Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR pregateste un nou set de tarife si comisioane pentru clientii companii

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Firmelor care au conturi deschise la BCR li se va aplica din octombrie o noua schema tarifara pentru operatiunile derulate prin banca. Principalele modificari vizeaza operatiunile curente.

In cazul platilor intrabancare (catre alti clienti ai BCR), clientii vor plati un comision de 3 lei, pentru sume mai mici de 500 lei si de 6 lei pentru sume ce depasesc acest prag. Valoarea comisionului se reduce la jumatate in cazul in care transferul este realizat prin internet banking.

In momentul actual, in cazul platilor intrabancare, clientii BCR suporta comisioane cuprinse intre 2,5 si 5 lei.

Si in cazul platilor interbancare (catre clientii altor banci) comisioanele au urcat usor. Pentru transferul unei sume de pana la 500 lei, nivelul suportat este de 5 lei, la care se adauga taxele Transfond, cu 1 leu mai mult decat in prezent.

De asemenea, pentru plati urgente sau mai mari de 50.000 lei, comisionul a urcat de la 8 lei la 10 lei, plus taxele aferente sistemului ReGIS.

Si in acest caz, banca ofera o reducere de 50% clientilor care prefera sa initieze ordinele de plata electronic si nu pe hartie.

In plus, administrarea contului curent va costa 15 lei lunar, pentru clientii cu cifra de afaceri mai mare de 1 milion euro, cu 5 lei mai mult decat valoarea actuala.

Alte articole din IMM

IMM

Cresterea dobanzilor urca semnificativ neperformanta firmelor

Rata de neperformanta a creditelor acordate companiilor s-a redus, in ultimul an, cu patru puncte procentuale, la 15,8%. Insa, o crestere a dobanzilor de doua puncte procentuale ar putea duce la o revenire a acestei rate la 18,7%, reiese din Raportul asupra stabilitatii financiare publicat de BNR. Citeste mai mult

Proceduri simplificate de acordare a garantiilor la programul Start-Up Nation

FNGCIMM a anuntat ca va simplifica procedurile de acordare a garantiilor pentru solicitantii din cadrul programului Start-Up Nation. Astfel, pentru solicitarile de garantii pentru care nu se solicita contragarantarea, Certificatul de Atestare Fiscala va trebui sa fie in termenul de valabilitate la data aprobarii finantarii de catre banca. Citeste mai mult

Facebook