilor companii

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Actionarii Citibank au luat decizia de a se concentra pe segmentul dedicat persoanelor juridice pe viitor si au in vedere o posibila vanzare a diviziei de retail din Romania.

Pe termen scurt, activitatea de retail nu va fi afectata, in sensul in care banca nu isi va schimba politica privind clientii, oferta de servicii si produse, angajatii sau reteaua.

Cu toate acestea, pentru a reduce cheltuieile si pentru a eficientiza activitatea, s-a decis repozitionarea la nivel global a bancii, politica ce presupune ca pe anumite piete emergente, printre care si Romania, accentul se va repozitiona catre zona de clienti companii.

“Desi Citibank Romania are un portofoliu puternic si cu o crestere rapida, in actualul context economic, nu va putea sa atinga, suficient de repede, dimensiunea si profitabilitatea de care compania are nevoie. Din acest considerent, este mai eficient ca Citi sa isi dedice eforturile diviziei destinate persoanelor juridice din Romania, segment pe care banca este puternica”, si-au motivat decizia reprezentantii bancii.

Alte articole din IMM

IMM

Multinationalele, obligate la raportare pentru fiecare stat in care activeaza

Multinationalele vor fi obligate sa raporteze in statul de rezidenta fiscala, inclusiv in Romania. Ministerul Finantelor a pus in dezbatere publica modalitatea de transpunere in legislatia nationala a schimbului automat obligatoriu de informatii, care stabileste datele pe care companiile trebuie sa le raporteze in fiecare stat in care activeaza. Citeste mai mult

Schemele europene de finantare pentru IMM-uri, slab utilizate

IMM-urile din Romania au la dispozitie mai multe instrumente europene pentru dezvoltarea afacerilor, printre care si programul UE pentru competitivitatea IMM-urilor (COSME). Acestea sunt insa destul de putin utilizate in Romania. Programul, desi a fost lansat inca din 2014, pana acum doar doua banci locale si-au anuntat participarea. Citeste mai mult

Facebook