Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Serviciul call center de la BRD este disponibil si persoanelor juridice

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Clientii BRD, persoane juridice, vor avea de acum acces la informatii despre produsele bancii sau conturile pe care le detin la banca printr-un simplu apel telefonic.

Incepand cu data de 1 iulie, companiile care sunt clienti BRD au acces la serviciul Vocalis, disponibil pana acum doar persoanelor fizice.

Clientii pot obtine informatii privind soldul contului detinut la banca, operatiunile derulate prin acest cont, nivelul comisioanelor, precum si scadentele si soldurile depozitelor si creditelor detinute la banca, sunand la call center-ul bancii.

De asemenea, banca a largit sfera functionalitatilor oferite prin acest serviciu persoanelor fizice. Astfel, clientii pot constitui depozite in lei si valuta si efectua viramente interbancare sunand la call center.

Serviciul Vocalis este disponibil de luni pana duminica, intre orele 8.00 si 22.00.

Alte articole din IMM

IMM

Firmele romanesti, codase la utilizarea tehnologiilor digitate

Firmele romanesti sunt optimiste in privinta beneficiilor oferite de tehnologia digitala in viitor, dar in prezent sunt in urma celor din Europa la utilizarea acestora. Mai mult, mitul referitor la competentele digitale superioare ale romanilor este demontat intr-un studiu realizat pentru Microsoft la nivel european printre IMM-uri. Citeste mai mult

Firmele care incalca legea, intai prevenite si apoi amendate

Firmele vinovate de incalcarea legislatiei ar putea beneficia de masuri de preventie. Acestea se acorda, insa, o singura data pentru fiecare fapta, intr-un termen de 5 ani. Facilitatea nu este valabila, insa, pentru munca la negru sau angajarea minorilor. Prevederile sunt cuprinse in proiectul Legii preventiei. Citeste mai mult

Facebook