Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

4 din 10 microintreprinderi intentioneaza sa economiseasca in 2012

Autor: Conso |

Publicat in: IMM

 

Un procent de 43% din microintreprinderi intentioneaza sa deschida un depozit in 2012, in crestere cu 7 procente, conform unui studiu realizat de BCR.

Cresterea de 7 procente reprezinta si cel mai mare avans anual din cadrul raportului. In ceea ce priveste produsele de finantare, ponderea celor care doresc sa obtina un credit a ramas constant, la 73%.

De asemenea, au inceput sa scada termenele de plata si creditul comercial, ceea ce poate indica faptul ca microintreprinderile revin la creditul bancar. Conform sondajului, asteptarile clientilor privind bancile nu se rezuma doar la costuri ci si la calitate, cele mai importante aspecte promptitudinea, personalul calificat si obtinerea sfaturilor de specialitate.

“Beneficiile non-bancare asociate devin factor important in alegerea bancii cu care vor sa lucreze. Exista o specializare accentuata a bancilor in ceea ce priveste oferta pentru microintreprinderi, iar aceasta se va reflecta in resursele alocate atragerii si servirii acestui segment de clienti”, a precizat Sorin Mititelu, director Segmente in cadrul BCR.

Studiul a fost efectuat de IMAS pe un esantion de 1.077 firme romanesti.

Alte articole din IMM

IMM

Inscrierile in Programul Start-Up Nation incep in 15 iunie

Programul Start-Up Nation, prin care firmele pot primi o finantare nerambursabila de pana la 200.000 de lei, va fi lansat pe 15 iunie. Finantarea reprezinta 100% din valoarea cheltuielilor eligibile. Firmele intrate in program sunt obligate, insa, sa angajeze cu contract de munca pe durata nedeterminata si cu norma intreaga cel putin doi salariati. Citeste mai mult

Set de principii europene pentru relatia dintre banci si IMM-uri

Federatia Bancara Europeana (EBF), impreuna cu alte patru asociatii bancare europene, au stabilit un set de principii de comunicare intre intreprinderile mici si mijlocii (IMM) si banci cu privire la aplicatiile de credit. Initiativa isi propune sa promoveze obtinerea unui raspuns de calitate de catre o firma in urma solicitarii de finantare. Citeste mai mult

Facebook