Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Serviciul call center de la BRD este disponibil si persoanelor juridice

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Clientii BRD, persoane juridice, vor avea de acum acces la informatii despre produsele bancii sau conturile pe care le detin la banca printr-un simplu apel telefonic.

Incepand cu data de 1 iulie, companiile care sunt clienti BRD au acces la serviciul Vocalis, disponibil pana acum doar persoanelor fizice.

Clientii pot obtine informatii privind soldul contului detinut la banca, operatiunile derulate prin acest cont, nivelul comisioanelor, precum si scadentele si soldurile depozitelor si creditelor detinute la banca, sunand la call center-ul bancii.

De asemenea, banca a largit sfera functionalitatilor oferite prin acest serviciu persoanelor fizice. Astfel, clientii pot constitui depozite in lei si valuta si efectua viramente interbancare sunand la call center.

Serviciul Vocalis este disponibil de luni pana duminica, intre orele 8.00 si 22.00.

Alte articole din IMM

IMM

E&Y: Impozitul pe cifra de afaceri nu poate trece de Comisia Europeana

Inlocuirea impozitului pe profit in cazul firmelor cu impozitul pe cifra de afaceri, asa cum prevede una dintre masurile fiscale anuntate de noul guvern, nu are cum sa treaca de Comisia Europeana, intrucat contravine directivei europene pe partea de TVA si devine inaplicabila prin prisma directivei de dobanzi si redevente, potrivit Ernst&Young. Citeste mai mult

Cu ce probleme se confrunta firmele care iau credite?

Firmele din Romania continua sa se finanteze din alte surse decat creditele de la banci sau IFN-uri. Insa cele care, totusi, apeleaza la astfel de finantari, reclama nivelul prea ridicat al dobanzilor si comisioanelor, cerintele privind valoarea sau tipul garantiei si clauzele contractuale ale institutiei creditoare. Citeste mai mult

Facebook