Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Serviciul call center de la BRD este disponibil si persoanelor juridice

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Clientii BRD, persoane juridice, vor avea de acum acces la informatii despre produsele bancii sau conturile pe care le detin la banca printr-un simplu apel telefonic.

Incepand cu data de 1 iulie, companiile care sunt clienti BRD au acces la serviciul Vocalis, disponibil pana acum doar persoanelor fizice.

Clientii pot obtine informatii privind soldul contului detinut la banca, operatiunile derulate prin acest cont, nivelul comisioanelor, precum si scadentele si soldurile depozitelor si creditelor detinute la banca, sunand la call center-ul bancii.

De asemenea, banca a largit sfera functionalitatilor oferite prin acest serviciu persoanelor fizice. Astfel, clientii pot constitui depozite in lei si valuta si efectua viramente interbancare sunand la call center.

Serviciul Vocalis este disponibil de luni pana duminica, intre orele 8.00 si 22.00.

Alte articole din IMM

IMM

Start-Up Nation: Nu sunt bani pentru toate proiectele

Beneficiarii Start-Up Nation trec prin noi emotii. Fostul ministru pentru Mediul de Afaceri a anuntat recent ca nu sunt bani pentru finantarea proiectelor. Actualul ministru promite ca vor fi bani insa pentru cei cu finantare pe baza de cerere de plata sau rambursare. Cei cu credite-punte pot incepe proiectele cu banii de la banca. Citeste mai mult

Ce impact are plata defalcata a TVA asupra firmelor?

Plata defalcata a TVA, care presupune deschiderea unui cont bancar special pentru aceasta operatiune de fiecare entitate implicata, va bloca economia, fara sa isi atinga scopul declarat, acela de a diminua evaziunea fiscala si de a aduce mai multi bani la buget. Avertismentul vine de la reprezentantii Consiliului pentru IMM-uri. Citeste mai mult

Facebook