Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Serviciul call center de la BRD este disponibil si persoanelor juridice

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Clientii BRD, persoane juridice, vor avea de acum acces la informatii despre produsele bancii sau conturile pe care le detin la banca printr-un simplu apel telefonic.

Incepand cu data de 1 iulie, companiile care sunt clienti BRD au acces la serviciul Vocalis, disponibil pana acum doar persoanelor fizice.

Clientii pot obtine informatii privind soldul contului detinut la banca, operatiunile derulate prin acest cont, nivelul comisioanelor, precum si scadentele si soldurile depozitelor si creditelor detinute la banca, sunand la call center-ul bancii.

De asemenea, banca a largit sfera functionalitatilor oferite prin acest serviciu persoanelor fizice. Astfel, clientii pot constitui depozite in lei si valuta si efectua viramente interbancare sunand la call center.

Serviciul Vocalis este disponibil de luni pana duminica, intre orele 8.00 si 22.00.

Alte articole din IMM

IMM

Firmele mici primesc sprijin de la stat pentru digitalizare

Firmele mici si mijlocii din Romania vor putea beneficia de ajutor de la stat pentru digitalizarea afacerii. Programul, anuntat de ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, consta in acordarea unui voucher in valoare de 3.000 de euro in acest scop. Citeste mai mult

Cresterea dobanzilor urca semnificativ neperformanta firmelor

Rata de neperformanta a creditelor acordate companiilor s-a redus, in ultimul an, cu patru puncte procentuale, la 15,8%. Insa, o crestere a dobanzilor de doua puncte procentuale ar putea duce la o revenire a acestei rate la 18,7%, reiese din Raportul asupra stabilitatii financiare publicat de BNR. Citeste mai mult

Facebook