Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Serviciul call center de la BRD este disponibil si persoanelor juridice

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Clientii BRD, persoane juridice, vor avea de acum acces la informatii despre produsele bancii sau conturile pe care le detin la banca printr-un simplu apel telefonic.

Incepand cu data de 1 iulie, companiile care sunt clienti BRD au acces la serviciul Vocalis, disponibil pana acum doar persoanelor fizice.

Clientii pot obtine informatii privind soldul contului detinut la banca, operatiunile derulate prin acest cont, nivelul comisioanelor, precum si scadentele si soldurile depozitelor si creditelor detinute la banca, sunand la call center-ul bancii.

De asemenea, banca a largit sfera functionalitatilor oferite prin acest serviciu persoanelor fizice. Astfel, clientii pot constitui depozite in lei si valuta si efectua viramente interbancare sunand la call center.

Serviciul Vocalis este disponibil de luni pana duminica, intre orele 8.00 si 22.00.

Alte articole din IMM

IMM

Apar primele sincope in promisiunile Guvernului

Masurile de relaxare fiscale continua, conform programului anuntat pe partidul aflat la guvernare, insa unele dintre ele ar putea fi amanate fata de termenele anuntate. Ministerul Finantelor Publice reconfirma angajamentele potrivit carora impozitul pe dividende se va elimina, iar cota unica de impozitare va fi de 10%. Citeste mai mult

Cat costa listarea companiilor la bursa de la Bucuresti?

Pe langa obtinerea de finantare prin banca sau proiecte europene, companiile au posibilitatea de a obtine capital pentru dezvoltare prin listarea pe Bursa de Valori Bucuresti (BVB). Acest proces presupune insa costuri de listare pentru firma, care pleaca de la 950 lei si pot ajunge pana la 22.200 lei, in functie de dimensiunea companiei. Citeste mai mult

Facebook