Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Serviciul call center de la BRD este disponibil si persoanelor juridice

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Clientii BRD, persoane juridice, vor avea de acum acces la informatii despre produsele bancii sau conturile pe care le detin la banca printr-un simplu apel telefonic.

Incepand cu data de 1 iulie, companiile care sunt clienti BRD au acces la serviciul Vocalis, disponibil pana acum doar persoanelor fizice.

Clientii pot obtine informatii privind soldul contului detinut la banca, operatiunile derulate prin acest cont, nivelul comisioanelor, precum si scadentele si soldurile depozitelor si creditelor detinute la banca, sunand la call center-ul bancii.

De asemenea, banca a largit sfera functionalitatilor oferite prin acest serviciu persoanelor fizice. Astfel, clientii pot constitui depozite in lei si valuta si efectua viramente interbancare sunand la call center.

Serviciul Vocalis este disponibil de luni pana duminica, intre orele 8.00 si 22.00.

Alte articole din IMM

IMM

Noi succese impotriva spalarii banilor in UE

Cetatenii europeni vor avea acces la registrele care contin date despre proprietarii companiilor, fara a fi nevoiti sa demonstreze un ”interes legitim”. De asemenea, trusturile vor fi obligate la aceeasi transparenta ceruta firmelor, potrivit unor amendamente la Directiva europeana impotriva spalari banilor adoptate recent in Parlamentul European. Citeste mai mult

Firmele mici scapa de o serie de declaratii

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) anunta ca firmele care aveau cifra de afaceri sub 220.000 lei la 31 decembrie 2016 nu mai sunt obligate sa completeze si sa depuna anumite declaratii, al caror termen de depunere era 27 februarie 2017. Este vorba atat de firmele inregistrate in scop de TVA, cat si de cele neinregistrate. Citeste mai mult

Facebook