Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Serviciul call center de la BRD este disponibil si persoanelor juridice

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Clientii BRD, persoane juridice, vor avea de acum acces la informatii despre produsele bancii sau conturile pe care le detin la banca printr-un simplu apel telefonic.

Incepand cu data de 1 iulie, companiile care sunt clienti BRD au acces la serviciul Vocalis, disponibil pana acum doar persoanelor fizice.

Clientii pot obtine informatii privind soldul contului detinut la banca, operatiunile derulate prin acest cont, nivelul comisioanelor, precum si scadentele si soldurile depozitelor si creditelor detinute la banca, sunand la call center-ul bancii.

De asemenea, banca a largit sfera functionalitatilor oferite prin acest serviciu persoanelor fizice. Astfel, clientii pot constitui depozite in lei si valuta si efectua viramente interbancare sunand la call center.

Serviciul Vocalis este disponibil de luni pana duminica, intre orele 8.00 si 22.00.

Alte articole din IMM

IMM

Schemele europene de finantare pentru IMM-uri, slab utilizate

IMM-urile din Romania au la dispozitie mai multe instrumente europene pentru dezvoltarea afacerilor, printre care si programul UE pentru competitivitatea IMM-urilor (COSME). Acestea sunt insa destul de putin utilizate in Romania. Programul, desi a fost lansat inca din 2014, pana acum doar doua banci locale si-au anuntat participarea. Citeste mai mult

Care sunt contraventiile pentru care scapi de amenda la prima abatere?

Proiectul Legii Preventiei, indelung asteptata de mediul de afaceri, a fost pus in dezbatere publica. Documentul contine si lista cu cele 333 de contraventii care nu vor mai fi sanctionate decat cu avertisment si nu cu amenda daca este vorba de prima abatere, iar in 90 de zile se remediaza. Citeste mai mult

Facebook