Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

2.4 Care sunt documentele necesare?

PDF Printeaza

Pentru a obtine un credit Prima Casa, solicitantul trebuie sa prezinte in primul rand documentele care atesta veniturile obtinute. De obicei, in cazul salariatilor, acestea sunt:

  • Adeverinta de venit

  • Copie dupa contractul de munca sau dupa cartea de munca

  • Copie dupa fisa fiscala

  • Copie dupa certificatul de casatorie (daca este cazul)

  • Declaratie la notar cu privire la faptul ca solicitantul (si sotia, unde este cazul) nu are nicio locuinta in proprietate, partial sau integral, si nu are in derulare un credit ipotecar.

Persoanele care obtin venituri din chirii, dividende si activitati independente trebuie sa prezinte documentele specifice care dovedesc obtinerea acestor venituri.

Pe langa documentele care atesta veniturile, sunt necesare si actele cu privire la imobilul achizitionat:

  • precontract de vanzare-cumparare sau precontract de constructie incheiat cu o firma specializata

  • actul de proprietate asupra imobilului/terenului pe care urmeaza sa se construiasca

  • extrase din documentatia cadastrala.

In functie de situatia imobilului achizitionat, bancile pot cere ulterior si documente suplimentare, fata de cele solicitate initial clientului.


Vocea clientului

Cele mai comentate

BCR

247 Opinii

CEC Bank

214 Opinii

Foloseste cuprinsul pentru a naviga direct la sectiunea ghidului care te intereseaza. Te sfatuim sa citesti cu atentie informatiile din aceste pagini, pentru a intelege cat mai bine detaliile produsului sau serviciului.

Alte ghiduri:

Facebook